AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Hvordan sier man egentlig at man ikke er interessert? På en fin og skånsom måte? Var på date i helga, og skal møte ham igjen i dag. Og tenkte å fortelle at jeg ikke er interessert i noe videre. Jeg er en konfliktsky person som hater å såre og skuffe andre. Det er det absolutt verste jeg gjør, og jeg føler at jeg planlegger å sparke en hundevalp litt i kveld liksom. Det er helt grusomt. Hvordan ville dere fått høre det selv? Anonymkode: 94d6b...de9 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Det er bare å si det på en saklig måte uten å gjøre det personlig. Det finnes ingen behagelig måte å ta av et plaster. Anonymkode: 88cc7...8f6 1 1
Fjellmannover190 Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 (endret) Bare å være hyggelig: "Du er en hyggelig mann, men jeg finner lite kjemi eller lite felles" Iallefall bedre å bare jatte med og skape forventninger. Kan være lurt å si i fra før møtet, det hadde jeg likt. Gjerne på melding Endret 25. september 2023 av Fjellmannover190 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er bare å si det på en saklig måte uten å gjøre det personlig. Det finnes ingen behagelig måte å ta av et plaster. Anonymkode: 88cc7...8f6 Fjellmannover190 skrev (3 minutter siden): Bare å være hyggelig: "Du er en hyggelig mann, men jeg finner lite kjemi eller lite felles" Iallefall bedre å bare jatte med og skape forventninger Takk, ja jeg skal prøve. Det er mye enklere på melding, for da føler jeg at det blir lettere for begge parter. Den som avviser kan sende en velformulert hyggelig, men kjip melding, mens den som mottar avvisningen kan reagere i fred. Jeg hadde foretrukket melding i hvert fall, kunne bare lagt meg på senga og grått litt med en gang 😄 Men ansikt til ansikt blir det litt mer styr. -TS Anonymkode: 94d6b...de9 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #5 Skrevet 25. september 2023 Tja. Jeg ble dumpet av en som jeg egentlig forventet å bli dumpet av. Dvs jeg merket at hun var vag og unnvikende. Vi endte med å avtale å møtes, noe jeg syntes var oppløftende. Men i ettertid ser jeg at eneste grunnen til at hun ville møtes var for å avslutte. Vi hadde bare møttes et par ganger pluss litt chat. Jeg føler ærlig talt det var bortkastet tid og energi å dra på date bare for å dumpe. Med så lite historikk kunne hun like gjerne sendt en høflig melding. Det hadde gått fint. Anonymkode: 88cc7...8f6 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #6 Skrevet 25. september 2023 Si det som det er; «jeg finner deg ikke seksuelt tiltrekkende». Ikke begynn å skylde på kjemi osv. som bare er en mystisk måte kvinner bruker for å beskrive seksuell tiltrekning på for at det skal høres mer romantisk og uforklarlig ut. Og at man kan være vag istedet for ærlig når det skal avvises. Anonymkode: 01021...0f6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #7 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Si det som det er; «jeg finner deg ikke seksuelt tiltrekkende». Ikke begynn å skylde på kjemi osv. som bare er en mystisk måte kvinner bruker for å beskrive seksuell tiltrekning på for at det skal høres mer romantisk og uforklarlig ut. Og at man kan være vag istedet for ærlig når det skal avvises. Anonymkode: 01021...0f6 Handlet overhodet ikke om det seksuelle? Synes han er fin, vi hadde god sex og alt det der. Men han hørte ikke etter da jeg pratet om ting. Jeg kunne begynne å fortelle om noe, og han hoppet inn midt i setningen min og begynte å snakke om noe annet. Kall meg gjerne kresen, men vil helst ha en mann som faktisk er interessert i å høre det jeg har å si. Men jeg har ikke lyst til å si akkurat det. -TS Anonymkode: 94d6b...de9 3 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #8 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tja. Jeg ble dumpet av en som jeg egentlig forventet å bli dumpet av. Dvs jeg merket at hun var vag og unnvikende. Vi endte med å avtale å møtes, noe jeg syntes var oppløftende. Men i ettertid ser jeg at eneste grunnen til at hun ville møtes var for å avslutte. Vi hadde bare møttes et par ganger pluss litt chat. Jeg føler ærlig talt det var bortkastet tid og energi å dra på date bare for å dumpe. Med så lite historikk kunne hun like gjerne sendt en høflig melding. Det hadde gått fint. Anonymkode: 88cc7...8f6 Hmm ja, jeg føler jo og det må være kjipt å treffes for å avslutte når det har vært så kortvarig. Fikk tips fra en kollega om å sende melding om det, at jeg kanskje ikke er så interessert, men at vi godt kan møtes og prate om det om han vil? Er det noen idé? -TS Anonymkode: 94d6b...de9 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #9 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Si det som det er; «jeg finner deg ikke seksuelt tiltrekkende». Ikke begynn å skylde på kjemi osv. som bare er en mystisk måte kvinner bruker for å beskrive seksuell tiltrekning på for at det skal høres mer romantisk og uforklarlig ut. Og at man kan være vag istedet for ærlig når det skal avvises. Anonymkode: 01021...0f6 Alt handler ikke om det seksuelle kjære deg Anonymkode: e4a2f...219 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #10 Skrevet 25. september 2023 Du burde egentlig si det, at han virka lite interessert i noe annet enn sex. Øv deg på ham, han forsvinner jo uansett. Anonymkode: c1d2d...1db 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #11 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du burde egentlig si det, at han virka lite interessert i noe annet enn sex. Øv deg på ham, han forsvinner jo uansett. Anonymkode: c1d2d...1db Han virker definitivt interessert i mer enn sex dessverre, bare sex kunne jeg levd med 😄 -TS Anonymkode: 94d6b...de9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #12 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Si det som det er; «jeg finner deg ikke seksuelt tiltrekkende». Ikke begynn å skylde på kjemi osv. som bare er en mystisk måte kvinner bruker for å beskrive seksuell tiltrekning på for at det skal høres mer romantisk og uforklarlig ut. Og at man kan være vag istedet for ærlig når det skal avvises. Anonymkode: 01021...0f6 Snakk om å prosjekter... Anonymkode: 5a8be...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #13 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Handlet overhodet ikke om det seksuelle? Synes han er fin, vi hadde god sex og alt det der. Men han hørte ikke etter da jeg pratet om ting. Jeg kunne begynne å fortelle om noe, og han hoppet inn midt i setningen min og begynte å snakke om noe annet. Kall meg gjerne kresen, men vil helst ha en mann som faktisk er interessert i å høre det jeg har å si. Men jeg har ikke lyst til å si akkurat det. -TS Anonymkode: 94d6b...de9 Skjønner deg SÅ godt! Heier på deg. Si at du ikke er interessert . Trenger ikke begynne med masse lange forklaringer. Anonymkode: e4d2e...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #14 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner deg SÅ godt! Heier på deg. Si at du ikke er interessert . Trenger ikke begynne med masse lange forklaringer. Anonymkode: e4d2e...ee8 Takk 😄 Problemet er jo at jeg fort kommer til å komme med masse babbel når han sitter der foran meg i sofaen 🙈 -TS Anonymkode: 94d6b...de9 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #15 Skrevet 25. september 2023 Noen som har formening om det er innafor å bare sende ham en melding i stedet? 🙈 Ikke bare fordi jeg er feig, men også fordi da slipper han å bruke tid på å komme til meg og tro at vi skal kose oss og så blir det bare kjipt? -TS Anonymkode: 94d6b...de9 1
miss summers Skrevet 25. september 2023 #16 Skrevet 25. september 2023 Send en melding og si at dere kan møtes og snakke om det, dersom han ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #17 Skrevet 25. september 2023 Jeg hadde bare sendt melding istedet for å møtes hvis dere bare har møtte en gang ? Herregud jeg har sletta folk uten forklaring som jeg har møtt en gang 🙈 det burde du ikke gjøre da men . Anonymkode: 89e47...56a 2
Blåjojo Skrevet 25. september 2023 #18 Skrevet 25. september 2023 Jeg ville sendt en melding og sagt at jeg etter litt tenking hadde kommet frem til at jeg ikke ville klare å utvikle de rette følelsene for ham. Ingen som kan si noe på det, liksom. Bare tull å møte ham for å fortelle det. 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #19 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har formening om det er innafor å bare sende ham en melding i stedet? 🙈 Ikke bare fordi jeg er feig, men også fordi da slipper han å bruke tid på å komme til meg og tro at vi skal kose oss og så blir det bare kjipt? -TS Anonymkode: 94d6b...de9 Personlig ville jeg foretrukket en fin melding, i stedet for å få det servert ansikt til ansikt i en dating-fase. Støtter forslaget til Blåjojo. Anonymkode: 5b4cc...e53 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #20 Skrevet 25. september 2023 Takk for alle svar ❤️ Jeg sendte melding og han tok det fint. Er glad jeg gjorde det sånn 😊 -TS Anonymkode: 94d6b...de9 4 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå