Sola de Skrevet 24. september 2023 #201 Del Skrevet 24. september 2023 Athena Freyja skrev (26 minutter siden): Jeg ville møtt, @Sola de, @Rumle, @Hoppetaujenta, @Daryl Dixon, @Entern, @Zenobia, @Frøkensina, @Lurven. @SVK, @Peanut, @Drizzt, @Kvakky, @Dr. A. Kula, @Dr. Ops og @mia83 @Frøkenfryden vil ikke være venn med meg så Samme gjengen tar jeg gjerne en kaffekopp med kakao med hver dag som helst 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #202 Del Skrevet 24. september 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Mannen skal. Har ikke vært frisk nok til å ta oppskyting i år 🙄 Takk likevel! 😊 Håper han får vellykket jakt! Elgkjøtt er noe av det beste jeg vet!❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. september 2023 #203 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Opplevde en lignende situasjon faktisk et par år senere på neste skole, etter heimkunnskapstimen så gikk vi med læreren ned til spar hvor han kjøpte en liten brusflaske til alle utenom meg. Det svei 😕 og dette var en godt voksen mann som i hvert fall burde visst bedre… Hvis vi en gang møtes skal du få en brus og en hel pakke kinderegg hos meg 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2023 #204 Del Skrevet 24. september 2023 Titania skrev (15 minutter siden): Hihi, det får du også! ⭐⭐⭐⭐⭐ (ps. skal til oslo en helg både i oktober og i november 🙈) Kom aldri så langt at jeg lagde røra 😛 Vaffel er godt, men best med noe på/i 😛 Har hverken pølse eller syltetøy 😛 Notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #205 Del Skrevet 24. september 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Samme gjengen tar jeg gjerne en kaffekopp med kakao med hver dag som helst Jeg og😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. september 2023 #206 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Håper han får vellykket jakt! Elgkjøtt er noe av det beste jeg vet!❤️ Det er godt!🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #207 Del Skrevet 24. september 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Hva i all verden? Synes du har vært maksimalt uheldig med medelever og lærere. Han skulle selvsagt aldri fått være lærer! Hovedlæreren våres var heldigvis snill og så hadde jeg bare gode lærere på ungdomsskolen og videregående 😃 Han jeg hadde som hovedlærer på ungdomsskolen hadde mest påvirkning på meg, han brydde seg om meg og var en klok mann ❤️ (hadde tenkt å sende han en mld på Facebook om jeg fant han der for noen år siden for å høre hvordan han hadde det men istedenfor Facebook profilen hans så fant jeg en minneside 😢 døde 70 år gammel ) Uff unnskyld om jeg blir for sentimental her nå 🙊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. september 2023 #208 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (20 minutter siden): Husker en gang i 3 klasse, ene jenta i klassen (og ei som brukte å mobbe meg) hadde med seg Kinderegg leker og hun ga en til alle i klassen utenom meg. Denne er deg vel fortjent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #209 Del Skrevet 24. september 2023 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Hvis vi en gang møtes skal du få en brus og en hel pakke kinderegg hos meg 😊 Kinderegg trenger ikke du å kjøpe da, det er så kriminelt dyrt og man får en 200g melkeplate og har fortsatt penger igjen for 50kr 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #210 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Kinderegg trenger ikke du å kjøpe da, det er så kriminelt dyrt og man får en 200g melkeplate og har fortsatt penger igjen for 50kr 😅 Men følger jo med en liten leke til deg ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 24. september 2023 #211 Del Skrevet 24. september 2023 @skreppamedleppa for å få masse shoppingtips 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #212 Del Skrevet 24. september 2023 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Denne er deg vel fortjent. Tusen takk Husker pappa samlet på en serie med Kinderegg leker i en periode, han hadde en egen hylle for dem 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #213 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Men følger jo med en liten leke til deg ☺️ Husker hvor giret jeg var på de lekene som barn 😃 nå bryr jeg meg ikke om dem lenger og da kjøper jeg svært sjeldent Kinderegg lenger siden jeg ikke liker å kaste lekene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2023 #214 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (35 minutter siden): Husker en gang i 3 klasse, ene jenta i klassen (og ei som brukte å mobbe meg) hadde med seg Kinderegg leker og hun ga en til alle i klassen utenom meg. Håper at hun husker det og angrer resten av sitt liv. Sånn er bare lusent gjort, så jeg forærer deg heller ei hel kinderhøne, så kan du plukke egg når du vil. Lekene kan gå til trengende barn i alle aldre på forumet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 24. september 2023 #215 Del Skrevet 24. september 2023 Skreppamedleppa virker kul! Nå er ikke jeg så veldig sosial av meg så mulig jeg hadde feiget ut i siste liten, men jeg ser for meg at vi har litt samme humoren og en felles formening om at vi driter i andres meninger om hva vi kler oss i. Tror jeg hadde ledd masse og fått masse gode input i klesveien 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 24. september 2023 #216 Del Skrevet 24. september 2023 Ingen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 25. september 2023 #217 Del Skrevet 25. september 2023 Athena Freyja skrev (7 timer siden): Jeg ville møtt, @Sola de, @Rumle, @Hoppetaujenta, @Daryl Dixon, @Entern, @Zenobia, @Frøkensina, @Lurven. @SVK, @Peanut, @Drizzt, @Kvakky, @Dr. A. Kula, @Dr. Ops og @mia83 @Frøkenfryden vil ikke være venn med meg så Aw, takk Hyggelig å bli nevnt. Det ville vært fint Jeg ville møtt @ops2, @Apis, @Entern og sikkert noen flere som har gjort inntrykk på meg over årene. Noen av dem skriver ikke her lenger. P.S. Jeg har møtt bare 1 bruker her over en kopp te en vinterdag for noen år siden, men jeg tror ikke hun skriver her per dagsdato. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2023 #218 Del Skrevet 25. september 2023 Drizzt skrev (1 time siden): Aw, takk Hyggelig å bli nevnt. Det ville vært fint Jeg ville møtt @ops2, @Apis, @Entern og sikkert noen flere som har gjort inntrykk på meg over årene. Noen av dem skriver ikke her lenger. P.S. Jeg har møtt bare 1 bruker her over en kopp te en vinterdag for noen år siden, men jeg tror ikke hun skriver her per dagsdato. Så hyggelig 😊takk😊👍 du er en modig og tøff person og hadde vært hyggelig å treffe!😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. september 2023 #219 Del Skrevet 25. september 2023 Entern skrev (19 timer siden): @Hoppetaujenta så klart og @jukkapalme og @Peanut og @Cid og @SVK og @Athena Freyja og @CAPS LOCK og @Boetica og @MarianneE og @Ford3000 og mange mange fler, bl.a. @Michaelhe for han virker veldig kunnskapsrik og har kule interesser Ååå, så hyggelig å bli nevnt. Takk og like måte! 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2023 #220 Del Skrevet 25. september 2023 jukkapalme skrev (2 timer siden): Ååå, så hyggelig å bli nevnt. Takk og like måte! 💜 Du er jo alltid hyggelig 😊 og vi har jo begge tilknytning til Sagene 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå