AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Noen som har noe tips for å få TV skjermen pen? Min er full av flekker, etter barnehender. Anonymkode: 6861b...6aa
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Mulig dette er helt feil, men jeg har brukt noen engangs våtservietter beregnet på glass (Jif), og så har jeg tørket over med en fuktig klut etterpå. Har ikke merket noen striper eller skader. Anonymkode: 8359c...00f
newman01 Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Mulig dette er helt feil, men jeg har brukt noen engangs våtservietter beregnet på glass (Jif), og så har jeg tørket over med en fuktig klut etterpå. Har ikke merket noen striper eller skader. Anonymkode: 8359c...00f Det kan være veldig feil. Enkelte tv-modeller har et belegg på utsiden av glasset for å redusere gjenskinn osv., så man skal være forsiktig. En myk microfiberklut designet for TV/glass som fuktes veldig lett på den ene siden er stort sett en skånsom rengjøringsmetode. Så må man ikke gnikke hardt, da kan både panel og overflate skades.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå