AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Har nettopp flyttet inn i ny leilighet, og den lukter.. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive lukten, men løk og krydder? Har vasket ned alt, til og med vegger. Men lukter.. Til og med jeg lukter! Kjenner når jeg setter meg i bilen, at lukten har satt seg i klærne mine.. Hvordan bli kvitt lukten?? Anonymkode: f16b5...28e
wandagirl Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Eddik er en naturlig luktfjerner. Vet ikke om du har prøvd å vaske med det, og ha noen glass med eddik stående her og der? Sånn generelt tror jeg det kan være ufordrende å bli kvitt matlukt som sitter i vegger uten å male. Ville testet eddik først
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 Hvis du har kjøpt kan du klage på utvask, sterk lukt anses som grunnlag for å kreve ny vasking. Kjenner noen som fikk to forsøk på seg, fremdeles stinket av kryddder, da måtte selger påkoste profesjonell vask. Det er heldigvis lovverk hvis du leier så ville jeg sjekket opp lover og regler og gått i dialog med huseier. Anonymkode: 76af3...90d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 Ville vasket filter i kjøkkenviften. Typisk kilde til inngrodd matlukt. Anonymkode: 3d36c...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå