Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei:)

I fjor likte jeg en jente, vi gikk sammen på samme klasserommet. Jeg likte henne ærlig og godt og oppriktig. Da jeg inviterte henne ut sa hun nei, dvs hun aviste meg. Jeg vet ikke hvorfor😢. Jeg skjønner godt at dere kommer til å si til meg at hun ikke er den rette eller jeg fortjener en jente som liker meg. Men jeg får ikke glemme henne, jeg sover dårlig og får ikke jobber med skolen. Det er vondt. Jeg gråter hver kveld. Hun er min drømmejenta. 

håper virkelig at kloke folk besvare meg og gir meg råd. 

vær så snill ikke gjør nær av meg fordi jeg er syk.🙏

Endret av Jonas123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er ikke drømmejenta di, og dette er ikke kjærlighet. Du kjenner henne ikke, men du har lagd deg forestillinger om hvem hun er, og hva dere kunne blitt. Nå er det på tide å komme tilbake til virkeligheten, og du lar henne være i fred.

Skrevet
Andro skrev (5 minutter siden):

Hun er ikke drømmejenta di, og dette er ikke kjærlighet. Du kjenner henne ikke, men du har lagd deg forestillinger om hvem hun er, og hva dere kunne blitt. Nå er det på tide å komme tilbake til virkeligheten, og du lar henne være i fred.

Ja det er hun, jeg er ikke en maskin til å glemme henne så enkelt, jeg maser ikke på henne, vi har ikke snakket sammen for en lang stund. Jeg plager ikke henne heller. 

Skrevet

Forelskelse føles ekstra intenst når man er ung så jeg forstår deg og mange har vært gjennom det samme som deg. Det vonde går over, men det tar tid. Du må bare akseptere at det ikke kan bli dere og slutte å fantasere om henne. 

Anonymkode: 8e2eb...9d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...