AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Kjæresten min vil ikke at jeg skal kysse han etter at jeg har gitt han oralsex. Er det vanlig at menn synes dette er ekkelt? Har aldri opplevd dette før. Men synes det ødelegger litt opplevelsen. Hadde skjønt det hvis han ville vente litt altså, men han vil vente typ 24 timer. Anonymkode: e1c16...791
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Menn er forskjellige. De mennene jeg har vært med er motsatt, de digger å kline etter en blow job. Anonymkode: 3ca9d...659 5
Gjest Elooon Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 Aldri hørt det før men folk er jo forskjellig så det kan vel være både vanlig og uvanlig?
Påkrevd Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 Høres jo litt skrudd ut. Redd for å bli homo?😂 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 Det hadde jeg ærlig talt ikke taklet. At han hadde ansett meg og å kysse meg etter bj som ekkelt hadde gjort bj ekkelt for meg. Jeg trives med at begges kropper og væsker anses som noe naturlig og fint. Annet blir feil for meg. Anonymkode: 6741d...642 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 Er det etter at han har fått orgasme at han ikke vil kysse? Altså, at han ikke vil smake på sæden sin? Eller vil han ikke kysse under akten i det hele tatt hvis du har hatt pikken hans i munnen, uten at han har kommet og? Anonymkode: a7f70...00f 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 Hahaha ett døgn!? Han hadde jeg aldri sugd igjen. Anonymkode: f77e6...351 6 1
Kipling Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 Kommer han i munnen din? Skjønner forsåvidt at han ikke er keen på å kline når du har en munn full av sæd, men 24 timer var jo litt heftig. Du kan jo foreslå at dere venter noen minutter og at du tar noen slurker vann imellom, da er jo omtrent alt borte.
Even Tuell Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 Det har vært mange tråder om dette her og det virker som svært mange menn overhodet ikke ønsker å kysse/kline etter å ha fått en blowjob. Det virker som det er en stor frykt for sæd generelt, både sin egen og som konsept. Det er unntaket enn regelen å ville kysse og kline etter å ha kommet i munnen til partner. Så lenge du har svelget / spyttet ut er det ikke mye sæd igjen, om noe. Selv liker jeg ikke tanken på å kysse når hun har sæd i munnen. Cum-swapping blir i overkant. Det er ikke sæden i seg selv, men jeg har en greie å på ting som andre har hatt i munnen; ville man bytta på en tyggis liksom? Eller delt tannbørste? Men har hun svelget eller spyttet ut så er det ingen problem. Spiller ingen rolle om hun skulle hatt litt i munnen, smak eller noe i munnviken. Det bryr jeg meg ikke noe om... om noe så smaker det sex og er litt hot. For moroskyld kan du jo spørre om han kan gå ned på deg etter at han har kommet i deg. Da får du vite om du er sammen med en mann eller mus 😛 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 Bj er jo bare ekkelt, æsj.. Anonymkode: fc5a1...692 1
Bamseklemmer Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 Jeg har vel opplevd begge deler.. så ingen stor deal for meg. Det blir iallefall ikke noe gjensynsglede, hvis hun nekter meg å slikke og grise inn ansiktet mitt.. Jeg er en gris, og jeg synes det er en flott tittel🐷 😁 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 Gidder du virkelig gi han en BJ hvis han holder på sånn? Han er jo respektløs! Anonymkode: ce99a...f2d 2 2
Yodas Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 Jeg er dame. Liker ikke så godt å kysse rett etter at han har slikket meg, for jeg liker ikke smaken av meg selv. Men 24 timer høres litt i overkant ut. 2
kjekkfyr Skrevet 24. september 2023 #14 Skrevet 24. september 2023 Det er jo bare litt deilig småkinky det, så har ingen problem med det 😉 Og, hadde jeg hatt det, hadde det i hvert fall blitt heeelt feil for meg å forvente at hun skulle suge meg, mens jeg ikke hadde hælt å kysse henne etterpå 🙈 3
Blåttvann Skrevet 24. september 2023 #15 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten min vil ikke at jeg skal kysse han etter at jeg har gitt han oralsex. Er det vanlig at menn synes dette er ekkelt? Har aldri opplevd dette før. Men synes det ødelegger litt opplevelsen. Hadde skjønt det hvis han ville vente litt altså, men han vil vente typ 24 timer. Anonymkode: e1c16...791 Har vært borti det ja. Da sa jeg at det er veldig spesielt at han synes det er helt ok at jeg har pikken hans i munnen men at han ikke synes det var ok å kysse meg etterpå. Det fikk han til å tenke seg om litt og han kysset meg etterhvert etter oralsex. Ikke med en gang etter utløsning men rett etter oralsex uten sprut. Han verken luktet eller smakte noe (noen menn har en spesiell og udigg lukt), hadde nesten ikke precum, så han hadde ingenting å være redd for mtp smak eller lukt. Jeg sa også at jeg ikke suger en skitten pikk, så hvis pikken er for skitten for han er den også det for meg. Han hadde ingen problemer med å gi oralsex og jeg blir jo våt lenge før jeg kommer, så jeg tolket det som en unødvendig mental sperre han hadde. Ellers presser man ikke folk til å gjøre ting de virkelig ikke vil. 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #16 Skrevet 24. september 2023 Veldig deilig å råkline etter å ha kommet i munnen på dama. Lukter og smaker meg. Anonymkode: b5732...473 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #17 Skrevet 25. september 2023 Slikker han deg? Og der har han vært inne i før? 😂 Mannen er homofob, mot sin egen kuk på sin egen kjæreste. Spesielt. Anonymkode: 7ef09...475 2
Even Tuell Skrevet 25. september 2023 #18 Skrevet 25. september 2023 On 9/24/2023 at 7:48 PM, AnonymBruker said: Kjæresten min vil ikke at jeg skal kysse han etter at jeg har gitt han oralsex. Er det vanlig at menn synes dette er ekkelt? Har aldri opplevd dette før. Men synes det ødelegger litt opplevelsen. Hadde skjønt det hvis han ville vente litt altså, men han vil vente typ 24 timer. Anonymkode: e1c16...791 I rettferdighetens navn, ville du kysset han etter han hadde gått ned på deg?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #19 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (På 24.9.2023 den 19.48): Er det vanlig at menn synes dette er ekkelt? Nei. Anonymkode: d04d8...b95 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #20 Skrevet 25. september 2023 Er ikke særlig keen på kyssing rett etter at hun har tatt spriten i munnen, selv om det er noe av det diggeste. Men går ikke lang tid før det er greit. Anonymkode: 90979...520
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå