AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #41 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du hatt sex med kjæresten den siste mnd? Hvis ikke, så ta for gitt at når en fin anledning byr seg så vil han/hun være utro. Anonymkode: fb3ad...d53 Primitivt Anonymkode: cfd78...e21
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #42 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fordi vi har det fint sammen ellers. Da er det dumt å sette alt over styr for bare det. Hun får alt hun behøver. Anonymkode: da255...eb9 Tror du hun hadde blitt med deg om hun visste? Hvis svaret er nei får hun ikke alt hun trenger, men DU får det. Anonymkode: cfd78...e21 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #43 Skrevet 27. september 2023 Jeg var kun hushjelp, barnevakt og «trofé» for eksmannen min. Det var det eneste jeg dugde til. Han var kontrollerende og sjalu. Nektet meg sex, ga meg ikke kjærtegn og kjærlighet. Nektet meg skilsmisse og var slem mot mine særkullsbarn. Han sa han ville ta våre felles barn fra meg om jeg skilte meg og han var generelt sett en drittsekk mot meg (og de eldste) mye av tiden. Vi skygget egentlig mest banen da de minste var lagt for å slippe han. Eneste dealbreakeren hans var utroskap så da ble det det. Aldri angret på det og da fikk jeg endelig oppleve nytelse og glede. Har ny samboer nå og det går veldig fint ❤️ Anonymkode: acabe...e13
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #44 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Mangler sex og lidenskap i forholdet dessverre. Trenger det i livet mitt. Anonymkode: da255...eb9 Da er det vel mer fair ovenfor den du er utro mot å forlate forholdet. Det er i hvertfall ingen unnskyldning å gå bak ryggen på noen fordi man ikke er tilfreds med seg selv i forholdet. Anonymkode: d2e87...6a1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #45 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er sikker på at ingen lykkelige kvinner som blir bedratt ønsker å vite at de blir bedratt. Anonymkode: da255...eb9 Lykken er jo basert på en løgn. Tror ingen har lyst å leve på en løgn. Dette er egoistisk tankegang. Anonymkode: cfd78...e21 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #46 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes du trekker litt forhastede konklusjoner. Når man ikke selv ønsker sex i forholdet, så bør man kanskje gi partner et valg mellom lev med meg men ikke forvent sex, gå hvis du vil ha et samliv og kjæresteforhold med sex, eller ha deg på si. Er selv en kvinne som har mistet lysten (håper den kommer tilbake da), jeg tvinger ham ikke til å bli, men håper han blir, dog føler jeg med ham; at han lever med et udekket behov. Om han har seg på si, så er det ingen vei tilbake, men vil neppe bryte opp umiddelbart. Synes ikke jeg kan kreve at han lever resten av livet i sølibat heller. Anonymkode: deb76...b02 Men dette må da UTTALES. Si til kona at du skal finne deg en annen dame for dette formålet, siden hun sier nei hver gang. Så får kona vurdere om hun ønsker å leve med dette, eller om det er best med skilsmisse. Anonymkode: 322b4...f58 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #47 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er bare shitfolk som er utro. Nuff said. Anonymkode: 86d80...ec0 Her mener jeg du tar feil. Jeg er utro, men er likevel ikke det du kaller shitfolk. Jeg er snill, raus, empatisk, kjærlig, og alt annet enn en fæl fyr. Men Anonymkode: 0a347...598 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #48 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her mener jeg du tar feil. Jeg er utro, men er likevel ikke det du kaller shitfolk. Jeg er snill, raus, empatisk, kjærlig, og alt annet enn en fæl fyr. Men Anonymkode: 0a347...598 Å være utro strider jo totalt mot å være snill og empatisk…. Anonymkode: 27039...790 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #49 Skrevet 27. september 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Mangler sex og lidenskap i forholdet dessverre. Trenger det i livet mitt. Anonymkode: da255...eb9 Sex og lidenskap er jo noe man har i de første 6-12mnd av et forhold. Så da er løsningen å bytte partner en gang i året eller oftere. Eller bare være singel - som er det beste alternativet. Anonymkode: 09bb9...6e4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #50 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Her mener jeg du tar feil. Jeg er utro, men er likevel ikke det du kaller shitfolk. Jeg er snill, raus, empatisk, kjærlig, og alt annet enn en fæl fyr. Men Anonymkode: 0a347...598 Du er da ikke empatisk overfor kona di når du lyver, bedrar og bryter løftet du har gitt til henne. Anonymkode: 322b4...f58 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #51 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sex og lidenskap er jo noe man har i de første 6-12mnd av et forhold. Så da er løsningen å bytte partner en gang i året eller oftere. Eller bare være singel - som er det beste alternativet. Anonymkode: 09bb9...6e4 Så stusselig dere må ha det. Her i gården er det fullt trøkk enda etter 6 år sammen, sex hver dag og masse erting og flørting gjennom ettermiddagen. Det må være trist å være så avhengig av konstant variasjon, og ikke inneha evnen til å knytte seg til noen. Anonymkode: 322b4...f58 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #52 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Primitivt Anonymkode: cfd78...e21 Sikkert. Jeg kan kreve av partneren min at hun eksklusivt holder seg til meg for nærhet og sex hvis jeg faktisk vil ha hennes nærhet og sex. Hvis jeg ikke ønsker den så kan jeg heller ikke legge beslag på hennes mulighet til å ha det godt. Anonymkode: fb3ad...d53 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #53 Skrevet 27. september 2023 Vi har det bra på alle måter utenom det intime. Her er behovene så forskjellig at det stoppet opp for flere år siden. Partner er nok nærmest aseksuell. Og vi har ikke klart å kommunisere om dette på en god måte. Velger å være utro for å få dekket behov jeg ikke får dekket i forholdet. Har et fast forhold "på si" som er basert på felles forståelse om at det er en ventil i forhold til ekteskapet mitt. Vi treffes fire til fem ganger i året og har gjort det i flere år. Er forberedt på at om dette blir kjent for partner blir det skilsmisse. Men det hadde det blitt for lenge siden om jeg ikke hadde vært utro. Har ikke veldig dårlig samvittighet for dette. Ser mer på det som ei praktisk tilpassing for å få et ellers veldig bra forhold til å fungere. Og tar det som kommer om det kommer for en dag. Alle har hemmeligheter... Anonymkode: 402c0...545 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #54 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi har det bra på alle måter utenom det intime. Her er behovene så forskjellig at det stoppet opp for flere år siden. Partner er nok nærmest aseksuell. Og vi har ikke klart å kommunisere om dette på en god måte. Velger å være utro for å få dekket behov jeg ikke får dekket i forholdet. Har et fast forhold "på si" som er basert på felles forståelse om at det er en ventil i forhold til ekteskapet mitt. Vi treffes fire til fem ganger i året og har gjort det i flere år. Er forberedt på at om dette blir kjent for partner blir det skilsmisse. Men det hadde det blitt for lenge siden om jeg ikke hadde vært utro. Har ikke veldig dårlig samvittighet for dette. Ser mer på det som ei praktisk tilpassing for å få et ellers veldig bra forhold til å fungere. Og tar det som kommer om det kommer for en dag. Alle har hemmeligheter... Anonymkode: 402c0...545 Så du ønsker ikke skilsmisse, men du ønsker å bedra din partner? I pose og sekk, altså? Anonymkode: 322b4...f58 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #55 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her mener jeg du tar feil. Jeg er utro, men er likevel ikke det du kaller shitfolk. Jeg er snill, raus, empatisk, kjærlig, og alt annet enn en fæl fyr. Men Anonymkode: 0a347...598 Veldig empatisk og snill ja 😳😳 Anonymkode: 035ce...38a 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #56 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Veldig empatisk og snill ja 😳😳 Anonymkode: 035ce...38a Folk kan være empatiske og snille selv om de er utro. Jeg har vært sammen med folk som har vært det ,selv om de har vært i et forhold. Dette med at de alle er kyniske og fæle mennesker er en fordom. Det er nettopp derfor så mange får sjokk om det blir oppdaget. Anonymkode: dcef1...c51
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #57 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk kan være empatiske og snille selv om de er utro. Jeg har vært sammen med folk som har vært det ,selv om de har vært i et forhold. Dette med at de alle er kyniske og fæle mennesker er en fordom. Det er nettopp derfor så mange får sjokk om det blir oppdaget. Anonymkode: dcef1...c51 Man er ikke snill og empatisk mot partneren iallefall. Men det betyr kanskje ikke så mye det? Så lenge partner ikke vet om det. Anonymkode: 035ce...38a 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #58 Skrevet 27. september 2023 Eg kjenner hug til å bruke staken på andre kvinnekjønn, då friksjonen er særs varierande her. Anonymkode: 58598...7cb
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #59 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Man er ikke snill og empatisk mot partneren iallefall. Men det betyr kanskje ikke så mye det? Så lenge partner ikke vet om det. Anonymkode: 035ce...38a Eller så er det nettopp det man er. Er f.eks. en alkoholiker ikke snill og empatisk om h*n skjuler alkoholismen for å skåne sine nærmeste? Det er på en måte sammenlignbart. Anonymkode: dcef1...c51
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #60 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller så er det nettopp det man er. Er f.eks. en alkoholiker ikke snill og empatisk om h*n skjuler alkoholismen for å skåne sine nærmeste? Det er på en måte sammenlignbart. Anonymkode: dcef1...c51 Det dummeste jeg har hørt. Ja det var veldig sammenlignbart du 🙄 vet ikke hvilken planet du bor på, men å finne glede bak ryggen på partner med haugevis av andre du er utro med, er ikke empatisk! Anonymkode: 035ce...38a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå