Gå til innhold

Hvem fra Kvinneguiden ville du ha møtt?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (2 minutter siden):

Husker en gang i 3 klasse, ene jenta i klassen (og ei som brukte å mobbe meg) hadde med seg Kinderegg leker og hun ga en til alle i klassen utenom meg. 

Så slemt.

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Oooi nå er vi over min leggetid 22 her ser jeg🤠😂

Dæven du har rett, må også komme meg i seng. 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Joda, det har jeg hørt om, men slike som meg holder seg i skyggen.  Har aldri truffet noen. Syns nøytralitet er en fin eksistens. 
P.s. det var et sjekkestedforum som jeg var på, så det var en del som fant en utkåret eller to der, grunnet treffene. 

Tenk å snakke slik om den lille hårtjafsen vår. :( 

Forstår den.

syns tinder og sånn virker litt.. fælt jeg. På blink.no var det mindre sjekkete. Var så fint. Fant en mann. Og en veninne jeg har hatt i 14 år💙 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (5 minutter siden):

Nei, nei, nei, her er det ingen eller alle 💙 la oss ikke falle i barndommens traumer da lagene skulle velges og en sto igjen. Vi er bedre enn det 🤠

Det er på en måte problemet med denne tråden 🫥 enig med deg 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Husker en gang i 3 klasse, ene jenta i klassen (og ei som brukte å mobbe meg) hadde med seg Kinderegg leker og hun ga en til alle i klassen utenom meg. 

😭 Så grusomt💙

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Så grusomt. Men skjønner ikke at jenta fikk lov til å gjøre sånt på skolen. Sa ikke lærerne ifra? 

Tror ikke læreren likte meg noe, vi ble jo til slutt bedt om å finne en ny skole trass i at jeg aldri hadde gjort noe gale og jeg ble mobbet av to jenter i 2 år på skolen, kjenner jeg blir bitter på dem når jeg tenker over det…

Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Barn kan være utrolig slemme. På en skoleavslutning på ungdomsskolen fikk alle i klassen en rose, unntatt meg. Var en som hadde kjøpt inn. Kjenner dessverre igjen den følelsen. 

Så stygt gjort :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (17 minutter siden):

Begynte Anton å hylgrine nå?

Athena Freyja skrev (16 minutter siden):

Jeg sier tusen takk for vennligheten og returnerer den med en skikkelig god kremkake midt i åsynet. :fnise: 
Det var Ordet som ba meg gjøre det sånn og det ler seg fillete borti høgget her. :knegg: ...selv om det ikke ble nevnt.

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Forstår den.

syns tinder og sånn virker litt.. fælt jeg. På blink.no var det mindre sjekkete. Var så fint. Fant en mann. Og en veninne jeg har hatt i 14 år💙 

Da er du jammen heldig. Mange er seriemonogame på nett og utskiftingen går fort. :klo: Forstår ikke slikt jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Barn kan være utrolig slemme. På en skoleavslutning på ungdomsskolen fikk alle i klassen en rose, unntatt meg. Var en som hadde kjøpt inn. Kjenner dessverre igjen den følelsen. 

En gang på barneskolen «glemte» klasseforstander meg når vi var på skidag, heldigvis fikk jeg dra hjem med den andre klassen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

😭 Så grusomt💙

Opplevde en lignende situasjon faktisk et par år senere på neste skole, etter heimkunnskapstimen så gikk vi med læreren ned til spar hvor han kjøpte en liten brusflaske til alle utenom meg. Det svei 😕 og dette var en godt voksen mann som i hvert fall burde visst bedre…

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg sier tusen takk for vennligheten og returnerer den med en skikkelig god kremkake midt i åsynet. :fnise: 
Det var Ordet som ba meg gjøre det sånn og det ler seg fillete borti høgget her. :knegg: ...selv om det ikke ble nevnt.

Da er du jammen heldig. Mange er seriemonogame på nett og utskiftingen går fort. :klo: Forstår ikke slikt jeg. 

Var heldig og møtte kjærester to ganger. Og stort sett ok de jeg ikke ville kjæreste med også. Og venninnen min ville jeg liksom aldri møtt ellers,  våre veier ville neppe krysset. Så føler meg heldig:ninuskapus:

Jeg skiftet ikke mye👍

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

En gang på barneskolen «glemte» klasseforstander meg når vi var på skidag, heldigvis fikk jeg dra hjem med den andre klassen.

Det kan umulig ha vært lov 😱😨😢

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre kan også lærere være minst like grusomme som barna. 

Sier god natt til alle og god jakt til de som skal på elgjakt i morgen 😊

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

Tror ikke læreren likte meg noe, vi ble jo til slutt bedt om å finne en ny skole trass i at jeg aldri hadde gjort noe gale og jeg ble mobbet av to jenter i 2 år på skolen, kjenner jeg blir bitter på dem når jeg tenker over det…

Slike folk skulle aldri fått vært lærere! Er selvsagt mobberne som burde blitt bedt om å finne seg ny skole. 

1 minutt siden, Entern said:

Hva i all verden? Også en lærer som aldri skulle hatt jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Cid said:

Opplevde en lignende situasjon faktisk et par år senere på neste skole, etter heimkunnskapstimen så gikk vi med læreren ned til spar hvor han kjøpte en liten brusflaske til alle utenom meg. Det svei 😕 og dette var en godt voksen mann som i hvert fall burde visst bedre…

Hva i all verden? Synes du har vært maksimalt uheldig med medelever og lærere. :hjerte: Han skulle selvsagt aldri fått være lærer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ford3000 said:

:rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Lærere kan også være drittsekker 🫤

Cid skrev (1 minutt siden):

Det kan umulig ha vært lov 😱😨😢

Det har du nok rett i 🫤

SVK skrev (1 minutt siden):

Slike folk skulle aldri fått vært lærere! Er selvsagt mobberne som burde blitt bedt om å finne seg ny skole. 

Hva i all verden? Også en lærer som aldri skulle hatt jobben. 

Ja hun var skikkelig psykopat, har kjent noen sånne opp igjennom men hun var verst, hun likte både verbal/psykisk og fysisk vold og straffet folk for de latterligste ting mens hun dullet med mobberne…

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Dessverre kan også lærere være minst like grusomme som barna. 

Sier god natt til alle og god jakt til de som skal på elgjakt i morgen 😊

God natt og god elgjakt 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (11 minutter siden):

Fy faen. :sinna:

:klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

God natt og god elgjakt 😊

Mannen skal. Har ikke vært frisk nok til å ta oppskyting i år 🙄 Takk likevel! 😊 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...