AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Jobber med en som virker som en kjempesnill og flott mann. Han virker også svært sjenert og noe sosialt awkward. Merker at han rødmer og sliter med å ta initiativ når vi møtes, nesten til den grad at han unngår å se på meg og holde øyekontakt, men smiler og prater villig når jeg henvender meg direkte til han. Merker godt at han har en eller annen reaksjon på meg, så det kan jo kanskje tenkes at han er interessert, og det er jeg og. Men jeg er også sjenert av meg, har dårlig selvtillit og synes det er kjempevanskelig å skulle være den som tar initiativ til å bli bedre kjent og finne ut av om det er noe der. Noen som har vært i en lignende situasjon selv? Hvordan gikk det? Anonymkode: 630c5...d80
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Hopp i det, spør om han vil finne på noe. Om ingen av dere tør så skjer det ikke noe. Anonymkode: 17eb0...9e6 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 Vel jeg er kvinne, men blir akkurat som han, og venninner har og sett personlighetsendringen og kalt det sosialt rar som jeg egentlig har blitt selvbevisst og litt lei meg av 😅 for dem er det rart for de kjenner meg ikke sånn, med andre ord de kjenner meg for meg og jeg er jo ikke sånn til vanlig, bare rundt menn jeg liker. Det har fått meg til å sette pris på slike menn selv, da tenker jeg de ikke er fuckboys, at de er tiltrukket fordi de får en reaksjon og blir nervøse osv. Så alt i alt bare positivt egentlig Anonymkode: 31a26...46d 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Hopp i det, spør om han vil finne på noe. Om ingen av dere tør så skjer det ikke noe. Anonymkode: 17eb0...9e6 👆 I'm that guy! Nei. Ikke bokstavelig talt. Men jeg passer på en prikk til beskrivelsen. Det jeg kan si er at jeg er sjenert, tilbaketrukket, klein i starten men tør veldig fort opp når jeg kommer over den kneika. De damene som har giddet og bryte isen og tatt sjansen har blitt fornøyde etterpå. Dette gjelder alt fra første praten til første sex. Første runde med sex var en for glemmeboka. Men fortsettelsen var mega. (deres utsagn, og vi var sammen lenge) Det betyr ikke at alle er som meg. Men det hadde heller ikke forundret meg. De som tør å investere i en sånn får gjerne mye tilbake og mye lojalitet. Anonymkode: 42c56...f3a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #5 Skrevet 23. september 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: Jobber med en som virker som en kjempesnill og flott mann. Han virker også svært sjenert og noe sosialt awkward. Merker at han rødmer og sliter med å ta initiativ når vi møtes, nesten til den grad at han unngår å se på meg og holde øyekontakt, men smiler og prater villig når jeg henvender meg direkte til han. Merker godt at han har en eller annen reaksjon på meg, så det kan jo kanskje tenkes at han er interessert, og det er jeg og. Men jeg er også sjenert av meg, har dårlig selvtillit og synes det er kjempevanskelig å skulle være den som tar initiativ til å bli bedre kjent og finne ut av om det er noe der. Noen som har vært i en lignende situasjon selv? Hvordan gikk det? Anonymkode: 630c5...d80 Se på det som en mulighet til å pushe deg selv mer. Bra selvutvikling, han virker jo snill sier du, så han er vel neppe "farlig". Anonymkode: f3be3...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #6 Skrevet 23. september 2023 Awkwarde fyrer ditches som en sur halvspist kebab. Anonymkode: 55228...718 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #7 Skrevet 23. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Awkwarde fyrer ditches som en sur halvspist kebab. Anonymkode: 55228...718 Dårlig personlighet du Anonymkode: f3be3...8d5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 Tror jeg har vært i lignende situasjon, på den andre siden. Jeg hadde lenge et godt øye til henne, men var livredd for å trakke i salaten siden jeg ikke hadde ønsker om å plutselig måtte skifte jobb. 😅 Jeg har aldri vært god på å plukke opp subtile hint fra det motsatte kjønn så hun måtte omtrent be seg selv ut før jeg skjønte tegninga og spurte henne ut. Anonymkode: df169...5cd
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 Bare vær direkte med å si at du liker han. Ikke noe vanskeligere enn det. Anonymkode: 258f7...655
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Awkwarde fyrer ditches som en sur halvspist kebab. Anonymkode: 55228...718 Tror du er en sur, halvspist kebab, jeg.. Anonymkode: 42c56...f3a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå