Gå til innhold

"Introverte er villdyr i senga"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fleip eller fakta? 

Hva er din erfaring? 

Anonymkode: aafd1...f3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fleip.

Anonymkode: 27fb4...13e

• Nyttig 1
Skrevet

Fleip er min erfaring. Men finnes helt sikkert de som er det også. 

Anonymkode: b1604...df4

Skrevet

Fleip. Jeg er introvert og tilnærmet aseksuell.

Anonymkode: 43573...50e

• Nyttig 3
Skrevet

Fakta. Jeg er introvert men våkner til live i senga. Her kan jeg bare nyte, få ut energi og skikkelig kose meg, prøve ut og utfolde meg, uten prat og alt annet av unødvendigheter. 

K

Anonymkode: aafd1...f3b

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Fakta ! Dersom vi får tid på oss til å varme opp og føle oss trygge… Stille vann har dypest grunn. 

Anonymkode: 5034e...d14

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er introvert og kan være aktiv og utprøvende i senga. Ikke redd for å teste ut noe nytt, men det må være en gjensidig, aktiv, entusiastisk form for sex. Men det vil føles rart å skulle ta en slags dominant rolle.

Villdyr, som i er med på det meste og ikke redd for å snakke om og prøve nye ting: Ja
Villdyr, som i dom/sub-setting: nei

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tvilsom påstand. Men tror man fort går på en smell om man tror personer som spiller på sex er mer seksuell enn personer som går i ett med tapeten.

Anonymkode: f5e09...314

• Liker 3
Skrevet

Villdyr med den riktige personen. To villdyr isåfall. 

Når det er sagt får jeg aldri helt med meg hva som anses som villdyr i senga?
Kan noen komme med konkrete villdyr-eksempler?

Anonymkode: f8831...a9e

Skrevet

Begge deler, jeg og mannen er begge introvert.  Men han er ikke veldig vilter i senga om ikke jeg hiver ved på bålet.  Mens jeg er vilter å klar 80% av tiden og liker å prøve nye ting, er også mer giver enn mottaker.  Så er vel 50/50.

Anonymkode: 1c386...2c7

Skrevet

Fleip. De går tom halvveis og må hjem for å "lade batteriet"

Anonymkode: 2a43b...5ac

• Nyttig 1
Skrevet

Visvas. Introvert eller ekstrovert er beskrivende for én ting, nemlig om man er ekstrovert eller introvert. Det er ingen fellesnevner for seksuell fungering i noen retning. 

Anonymkode: 9ea8f...970

• Nyttig 4
Skrevet

Jeg lurer litt på intelligensnivået til de som starter slike tråder - og til de som svarer dem seriøst.

Introvert betyr at man får energi hovedsaklig av å være alene, evt i en-og-en samtaler som gir en noe. 

Det har ingenting med seksualitet å gjøre, og hvor "villdyr" en person vil være i senga har ingenting å gjøre med om han/hun er introvert eller ikke.

*voksenopplæring*

Anonymkode: d614c...2d4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hverken eller. Introversjon eller ekstroversjon har ingenting med seksualitet å gjøre.

Anonymkode: db028...350

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer litt på intelligensnivået til de som starter slike tråder - og til de som svarer dem seriøst.

Introvert betyr at man får energi hovedsaklig av å være alene, evt i en-og-en samtaler som gir en noe. 

Det har ingenting med seksualitet å gjøre, og hvor "villdyr" en person vil være i senga har ingenting å gjøre med om han/hun er introvert eller ikke.

*voksenopplæring*

Jo. De introverte tappes for energi fortere enn ekstroverte. Ettersom sex krever minst 2 personer er det logisk at den introverte vil raskt tape intensitet, da de må over tid forholde seg til den andre personen. Jo lengre sexen varer, jo mindre energi vil den introverte ha igjen. 

Den ekstroverte er omvendt og blir bare mer og mer villdyr utover.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo. De introverte tappes for energi fortere enn ekstroverte. Ettersom sex krever minst 2 personer er det logisk at den introverte vil raskt tape intensitet, da de må over tid forholde seg til den andre personen. Jo lengre sexen varer, jo mindre energi vil den introverte ha igjen. 

Eh.. det er en ekstremt stor forskjell på at man som introvert tappes for energi av å være sosial/omgås mye mennesker etc. - og det å være sammen 1:1 med noen man elsker/liker/tenner på osv. 

Sorry, men «logikken» din her er tullball..

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Oh my sweet summer child... 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...