AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Skrevet 23. september 2023 Så jeg har møtt en fyr ca 2 ganger i uka siden starten av juni , nesten 5 mnd altså . Etter et par mnd så snakket vi litt om hva vi følte og han sa at han liker meg og vil ta det som det kommer . Jeg spurte han igjen nå og fikk det samme svaret . Jeg skjønner jo egentlig hva det betyr , at han ikke er så interessert som meg , og det er jo selvfølgelig kjipt. Hadde dere kastet bort mer tid på dette ? Fornuften min sier så klart nei . Anonymkode: b2c97...ee2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 Og nå sier han at det betyr at han liker meg og det er det ! Jeg burde løpe 🙈 Anonymkode: b2c97...ee2
ESFP Skrevet 23. september 2023 #3 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så jeg har møtt en fyr ca 2 ganger i uka siden starten av juni , nesten 5 mnd altså . Etter et par mnd så snakket vi litt om hva vi følte og han sa at han liker meg og vil ta det som det kommer . Jeg spurte han igjen nå og fikk det samme svaret . Jeg skjønner jo egentlig hva det betyr , at han ikke er så interessert som meg , og det er jo selvfølgelig kjipt. Hadde dere kastet bort mer tid på dette ? Fornuften min sier så klart nei . Anonymkode: b2c97...ee2 "Vil ta det som det kommer" betyr at han er redd for å forplikte seg. Det er godt mulig han liker deg veldig godt og like mye som du liker ham, men det har liten betydning siden han er redd for forpliktelse. Istedenfor å spørre ham hva han føler og ønsker, er det lurt å fortelle ham hva du ønsker. Hvis du nå ønsker at dere kaller dere kjærester, så forteller du ham det. Mest sannsynlig kommer han til å få panikk og ikke ønske det samme. Men da har du ihvertfall svarer ditt. Alternativet er å ikke snakke om det og da kan du potensielt bruke flere år på en mann som bare vil bruke deg.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #4 Skrevet 23. september 2023 ESFP skrev (7 minutter siden): "Vil ta det som det kommer" betyr at han er redd for å forplikte seg. Det er godt mulig han liker deg veldig godt og like mye som du liker ham, men det har liten betydning siden han er redd for forpliktelse. Istedenfor å spørre ham hva han føler og ønsker, er det lurt å fortelle ham hva du ønsker. Hvis du nå ønsker at dere kaller dere kjærester, så forteller du ham det. Mest sannsynlig kommer han til å få panikk og ikke ønske det samme. Men da har du ihvertfall svarer ditt. Alternativet er å ikke snakke om det og da kan du potensielt bruke flere år på en mann som bare vil bruke deg. Takk det var et godt råd , jeg har på en måte gjort det , og svaret hans var at selv om vi liker hverandre så må vi vel ikke kalle det noe . Så der har jeg egentlig svaret . Anonymkode: b2c97...ee2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #5 Skrevet 23. september 2023 Bare si at heretter kommer du til å kalle ham kjæresten din, for det er det du føler at han er. Anonymkode: bc434...c6e
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #6 Skrevet 23. september 2023 Jeg tror jeg hadde gått videre. Anonymkode: 1f59d...58b
ESFP Skrevet 23. september 2023 #7 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Takk det var et godt råd , jeg har på en måte gjort det , og svaret hans var at selv om vi liker hverandre så må vi vel ikke kalle det noe . Så der har jeg egentlig svaret . Anonymkode: b2c97...ee2 Jo, man må faktisk kalle det noe om man skal skape et trygt forhold. Ønsk ham lykke til, han kommer til å trenge det. Han kommer til å ende opp som en ensom og bitter mann hvis han ikke jobber med sin egen frykt for forpliktelse.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #8 Skrevet 23. september 2023 Om en er "redd for forpliktelser", tenker jeg litt tja på. Om en har datet i 5 mnd og er forelsket så hadde det vært naturlig for meg å ønske forpliktelser. Siden han ikke vil definere dere, betyr det at han er åpen for å treffe andre? Anonymkode: 3835d...a33
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #9 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om en er "redd for forpliktelser", tenker jeg litt tja på. Om en har datet i 5 mnd og er forelsket så hadde det vært naturlig for meg å ønske forpliktelser. Siden han ikke vil definere dere, betyr det at han er åpen for å treffe andre? Anonymkode: 3835d...a33 Han sier at han ikke treffer andre , og det gjør jo ikke jeg heller , men om han er åpen for å gjøre det vet jeg ikke . Jeg begynner å føle at jeg skal gjøre det , det må finnes noe bedre der ute enn dette . Anonymkode: b2c97...ee2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #10 Skrevet 23. september 2023 Det hadde jeg ikke kastet bort mer tid på nei! Han sier det bare for å ikke være ærlig å si "Vil bare pule på deg så lenge du gidder og få kjærestefordeler fra deg til jeg finner en annen, liker deg egentlig ikke så godt men pytt pytt greit som pauseunderholdning" Anonymkode: 9d056...079
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #11 Skrevet 23. september 2023 Uff ja, skal prøve å ikke kontakte han nå 😕 ts Anonymkode: b2c97...ee2
Andro Skrevet 23. september 2023 #12 Skrevet 23. september 2023 Viktig å ikke bli i relasjoner fordi du lever i håpet om et innbilt potensiale, istedet for å forholde deg til realitetene; han vil bare ha deg i bakhånd. Du er ikke viktig, og det er ikke din skyld. Du er offer for en som liker å ha reservebenk, men ikke satser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå