Gjest n_ewt Skrevet 5. november 2002 #1 Skrevet 5. november 2002 Jeg skal arrangere fest, og har lyst til å servere drinker i reagensrør. Hvor kan jeg få tak i dette? Har undersøkt flere laboriatorieutstyrsleverandører, men de leverer stort sett ikke til privatpersoner, evt leverer de i for stort kvanta for mitt bruk. Noen som har noen ideer, om leverandør og pris?
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #3 Skrevet 5. november 2002 På Laboratoriene på sykehusene kan du kanskje få kjøpe noen reagensrør. Også noen legekontor har disse. Lykke til og Klem fra
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. november 2002 #5 Skrevet 7. november 2002 Drinker i reagensrør? Må bli små drinker da.. Prøv heller Kjeldahlrør du Men det er spesialutstyr, og rådyrt!
Gjest N_ewt Skrevet 8. november 2002 #6 Skrevet 8. november 2002 Tenkte bare å fortelle at jeg har funnet det. Slike man får kjøpt på apotek og likende blir altfor dyre, så jeg fant en spesialbutikk for barutstyr. Og jeg skal servere ha shots i glassene, og ikke vanlige drinker da.. Om noen er interesserte så er i alle fall internettadressen til butikken www.altombar.no, og butikken deres ligger i bygdøy allè.
choop Skrevet 8. november 2002 #7 Skrevet 8. november 2002 Hmmmmm... Kjekt å vite. Når er festen. gi oss tilbakemeldinger på hva folk syntes om ideen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå