Gå til innhold

Hvor lenge har dere datet samme person?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere datet samme person, før det ble en avklaring på om dere skulle bli sammen eller avslutte relasjonen? Jeg dater en mann nå, og merker at det vil ta veldig lang tid før en slags avklaring kommer. På en måte er det fint å bruke lang tid, men på en annen måte er det veldig frustrerende og sårbart å gå og lure på hvordan det vil ende. Vil gjerne høre erfaringer😊

Anonymkode: b3a2b...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ti dager.

Det er faktisk ikke farlig å bli kjæreste med noen selv om man ikke har undersøkt ethvert aspekt ved vedkommende.

Anonymkode: 3aca9...981

• Liker 1
Skrevet

Den første jeg datet etter brudd, tok faktisk fire måneder, før vi avsluttet. Hun hadde traumer fra tidligere forhold, og ønsket virkelig å komme seg videre, og jeg syntes hun var for god for å slippe. 

Etter dette ble jeg flinkere til å gå videre raskt, og etter noen forsøk til, fant jeg verdens beste kjæreste. 

Anonymkode: 657ce...6df

Skrevet

Har datet samme mann i snart 1 år. Jeg vil si vi er sammen, men pga tidligere erfaringer er han veldig redd for definisjonen. Vi gjør alle ting man gjør som kjærester - tar med den andre når vi skal til foreldre på middag, møter vennene til hverandre og sover sammen hver natt (jeg har omtrent ikke vært hjemme på 3 måneder). Så lenge det er sånn og føles bra får han bruke den tiden han trenger på å definere det. Vi er selvsagt eksklusive og jeg stoler på at det ikke er noen andre i bildet.

Skrevet

Tja.. 3-4 mndr, men kjent hverandre før det. Vi er ikke definerte kjærester, men har et eksklusivt «forhold» der vi oppfører oss som det. Begge synes (av ulike grunner) det er vanskelig å definere det, kalle det offisielt kjærester. Vi har god tid og kommuniserer godt rundt dette, og begge er tilfreds med dette. 

Anonymkode: 30926...517

Skrevet

Tja, 2,5+ år, men han var ærlig hele veien (etter en liten oppvask i starten). Jeg landet på at jeg heller ville ha det vi hadde med en jeg faktisk var forelsket i enn å ha noe halvveis med en annen (jeg forelsker meg ikke ofte). Vi møttes jevnlig, og vi hadde det fint bortsett fra at jeg av og til ble litt frustrert når han ikke ville noe mer. Når jeg tenkte over det etterpå hadde jeg ikke hatt tid til noe mer, har to barn jeg ikke ville involvere.

Jeg har uansett en dårlig track record med forhold, 2,5 år er lenge til meg å være 😄 Nå har han kjæreste, men er utro ganske jevnlig, så jeg gikk ikke glipp av noe ved å ikke bli definert som det. Det er fullt mulig at han var den siste store kjærligheten, og det lever jeg godt med, angrer ikke. Man kan sikkert kalle ham en drittsekk (og nå som han faktisk har dame og er utro vil jeg også kalle ham det, hvorfor ikke forbli singel), men som sagt var han ærlig, og han var snill og god, ga masse komplimenter, og vi hadde det gøy sammen (og bra sex, ikke minst). 

Jeg utelukket ikke andre helt ettersom han ikke regnet oss som eksklusive, så hadde mannen i mitt liv dukket opp i den perioden hadde jeg ikke gått glipp av det.

Anonymkode: 20aaa...5ba

Gjest Mysticgirl
Skrevet

2, 5 mnd, men da datet jeg ande også, helt til vi fant ut at vi skulle sette oss i et forhold. At vi skulle bare forsøke å se. Hvorfor vente egentlig, man lever bare et liv og går det ikke, er det ikke verre enn at vi går hver til vårt. 

Vi holder enda på å bli kjent med hverandre 🤪

Skrevet
Mysticgirl skrev (55 minutter siden):

2, 5 mnd, men da datet jeg ande også, helt til vi fant ut at vi skulle sette oss i et forhold. At vi skulle bare forsøke å se. Hvorfor vente egentlig, man lever bare et liv og går det ikke, er det ikke verre enn at vi går hver til vårt. 

Vi holder enda på å bli kjent med hverandre 🤪

Skulle gjerne hatt draget som deg og bare gått inn i et forhold når jeg følte det var riktig 😊. Istedet har jeg blitt avvist på Tinderdater. Har datet noen få, men likevel 😅 Lite erfaring med dating.

K i 30-årene 

Anonymkode: f53e8...d31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...