Gå til innhold

Yvonne boligstyling


LinnHenrikke

Anbefalte innlegg

Noen som følger henne? 😊

 

Syns hun har et kult hjem og fin stil, men stusser på et par ting (har ikke fulgt henne så lenge). Hun har uttrykt at de dessverre ikke har mulighet til å eie egen bolig, så de leier. Men samtidig viser hun frem et ekstremt forbruk. Samme servise til mange tusen kroner i flere farger, kjøper gjerne alle fargene av et produkt som koster flere tusen kroner. Hun shopper mer enn de aller aller fleste, så jeg forstår ikke logikken mtp at hun virker lei seg for at de ikke har råd til bolig. Har jeg gått glipp av noe her? 🫣

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinnHenrikke skrev (4 timer siden):

Noen som følger henne? 😊

 

Syns hun har et kult hjem og fin stil, men stusser på et par ting (har ikke fulgt henne så lenge). Hun har uttrykt at de dessverre ikke har mulighet til å eie egen bolig, så de leier. Men samtidig viser hun frem et ekstremt forbruk. Samme servise til mange tusen kroner i flere farger, kjøper gjerne alle fargene av et produkt som koster flere tusen kroner. Hun shopper mer enn de aller aller fleste, så jeg forstår ikke logikken mtp at hun virker lei seg for at de ikke har råd til bolig. Har jeg gått glipp av noe her? 🫣

Har lurt på det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt forbruk der ja. Hadde hun droppet shopping i ett år hadde hun hadd egenkapital 😅 Luksusdyr x1000! 

Men ja, kan jo være noen betalingsanmerkninger på en eller begge to de betaler på for å bli kvitt, men da kan det jo være greit å heller bruke pengene på gjelden i stedet for all handlingen 🫠  

De er hvertfall spesielt å legge ut at man har så mye dyrt/handler mye dyrt og samtidig si at man ikke kan kjøpe seg hus/leilighet.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun hadde en konkurs med tidiigere firma? Men ja, høyt forbruk og hyppige utskiftninger, hyppige skjønnhetsbehandlinger osv er vel oppskriften på å aldri få egenkapital. Hun virker forøvrig veldig hyggelig og fin person. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har faktisk lurt på det samme. Har egentlig alltid likt å følge henne men nå synes jeg det blir så mye shoppingfokus. 

Litt rart å kjøre rundt i Porsche, leie ett dyrt hus og shopping omtrent hver bidige dag 

Men alikevel så kan det jo være mange grunner, få hus der de vil kjøpe, mangle egenkapital, betalingsanmerkninger, variable inntekter... 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 måneder senere...

Kaos i firmaet igjen? Sier A, men ikke B..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun Sol-ettellerannet har gjort noe bak hennes rygg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Solfrid prøver å komme seg ut av firmaet. Hun ble jo sykemeldt og jibber i en butikk nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok noe sånt ja… De er ikke venner på facebook/instagram lenger heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det ha noen betydning for Yvonne da? Økonomisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yvonne er ifølge bekjente som kjenner henne svært vanskelig å samarbeide med. Veldig overkjørende. Har selv møtt på henne i jobbsammenheng, skal ikke si mer enn at det var ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan hun da heller ikke klage over at ingen kan jobbe med en bitch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...