Gå til innhold

Blokkere underforum


Suss81
Gå til løsning Løst av _popcorn_,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Løsning

Hei! 

Man kan ikke direkte blokkere underforum, men du kan velge hvilke du vil se under "nylig aktivitet". 

Da går du på "siste innlegg", og under overskriften får du opp en knapp for innstillinger, hvor du kan velge hvilke underforum du ønsker ikke skal vises. 

Mvh

_popcorn_, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
_popcorn_ skrev (På 27.9.2023 den 12.07):

Hei! 

Man kan ikke direkte blokkere underforum, men du kan velge hvilke du vil se under "nylig aktivitet". 

Da går du på "siste innlegg", og under overskriften får du opp en knapp for innstillinger, hvor du kan velge hvilke underforum du ønsker ikke skal vises. 

Mvh

_popcorn_, adm

Dette forsvinner igjen hver gang nettleser åpner. Er det noen mer permanent måte å gjøre det på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suss81 skrev (40 minutter siden):

Dette forsvinner igjen hver gang nettleser åpner. Er det noen mer permanent måte å gjøre det på? 

Hei! 

Det har ikke jeg opplevd, og jeg har hatt enkelte rom skjult i lang tid, og bruker ulike nettlesere og enheter selv. Heller ikke når jeg har slettet nettleserdata eller lignende har jeg opplevd at innstillingene tilbakestilles.  Det er en innstilling som skal følge brukeren din, ikke nettleserinnstillinger. 

Bare for å dobbeltsjekke at vi tenker på de samme innstillingene, dersom du huker av for å skjule rommene, ser du det slik da?  

Screenshot_2023-10-26-16-54-51-96_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...