Gå til innhold

"Introverte er villdyr i senga"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er introvert og får veldig gode tilbakemeldinger på prestasjoner. Ganske grenseløs og vill fantasi.

Umulig å finne noe svar med to streker under for min del, men jeg har best erfaring med introverte. De som snakker mest om hvor kåte de er og blabla er ofte gørrkjedelige, mens de man må jobbe litt med gjerne har litt på lur. Vanskelig å generalisere utover det.

Som mange andre sier, ingen tror at jeg er som jeg er 😅 .. selv om noen ser ut til å plukke opp tegn...

Anonymkode: 19e6d...b5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
totti_1 skrev (På 23.9.2023 den 0.28):

Ingen av delene. Men emosjonelt ustabile damer er ville i senga. Det er faktisk bevist.

Så best sex får du med en dame du ikke bør få barn med....

Dessverre sant... jeg tror det har noe med frykten for å bli forlatt å gjøre, og nærheten de føler når de først tør å åpne seg.

.. men de er et mareritt å håndtere når de har "crazy-time".

Anonymkode: 19e6d...b5e

Skrevet

Jeg er introvert og ikke minst sjenert. Sistnevnte er vel mest relevant. Det som leder opp til sex er jeg elendig på, men under sex føler jeg meg helt fri og uten blygsel. Villdyr er sikkert å ta i, men jeg har en helt annen selvsikkerhet enn ellers. Det er veldig befriende mentalt. Det er bare synd at veien til sex er så komplisert.

Anonymkode: ca266...af7

Skrevet

Tror det stemmer for kvinner, men ikke for menn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...