AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 jeg var hos kjæresten min for første gang denne helgen, han bor 40 mil fra meg. Vi skriver daglig og har lange samtaler, han har alltid reagert på mine meldinger med emoiji eller skriftlig. vi har møttes mange ganger tidligere hos meg, etter møte i helgen får jeg ingen ting fra han, han sier sexen vi hadde var den beste han hadde hatt, men alt annet får jeg ikke respons på, han nekter å svare og når jeg spør om noe er galt, sier han nei. i kveld gikk han å la seg uten å si god natt, noe som aldri har skjedd, skal jeg la han få tid for å se eller hva, jeg er super lei meg og usikker på veien videre, hva tenker du Anonymkode: ce216...397
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Jeg har opplevd omtrent det samme. Mitt inntrykk er at enkelte menn greier å forholde seg til "forholdet" så lenge det ikke foregår på egen hjemmebane. Men når det plutselig blir tatt inn i deres eget hjem, da får noen av dem panikk. Det er nok personer som sliter med relasjoner. Jeg tenker du må ta det han gjør nå på alvor. Han stenger deg ute, slutter å kommunisere, trekker seg unna, og det eneste han vil fokusere på er sex. Med den erfaringen jeg har hadde jeg ikke tatt kontakt, latt det være opp til ham. Men når han da tok kontakt (om han gjorde det) hadde jeg også forventet at han viste selvrefleksjon, at han hadde innsett at han ikke kan løse egne eller forholdsproblem med å trekke seg helt unna uten forklaring - og tanker om hvordan det bør være og en unnskyldning. Hvis ikke tror jeg ikke kommunikasjonen i et forhold vil kunne bli bra senere heller. I hvert fall ikke for meg, jeg trenger en mann som kan å kommunisere, selv om vanskelige ting. For dere, som bor så langt fra hverandre er god kommunikasjon helt avgjørende. Nå behandler han deg ikke med respekt eller omtanke - og du må huske at du faktisk fortjener bedre enn han gir deg nå! Anonymkode: 649bc...380
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå