AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #1 Skrevet 23. september 2023 Hei:) jeg har det veldig vondt, veldig dårlig, får ikke sove godt.grunnen til er at i fjor likte jeg jeg ei jente på klasserommet, men hun sa nei til meg (aviste meg) men jeg kan ikke glemme henne. Det er første gang i livet mitt jeg liker ei jente sånn. Jeg gråter hver dag. Jeg skjønner godt at dere vil si, hun er ikke den rette og jeg kan ikke tvinge henne til å like meg, jeg skjønner alle disse tingene. Men jeg kan ikke leve uten henne. Hun er min favoritt, jeg liker henne ærlig og oppriktig. Hun er mitt hjerte, jeg er syk nå og får ikke fokusere på skolen pga det, jeg har ikke kontroll over mitt hjerte. Kommer aldri til å like ei annen jente slik. folkens, hva må jeg gjøre? Håper kloke folk besvare meg, vær så snill hvis du vil gjør nær av meg vennligst ikke reager på innlegget, jeg er syk og orker ikke❤️🙏 Anonymkode: f1881...134 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #2 Skrevet 23. september 2023 Millioner har hatt det som deg, og alle vet nå at det kommer til å gå over, du kommer til å bli glad igjen. Det går fortere hvis du finner noe annet å fokusere på. Anonymkode: 24c76...f97 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #3 Skrevet 23. september 2023 Sender deg en klem ts❤️jeg har en sønn jeg nok tror er på din alder. Kan du åpne opp til mamma og få litt trøst? Hadde jeg vært mamman din hadde jeg ønsker at du heller gikk til meg enn et forum. En gammel dame som meg får dele litt livsvisdom :det går over. Vet det er vanskelig vi har alle vært der. Se deg rundt på de voksne rundt deg. Alle har hatt kjærlighetssorg i livet og alle har klart seg. Om du ikke kan snakke med mamma ta kontakt med helsesøster /miljø arbeider etc på skolen. Mental helse sin telefon er og en mulighet. Det er gratis. Anonymkode: 738ca...3fd 1
Jonas123 Skrevet 23. september 2023 #4 Skrevet 23. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Sender deg en klem ts❤️jeg har en sønn jeg nok tror er på din alder. Kan du åpne opp til mamma og få litt trøst? Hadde jeg vært mamman din hadde jeg ønsker at du heller gikk til meg enn et forum. En gammel dame som meg får dele litt livsvisdom :det går over. Vet det er vanskelig vi har alle vært der. Se deg rundt på de voksne rundt deg. Alle har hatt kjærlighetssorg i livet og alle har klart seg. Om du ikke kan snakke med mamma ta kontakt med helsesøster /miljø arbeider etc på skolen. Mental helse sin telefon er og en mulighet. Det er gratis. Anonymkode: 738ca...3fd Mamma er ikke i Norge og har ikke sett henne i ti år. Før jeg snakket med jenta sa jeg at jeg foretrekker å dø enn å høre nei fra henne. Jeg fikk nei. 1
Jonas123 Skrevet 23. september 2023 #5 Skrevet 23. september 2023 Jonas123 skrev (2 timer siden): Mamma er ikke i Norge og har ikke sett henne i ti år. Har ingen familie i Norge. Før jeg snakket med jenta sa jeg at jeg foretrekker å dø enn å høre nei fra henne. Så fikk jeg nei.
Jonas123 Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Millioner har hatt det som deg, og alle vet nå at det kommer til å gå over, du kommer til å bli glad igjen. Det går fortere hvis du finner noe annet å fokusere på. Anonymkode: 24c76...f97 Folk er forskjellige, jeg blir veldig svak for den personen jeg liker mest, jeg er ikke en maskin for å glemme henne enkelt og begynner å tenke på noen andre.
anonym78910 Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (På 23.9.2023 den 7.16): Hei:) jeg har det veldig vondt, veldig dårlig, får ikke sove godt.grunnen til er at i fjor likte jeg jeg ei jente på klasserommet, men hun sa nei til meg (aviste meg) men jeg kan ikke glemme henne. Det er første gang i livet mitt jeg liker ei jente sånn. Jeg gråter hver dag. Jeg skjønner godt at dere vil si, hun er ikke den rette og jeg kan ikke tvinge henne til å like meg, jeg skjønner alle disse tingene. Men jeg kan ikke leve uten henne. Hun er min favoritt, jeg liker henne ærlig og oppriktig. Hun er mitt hjerte, jeg er syk nå og får ikke fokusere på skolen pga det, jeg har ikke kontroll over mitt hjerte. Kommer aldri til å like ei annen jente slik. folkens, hva må jeg gjøre? Håper kloke folk besvare meg, vær så snill hvis du vil gjør nær av meg vennligst ikke reager på innlegget, jeg er syk og orker ikke❤️🙏 Anonymkode: f1881...134 Snakk med helse søster det er vondt å ha det sånn, jeg tror du er særlig sensitiv eller høysensitiv. Jeg er ingen psykolog men gammel og har levd et langt liv. Er selv høysensitiv 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå