Gå til innhold

Presentasjons tråd...


brum

Anbefalte innlegg

Hei hei..

Tenkte kanskje vi skulle bli litt kjent.

Jeg er førstgangs gravid og helt nybegynner. Fant ut at jeg var gravid forrige onsdag til stor overaskelse selv om jeg hadde i bakhode at jeg kunne bli det. Det ble med en prøveperiode...:-)

Jeg er 30 år gift med brumlemann som er 33 år. Vi bor i Akershus nord for Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !!

Jeg heter Anita og er 31 år dette blir vårt andre barn .Mannen min og jeg har en sønn som blir 11år rundt terminen.

Vi bor i Oslo. ;)

Anita :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år gammel, gift og har ei jente på 18 måneder. Vi bor i Nord-Rogaland. Nå lurer vi veldig på hvem "lillebrøster" i magen er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg er 26 år, gift med en herlig mann på 27 og bor sør for Oslo. Vi har en gutt på 19 mnd - som vil være ca 2 år og 3 mnd ved terminen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21, blir 22 i mars. Bor i Akershus nord for oslo.

At jeg er gravid var ikke planlagt siden vi pusser opp et helt hus nå, men alikevel veldig velkomment!! Er gift med en herlig mann på 22, og dette er vår 1. :)

Endret av Cathie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 (blir 25 når barnet kommer), gift med verdens skjønneste mann som er 25. Vi skulle begynne med prøvingen på et års bryllupsdagen vår som er 24.juni, men spiren hadde lyst å komme tidligere :)

Dette er vårt første, så selv om vi er kjempe glade, så syns vi nok begge to at det er veldig skummelt også.

Jeg holder til i Buskerud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 og fyller 28 den mnd barnet kommer ut.

Jeg har en sønn på 12 mnd og ei stedatter på snart 7 år, sambo og jeg har vært sammen i snart 2 år. Sambo fyller 32 og dette er vårt føste barn sammen, jeg bor i Buskerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 34 og førstegangsfødende. Er nok like spent og "nervøs" som førstegangsfødende i 20 åra. Er samboer med en herlig mann på 28. Graviditeten var ikke planlagt men velkommen :) Vi har hatt et par dager nå som vi bare har gått rundt oss selv og lurt på hvordan dette skal bli. Han har plutselig blitt den bekymrede, omsorgsfulle "far" som har tusen spm om hvordan jeg har det og hvordan det føles. Det føles trygt for meg.

Vi bor i sør-trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Eg e 24, 25 år før spiren kommer. E gift me en herlig mann på snart 30. Hadde akkurat kastet p-pillan, også va eg gravid :) Kjempe artig, vi e så spent! Glede oss til å bli foreldre i lag, han har ei "stor" (10år) datter fra før. Vi holder til i troms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, blir 25 før barnet kommer og han er akkuratt blitt 27 år. Vi har vært gift i 4,5 år alt men den vesle var ikke planlagt.

Vi bor fortiden i et kollektiv i Oslo men er på stor-jakt etter et annet sted å bo. Håper på å flytte til et nytt sted ca 1.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Her er jeg.

Jeg er 33 år (snart....gulp..)mannen er 34, blir 35 innen mini kommer. Vi giftet oss i fjor sommer og har en sønn på vel 2 år sammen.

Jeg har i tillegg en datter fra før, hun er 14 år.

Hus, stasjonsvogn, men ingen labrador.......... ;)

Vi bor i Buskerud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Jeg er 30 år, samboeren min er 33 og vi venter vårt 1. barn i begynnelsen av oktober.

Vi skulle egentllig starte prøving om 3-4 mnd, men en sikker periode i begynnelsen av januar "sviktet" oss :ler:

vi er veldig spente :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er 25 år, samboer og fra Bergen. Har en liten gutt født september 05, og har nå termin ca. 9.september. Spiren i magen er planlagt, men rundt 2 år for tidlig ute! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være 24 og han 26 innen småttet kommer. Vi har vært samboere i snart 5 år. Jeg er student, så vil ta permisjon (vel, har tatt allerede pga kvalme :( ).

Dette blir vår første, og er planlagt. Kvalmen min derimot, var ikke med i planen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22, samboer med barnefaren (vi har vært sammen i fem år til våren) og vi har en sønn sammen som snart fyller 3.

Bor i Akershus og jobber fulltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og mannen min ( gift i ett år 21.05.06 )bor i Oslo men er på vei til å emigrere til mer barnevennlige områder i Akershus. Jeg er 26 og mannen 30 når "lille kylling" kommer til verden! :)

Prøvingen gikk litt fortere enn vi hadde trodd, men det er vel bare positivt. ;)

Lykke til alle sammen! :babygutt::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Rogalending på 26 år. Har en datter på 1,5 år sammen med min fantastiske mann.

Hadde en ma i begynnelsen av november, og har ventet og ventet på el som til slutt kom.

Testet positiv på søndag tror jeg, terminen er visstnok 17.oktober.

Er overlykkelig. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, har helt glemt å intodusere meg her inne jeg!

Er 26 år gammel, bosatt i Oslo sammen med Pappasarius som blir 30 innen Babysarius melder sin ankomst. Hadde en MA med utskraping 15 des så har ingen siste mens å forholde meg, terminen er derfor noe usikker. Vi venter i spenning på brev fra Ullevål om innkalling til tidlig UL så vi vet at alt er i orden med den lille og at vi kan fastlå termin litt nærmere.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere i månedene som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst glemt å presentere meg jeg også...

Er 23 år, blir 24 år før den lille kommer.

Samboer er 25, blir 26.

Jobber fulltid begge to.

Dette er vår første baby, prøvde i 9 mnd før det ble klaff.

Har vært sammen i 5 år snart og samboer i nesten 4....

Endret av *MissS*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...