Gå til innhold

Analorgasme vs vanlig orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tydeligvis ikke for alle. Jeg klarer ikke å få orgasme ved vaginal sex uten å hjelpe til med vibrator eller hånda, men når jeg blir tatt analt så klarer jeg å få orgasme uten å røre noe som helst. Orgasmen jeg får ved analsex er også sterkere enn vaginalt. Godt mulig at det kan være en indirekte stimuli av klitorisen på en eller annen måte, men da burde jeg vel også klare å få orgasmen ved vaginal sex også uten å bruke hjelpemidler? 

Nja. 

Jeg vil ikke et øyeblikk påstå at det du føler ikke er reelt. Det er det jo. Men det er et faktum at det ikke er nerver/nerveender inne i tarmen. Man føler da heller ingenting når man bæsjer, før ved åpningen.

At de indre delene av klitoris, eller nerveforbindelser knyttet til klitoris, kan få orgasmefremmende stimuli via anal penetrasjon er jo opplagt. Og det kan tenkes at det samme ikke skjer ved vaginal penetrasjon, på grunn av hvordan dette henger sammen fra person til person.

Jeg får ikke orgasme av analsex i seg selv, men må ha utvendig klitorisstimulans samtidig. Jeg liker likevel følelsen av å ha analsex, men kanskje mest vissheten om at jeg har det. Jeg tenner på det rå og forbudte ved det, og det psykologiske hjelper på veien til utløsning. Samtidig kan jeg komme fort, lett og ofte gjennom vaginalsex. Det kan gå for meg bare ved inntrengning, og det tror jeg skyldes hvordan jeg er skap nedentil - altså disse usynlige delene av kjønnsorganene. Du har dette mer knyttet til det som får stimuli ved analsex, jeg er litt annerledes skapt. Noen har ingen av delene, vet vi jo.

Skrevet

Jeg har fått analorgasme noen få ganger, uten stimulering av penis. For meg, så tar det lang tid. Etter ca. 30 minutter går jeg lei, hvis jeg føler at jeg ikke er i nærheten av å komme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...