AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Trodde virkelig jeg ikke skulle ende opp med å skrive her, men nå trenger jeg input fra flere hold. Møtte en jente fra Happn for noen måneder siden ute på byen. Vi hadde ikke snakket mye på Happn før dette, men den kvelden endte vi opp med å prate og rote sammen. Vi ble enige om at jeg skulle følge henne hjem, uten noen forventninger om mer. Selv om hun tydelig sa at hun ikke ønsket noe mer den kvelden, inviterte hun meg inn da vi kom til hennes sted. Vi så på en film og koset litt mer, men det var alt som skjedde før jeg dro hjem til slutt. Fikk snappen hennes, men vi snakket ikke før neste lørdag. Vi ble enige om møtes ute den lørdagen, men det skjedde ikke. Også neste lørdag enes vi om å møtes, og vi ender opp hjemme hos henne, hvor vi har sex. Til tross for forventningene om en engangs greie, kan jeg ikke glemme henne. Få jeg har hatt så god kjemi med, og selv om hun aldri sa det direkte, følte jeg at hun lurte på hvorfor jeg aldri spurte henne ut på en vanlig date. Hvis jeg skulle invitere henne ut, hvordan burde jeg gjøre? Vi snakker fortsatt minimalt sammen på snap Takk for svar på forhånd Anonymkode: b97f5...081
wandagirl Skrevet 26. september 2023 #2 Skrevet 26. september 2023 Ville bare vært ærlig jeg. Skriv at du fortsatt tenker på henne, opplevde at dere hadde god kjemi. Og at du kunne tenkt deg en date om hun var åpen for det. Man må tørre å få avslag, hun vil uansett mest sannsynlig bare ta det som et hyggelig kompliment 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå