AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #61 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her mener jeg du tar feil. Jeg er utro, men er likevel ikke det du kaller shitfolk. Jeg er snill, raus, empatisk, kjærlig, og alt annet enn en fæl fyr. Men Anonymkode: 0a347...598 Du glemte å legge til feig Anonymkode: b905b...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #62 Del Skrevet 29. september 2023 Fordi jeg var langt nede, enormt sint og såra, og en del av meg syntes han fortjente det pluss at jeg trengte å føle et øyeblikk av positiv oppmerksomhet og bekreftelse. I mangfoldige måneder lå jeg våken om nettene og ikke ante hvor samboeren min var, han kom gjerne hjem da jeg dro på jobb om morgenen. Da var han irritabel, avvisende og uflidd og ekkel. Jeg skjønte etter hvert at han brukte dop. Han forsømte jobben, vennene sine, familien sin, og meg. Om jeg uttrykte sinne eller fortvilelse så løy han meg opp i ansiktet, kjeftet og skrek, dro avgårde i sinne og kom ikke hjem igjen før gjerne dagen etter. Han tok penger fra felleskonto som skulle gå til regninger, og misligholdt lån som vi hadde felles. Lot kriminelle folk slippe inn i hjemmet vårt. Tok kvelertak på meg ved et par anledninger. Men altså, det er uansett ikke greit å være utro. Anonymkode: 002a4...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå