AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #21 Skrevet 23. september 2023 Jeg er dame sa, men litt under 160 cm. Fått høre av mange menn at de digger størrelsen. Tror det er biologisk, at menn skal beskytte damen og dermed må være større. Anonymkode: 49995...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #22 Skrevet 23. september 2023 Vektkrav er viktigere, men husk å se om moren er feit. Det er slik datteren vil bli på sikt. Anonymkode: caacf...290 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #23 Skrevet 23. september 2023 Bryr meg ikke om høyde. Det ville uansett vært lite lurt, siden jeg kanskje klarer å skaffe en eneste date i året i utgangspunktet. Selv om jeg er over 190 har jeg kun møtt én kvinne på over 170, mens flertallet har vært godt under snittet. Kunne fint gått på date med ei på 180+, men de er tilsynelatende aller mest kresne da jeg ikke har fått så mye som en Tinder-like fra noen på den høyden. Anonymkode: 181bd...c63
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #24 Skrevet 23. september 2023 Foretrekker damer over 170. Vil ikke ha lave barn. Anonymkode: 2c008...454
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #25 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er dame sa, men litt under 160 cm. Fått høre av mange menn at de digger størrelsen. Tror det er biologisk, at menn skal beskytte damen og dermed må være større. Anonymkode: 49995...5d3 Undertrykke damen*/ha syn på seg selv som mann som den overlegne Anonymkode: 535c4...b24 1
Kipling Skrevet 23. september 2023 #26 Skrevet 23. september 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Det er så mye snakk om damers høydekrav, men vi hører aldri om menn som har høydekrav. Har noen av dere menn det? Selv foretrekker jeg damer under 170cm (jeg er 178). Jeg kan ikke helt sette fingeren på det, men det trigger sikkert noe biologisk i meg. Følelsen av å være mer maskulin og beskyttende. Det er vel på en måte det samme som kvinner foretrekker høyere menn Noen andre? M35 Anonymkode: cd704...ae5 I praksis har jeg ikke det, da jeg aldri faktisk har møtt en kvinne som er høyere enn meg. Men hadde nok syns det var rart å date en høyere dersom jeg støtte på en, så teoretisk sett har jeg vel da et høydekrav. Men som sagt, aldri sett en. Møtt en som var nesten samme høyde. Hun var deilig hun, så hadde ikke hatt noe problem med å date henne.
Kipling Skrevet 23. september 2023 #27 Skrevet 23. september 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Undertrykke damen*/ha syn på seg selv som mann som den overlegne Anonymkode: 535c4...b24 Herregud, ta bitterheten din og nevrotismen din et annet sted. Kvinner har mer høydekrav enn menn, betyr det at alle damer som vil ha en høyere mann ønsker å bli undertrykket?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #28 Skrevet 23. september 2023 Mulig dem har, min mann er 5 cm høyere en meg. Jeg er 165. Anonymkode: 3d667...311
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #29 Skrevet 23. september 2023 Jeg er 176 høy. Jeg har aldri hatt problemer med å finne menn, og heller ikke å utelukke noen. De har stått i kø, for å si det slik. Jeg har tre høye vakre døtre, og de har heller ikke problemer. De vil nok lage vakre, flotte høye barnebarn til meg og noen, og jeg håper mine døtre velger noen som er verd det. Vi kan ikke ha skapt disse vakre, smarte døtrene i århundre for ingenting. Anonymkode: 555d7...383 1
megda Skrevet 23. september 2023 #30 Skrevet 23. september 2023 jeg foretrekker damer som her høyere enn meg selv. Det har ikke vært et problem på datingfronten for meg, egentlig. 1
Gjest Inverto Skrevet 23. september 2023 #31 Skrevet 23. september 2023 Haha. Jeg er 168cm og det er et mirakel at jeg fikk oppmerksomhet fra jentene på vgs. Blir spennende å se hvordan det ender når jeg trår ut i datingverdenen etter alle disse årene. Født på ny 😅 Det skal dog sies at jeg har sett korte og kortere menn med damer, så det er vel håp lmao
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #32 Skrevet 23. september 2023 Kipling skrev (4 minutter siden): Herregud, ta bitterheten din og nevrotismen din et annet sted. Kvinner har mer høydekrav enn menn, betyr det at alle damer som vil ha en høyere mann ønsker å bli undertrykket? For over to tusen år siden: Menn skaper patriarkalske holdninger om at menn er overlegne kvinner og beskyttere for det "svake kjønn" Deg i dag: Ånei så fælt at kvinner har blitt påvirket av menns mange tusen års hjernevask om at menn må være overlegne kvinner og beskyttere for det "svake kjønn" 😅🤦♀️ Anonymkode: 535c4...b24 1
Gjest Inverto Skrevet 23. september 2023 #33 Skrevet 23. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For over to tusen år siden: Menn skaper patriarkalske holdninger om at menn er overlegne kvinner og beskyttere for det "svake kjønn" Deg i dag: Ånei så fælt at kvinner har blitt påvirket av menns mange tusen års hjernevask om at menn må være overlegne kvinner og beskyttere for det "svake kjønn" 😅🤦♀️ Anonymkode: 535c4...b24 Øhm uh nevermind XD Endret 23. september 2023 av Inverto
Kipling Skrevet 23. september 2023 #34 Skrevet 23. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: For over to tusen år siden: Menn skaper patriarkalske holdninger om at menn er overlegne kvinner og beskyttere for det "svake kjønn" Deg i dag: Ånei så fælt at kvinner har blitt påvirket av menns mange tusen års hjernevask om at menn må være overlegne kvinner og beskyttere for det "svake kjønn" 😅🤦♀️ Anonymkode: 535c4...b24 Så du tror at de 90ish prosentene av kvinner som er mer tiltrukket av menn som er høyere enn dem... ingen av disse kvinnene har genuine preferanser for høyde, de er bare hjernevasket alle sammen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå