Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 jeg pleier å spise 2-3 brødskiver i halv 8-tida før jeg går på jobb. men så kl halv 11 igjen er jeg driiitsulten. det romler i magen, og svimler, og jeg klarer nesten ikke å jobbe fordi det går så tregt å tenke. er dette normalt?? da er det jo en time til lunsj liksom... lunsj kl 11 hadde passa meg bedre. spiser jeg for lite til frokost eller?
Tusseline Skrevet 23. januar 2006 #2 Skrevet 23. januar 2006 Hva med å spise et eple eller lignende kl. 11?
Gjest gjest Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 nei,du spiser ikke for lite til frokost etter min mening. men det er ikke så rart at du er sulten kl.10.30 for da har det gått 3 timer siden frokost. vil anbefale deg å spise et lite mellommåltid i 10-tida. f.eks et knekkebrød eller en yoghurt+en frukt eller grønnsak. da slipper du å bli kjempesulten til lunsj.
Iceglow Skrevet 23. januar 2006 #4 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Kanskje forsøk med å bytte ut skiver med havregrøt? Det ligger godt i magen. Og et lite mellommåltid kl 11, nøtter, litt frukt el. Endret 23. januar 2006 av Iceglow
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå