AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #61 Skrevet 27. september 2023 Jeg kommer ikke til å si noe til han. Er 110% sikker på at han aldri finner det ut. Eksen bor på sørpå og jeg nordpå og kjenner ingen jeg kjenner. Det er som sagt en fra mine yngre dager og som jeg ikke har hatt noe med på 20 år og som jeg møtte tilfeldig i en bar på tur den helga. Ikke planlagt, ikke hatt kontakt tidligere, men vi fikk snakket såppass at jeg vet at han er godt gift og at vi ble enige om å ikke si noe til noen. Han har ikke kjønnsykdommer, men om han hadde hatt det så var jeg veldig nøye på å bruke kondom da jeg ikke bruker noen form for prevansjon selv. Jeg takker for alle synsvinkler, gode tips og råd. Jeg vet at det jeg har gjort er galt og at jeg ikke et noe godt menneske på grunn av dette. Det må jeg leve med. Men veldig godt å få luftet ut dette her. jeg skjønner at folk syns at dette er dårlig gjort og kan bli provosert av dette. Jeg er helt enig og hadde aldri i min villeste fantasi tenkt at jeg skulle være den som var utro. Anonymkode: ddc6a...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #62 Skrevet 27. september 2023 Mountain Man skrev (13 timer siden): Da ville jeg valgt og ikke fortelle om det. Bruk det heller til å dyrke ettgodt forhold som du ønsker med mann din. ❤ Til og med jeg som er en mann som ville svelget ydmykelsen og godtatt/godtar om/at dama mi har forhold med andre ville helst ikke vist om det om Konen min hadde hatt en slik affære bak min rygg på fest. Hun burde si det slik at mannen også kan få et freepass til å ligge med noen. Han har helt sikkert hatt lyst til det på et tidspunkt, eller får lyst til det. Men så er han snill gutt, med masse respekt for dama og unner seg ikke den opplevelsen. Den samme opplevelsen som ts fikk. Hvis ts fikk dette freepasset burde jaggu han også få det. Og det burde være 100% greit for ts. Anonymkode: af1e7...821 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #63 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun burde si det slik at mannen også kan få et freepass til å ligge med noen. Han har helt sikkert hatt lyst til det på et tidspunkt, eller får lyst til det. Men så er han snill gutt, med masse respekt for dama og unner seg ikke den opplevelsen. Den samme opplevelsen som ts fikk. Hvis ts fikk dette freepasset burde jaggu han også få det. Og det burde være 100% greit for ts. Anonymkode: af1e7...821 Glemte å si at vi lever bare en gang og ts ønsket spenning, trodde også hun skulle få det. Her er det snakk om bevisste valg. Ts setter seg i en sjefsposisjon i forholdet hvor hun får bestemme hvor mye hhun skal unne seg og gir ikke mannen en heads up om at det er greit at han også gjør dette. Hun unner ikke ham å få mest mulig ut av livet. Den dagen han blir tent av en nabo eller kollega er det trist for ham å ikke kunne leve det ut, få litt spennig, fordi han tror det fremdeles er en GJENSIDIG avtale om trofasthet. Jeg hadde blitt kjempeforbanna om mannen min unnet seg selv masse goder, men mente at jeg ikke skulle få vite at jeg også egentlig da hadde rett på å søke opplevelser andre steder. Anonymkode: af1e7...821
Fremmed fugl Skrevet 27. september 2023 #64 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun burde si det slik at mannen også kan få et freepass til å ligge med noen. Han har helt sikkert hatt lyst til det på et tidspunkt, eller får lyst til det. Men så er han snill gutt, med masse respekt for dama og unner seg ikke den opplevelsen. Den samme opplevelsen som ts fikk. Hvis ts fikk dette freepasset burde jaggu han også få det. Og det burde være 100% greit for ts. Anonymkode: af1e7...821 Ehhh... Så du tenker at hvis noen som ønsker å leve i et monogamt forpliktende samliv oppdager at partneren er utro .. så ønsker den egentlig å ha sex med enn annen. Kan si slikt... jeg tror at jeg hadde prøvd å få orden på vårt ekteskap hvis min kone hadde vært utro. Men hvis hun hadde vært utro og sagt at jeg kunde ha sex med andre, da hadde det 100 % sikkert blitt skilsmisse. Er ikke gift med henne fordi jeg ønsker å ha sex med andre. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #65 Skrevet 27. september 2023 Er det en ting livet har lært meg er det at utroskap er utrolig nyansert. Som regel finnes det en grunn for at noen er utro. De fleste er det ikke helt uten videre sånn helt spontant. Enten er det noe som mangler, man sliter i forholdet, man føler seg oversett, osv. Det er utrolig mange dømmende kommentarer i denne tråden og jeg er sikker på at de fleste forslagene betyr kroken på døren for ekteskapet til ts. Jeg har selv vært utro. Jeg var i et psykisk destruktivt forhold, alt jeg gjorde var galt, jeg fikk ingen komplimenter. Så møtte jeg en som så meg, og da var valget enkelt. For min del ble det min vei ut av forholdet, skjønt jeg valgte ikke den jeg var utro med heller. Jeg valgte meg selv. For deg, ts, som opplevde at utroskapen gjorde at du innså at du elsker mannen din mer enn noengang, tror jeg det beste er å aldri si noe om dette til noen. Jeg ville ikke visst om det, om det samme skjedde min samboer. Kan du love deg selv at det ikke skjer igjen, så sier du ingenting. Men det kan være du bør tenke på grunnen til at utroskapen skjedde. Er det noe som må jobbes med i ekteskapet? Lykke til. Og det er menneskelig å feile. Bare man ikke gjør samme feil mange ganger. Anonymkode: 1e615...c38 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #66 Skrevet 27. september 2023 Det blir enda verre for deg hvis mannen din finner ut senere på et eller annet vis at du var utro, at noen andre forteller han det. Som for eksempel; at eksen du var utro med sprekker på hjemmebane, forteller alt og kona hans i vilt raseri bestemmer seg for å ødelegge ditt ekteskap også og tar kontakt med mannen din for å sladre... Hva tror du han føler da, kontra å få vite det av deg selv? Ille er det uansett, men å vite at du har daglig gått rundt med en løgn og smilt han falskt opp i trynet, vel vitende om at du har hatt sex med en annen og holdt det skjult for mannen... det er tusen ganger verre. Han kommer til å stille spørsmålstegn ved hele forholdet deres, og lure på hvor mange ganger du har gjort dette og ikke blitt avslørt. Ingenting du da sier vil kunne være noe han kan stole på er sannheten. Fortell han det. Gråt dine modige tårer og vis at du angrer, men ikke prøv å bruke tårer som et våpen for å få han mildere stemt. Fortell alt, og fortell at du angrer som en hund og be om tilgivelse. Anonymkode: f9f98...ce3 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #67 Skrevet 27. september 2023 Fremmed fugl skrev (2 minutter siden): Ehhh... Så du tenker at hvis noen som ønsker å leve i et monogamt forpliktende samliv oppdager at partneren er utro .. så ønsker den egentlig å ha sex med enn annen. Kan si slikt... jeg tror at jeg hadde prøvd å få orden på vårt ekteskap hvis min kone hadde vært utro. Men hvis hun hadde vært utro og sagt at jeg kunde ha sex med andre, da hadde det 100 % sikkert blitt skilsmisse. Er ikke gift med henne fordi jeg ønsker å ha sex med andre. Jeg tenker at dersom de fortsetter å være sammen og han en dag treffer noen han virkelig vil ligge med, slik som ts, så burde vel han også få muligheten? Han et jo ikke verre enn ts da. Jeg er monogam, lever i et monogamt forhold. Samtidig så tror jeg ikke at et ligg nødvendigvis trenger å ødelegge et forhold. Løgn derimot, er gift for forhold. Anonymkode: af1e7...821 1
Fremmed fugl Skrevet 27. september 2023 #68 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at dersom de fortsetter å være sammen og han en dag treffer noen han virkelig vil ligge med, slik som ts, så burde vel han også få muligheten? Han et jo ikke verre enn ts da. Jeg er monogam, lever i et monogamt forhold. Samtidig så tror jeg ikke at et ligg nødvendigvis trenger å ødelegge et forhold. Løgn derimot, er gift for forhold. Anonymkode: af1e7...821 Vet ikke helt hva du legger i det å være monogam. Men hvis kjæresten din sier "vet du hva, du har fripass til å ha sex en gang med enn annen", hvis du sier ja til dette, så lever du ikke lengre i et monogamt forhold. Da lever du ikke et samtykke basert ikke monogamt forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #69 Skrevet 27. september 2023 Hold kjeft, ta deg sammen, lat som ingen ting, gjør aldri det samme igjen. Når du får det litt på avstand, blekner fadesen litt og litt og blir til å leve med. Anonymkode: 3f2b2...01f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #70 Skrevet 27. september 2023 Fremmed fugl skrev (2 minutter siden): Vet ikke helt hva du legger i det å være monogam. Men hvis kjæresten din sier "vet du hva, du har fripass til å ha sex en gang med enn annen", hvis du sier ja til dette, så lever du ikke lengre i et monogamt forhold. Da lever du ikke et samtykke basert ikke monogamt forhold. Jeg vil leve i et monogamt forhold, men hvis mannen min er utro så har han brutt avtalen vår. Da anser jeg det som rimlig at jeg, dersom jeg får LYST en gang, kan ligge med noen jeg får lyst på. Hvis mannen min er utro og ønsker at jeg skal tåle at han var utro, hvorfor er jeg da plutselig den rare hvis avtalen må bli at jeg får ett frepass de neste 50 årene? Anonymkode: af1e7...821
Fremmed fugl Skrevet 27. september 2023 #71 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg kommer ikke til å si noe til han. Er 110% sikker på at han aldri finner det ut. Eksen bor på sørpå og jeg nordpå og kjenner ingen jeg kjenner. Det er som sagt en fra mine yngre dager og som jeg ikke har hatt noe med på 20 år og som jeg møtte tilfeldig i en bar på tur den helga. Ikke planlagt, ikke hatt kontakt tidligere, men vi fikk snakket såppass at jeg vet at han er godt gift og at vi ble enige om å ikke si noe til noen. Han har ikke kjønnsykdommer, men om han hadde hatt det så var jeg veldig nøye på å bruke kondom da jeg ikke bruker noen form for prevansjon selv. Jeg takker for alle synsvinkler, gode tips og råd. Jeg vet at det jeg har gjort er galt og at jeg ikke et noe godt menneske på grunn av dette. Det må jeg leve med. Men veldig godt å få luftet ut dette her. jeg skjønner at folk syns at dette er dårlig gjort og kan bli provosert av dette. Jeg er helt enig og hadde aldri i min villeste fantasi tenkt at jeg skulle være den som var utro. Anonymkode: ddc6a...1ea TS, Sliter med å svare deg igjen. Så langt gir du bare "god dag økseskaft svar". Men skal prøve å tenke at det er grunn at du har laget denne tråden, du ønsker råd, men du sliter som forventet å høre på dem. Hvorfor er det vanskelig for deg å lære av din utroskap. Det er sånn hjernen vår er laget, vi trenger å forsvare vårt selvbilde. Er mye god forskning som viser at det vanlige er å ikke lære av egne feil. Du er helt opplagt helt vanlig, ubevisst er det alt for skummelt for deg å lære av ditt feil. Som enn annen bruker skrev, du minimerer det du gjorde, og med det øker du faktisk risiko at du ødelegger forholdet og familien din med ny utroskap. Er du på det heletatt interessert å redde ekteskapet ditt, og i så fall.. Hva må du gjøre annerledes? 3
Fremmed fugl Skrevet 27. september 2023 #72 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil leve i et monogamt forhold, men hvis mannen min er utro så har han brutt avtalen vår. Da anser jeg det som rimlig at jeg, dersom jeg får LYST en gang, kan ligge med noen jeg får lyst på. Hvis mannen min er utro og ønsker at jeg skal tåle at han var utro, hvorfor er jeg da plutselig den rare hvis avtalen må bli at jeg får ett frepass de neste 50 årene? Anonymkode: af1e7...821 Ok, skjønner ikke noenting. Hvordan kan det at du har sex med enn eller annen enn mannen din gjøre forholdet ditt til monogamt? Men skal ikke kverulere mer med deg, da vi nå er utenfor tema til TS. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #73 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kommer ikke til å si noe til han. Er 110% sikker på at han aldri finner det ut. Eksen bor på sørpå og jeg nordpå og kjenner ingen jeg kjenner. Det er som sagt en fra mine yngre dager og som jeg ikke har hatt noe med på 20 år og som jeg møtte tilfeldig i en bar på tur den helga. Ikke planlagt, ikke hatt kontakt tidligere, men vi fikk snakket såppass at jeg vet at han er godt gift og at vi ble enige om å ikke si noe til noen. Han har ikke kjønnsykdommer, men om han hadde hatt det så var jeg veldig nøye på å bruke kondom da jeg ikke bruker noen form for prevansjon selv. Jeg takker for alle synsvinkler, gode tips og råd. Jeg vet at det jeg har gjort er galt og at jeg ikke et noe godt menneske på grunn av dette. Det må jeg leve med. Men veldig godt å få luftet ut dette her. jeg skjønner at folk syns at dette er dårlig gjort og kan bli provosert av dette. Jeg er helt enig og hadde aldri i min villeste fantasi tenkt at jeg skulle være den som var utro. Anonymkode: ddc6a...1ea Så da er du også 110% sikker på at ingen i hele verden så dere sammen i baren også da. Lykke til med livet på løgnen din. Husk bare på denne: «Løgnen går på raske ben - sannheten kommer etter selv om den kan være sen…» Anonymkode: 2bef1...0b2 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #74 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hold kjeft, ta deg sammen, lat som ingen ting, gjør aldri det samme igjen. Når du får det litt på avstand, blekner fadesen litt og litt og blir til å leve med. Anonymkode: 3f2b2...01f Helt til neste gang… Anonymkode: 2bef1...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #75 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg kommer ikke til å si noe til han. Er 110% sikker på at han aldri finner det ut. Eksen bor på sørpå og jeg nordpå og kjenner ingen jeg kjenner. Anonymkode: ddc6a...1ea Da foreslår jeg at du tester deg før du treffer kjærsten din og har sex med han igjen. Er vel flest SoS i nord fordelt på innbyggertall. Jævlig kjipt å gi typen din en sur èn fordi du skulle ha en fling med en gammel flamme. Anonymkode: 2c2c2...849
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #76 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er helt enig og hadde aldri i min villeste fantasi tenkt at jeg skulle være den som var utro. Anonymkode: ddc6a...1ea Det er vel gjerne de som oftest er utro - konstant ute etter bekreftelse og oppmerksomhet, og så fort muligheten byr seg og de får noen komplimenter eller opplever en fin kveld så skjer det. Anonymkode: 58f8e...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå