Gå til innhold

Thailand


-Fisken-

Anbefalte innlegg

En venninne og jeg har tenkt oss til Thailand til sommeren.

Noen som har peil på hvilke reisebyrå som har de beste tilbudene?

Vi tenker å kjøpe billetter tur/retur, ellers bare reise fritt rundt. Er altså kun ute etter fly, ikke fly inkl hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ebookers.no får du opp masse flyreiser.

Hvis dere ikke er så altfor nøye på sikkerhet og god service, men ute etter billigst mulig flyreise, vet jeg at det er mange som bruker Aeroflot til Bangkok. Billig, men ikke spesielt bra etter hva jeg har hørt. Finnair pleier også å ha noen billige reiser, her er service og sikkerhet ganske mye bedre enn de russiske.

Anbefaler deg også å høre med noen av de mindre reisebyråene i Oslo (sålenge de er godkjente), de selger reiser fra flyselskaper som man ikke får opp på ebookers (endel arabiske/midt-østen-selskaper som har rimelige reiser, men ikke spes. gode på service).

Hvis dere skal være en stund i Bangkok, må dere opp i restauranten på toppen av State Tower (64.etasje) - uterestaurant og bar/lounge med deilige sofaer, nydelig mat og drinker. Fantastisk opplevelse, men dyrt - norske priser nærmest. Her er det streng dresscode, så ta på pent antrekk, ingen jeans og t-shirts! Er også svært bra hotell her, som også anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_PIA_*

Hei.

Var selv i Thailand for et par år siden, og bestilte tur gjennom VIA-flyspessialisten.

Skal dere reise rundt, anbefaller jeg å ta en tur til Chang Mai, i nord-thailand.

Masse å se og oppleve. Og et stort marked å handle på.

Chang Mai er heller ikke så stort sted. Vi tok tog til, dette tok 13 timer, litt i lenste laget. Å fly er billig.

Thailand er et utrolig flott land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fly om sommeren får du fra under kr 5000 (uten å måtte dra om Moskva!!). Det er massevis av gode flytilbud, men lønner seg selvsagt å bestille ganske kjapt!

Sjekk:

www.sas.no

www.supersaver.no

www.reisefeber.no

www.restplass.no

eller hør med Orkide, Singh Exspress, Eastern Travel eller noen andre!

Vært også oppmerksom på at endel av de beste prisene feks m Thai + flere gir deg 2 gratis netter på hotell i Bangkok. Dere kan jo selvsagt velge å ikke bruke disse, men vil ikke anbefale å dra til Thailand uten et par dager i Bangkok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også superbillig å fly innenriks i Thailand så jeg vil anbefale dere å prøve mer en ett sted. Jeg også har vært oppe i Chiang Mai og området rundt, kombinert med strandliv på øy, pluss Bangkok. Super tur og vi booket allt selv via nettet. Prøv Restplass eller Thai Airwais sine sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten Tapir
Hvis dere ikke er så altfor nøye på sikkerhet og god service, men ute etter billigst mulig flyreise, vet jeg at det er mange som bruker Aeroflot til Bangkok. Billig, men ikke spesielt bra etter hva jeg har hørt.

Jeg har aldri vært i Thailand, men har flydd Aeroflot t/r Moskva. Bortsett fra litt slitent interiør hadde de den beste servicen jeg noengang har fått, og de mest behagelige landingene. Langflyvning med SAS, f.eks., var langt fra det samme.

Så Aeroflot er ikke alltid dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...