Ron Ingvar (Ronny) Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Hei, mann 34 her! Jeg har vært gift i snart 7 år, og er veldig lykkelig med et barn som nå snart er 4. Alt går fint, men jeg har en litt rar kink som min kone ikke kan hjelpe meg med. Jeg har en drøm om å bli bæsjet i ansiktet av andre kvinner. Det er litt rart, men jeg ønsker ikke at min kone skal gjøre det. Jeg vil ikke at hun skal bli dratt inn i mine skitne fantasier på den måten, og orker heller ikke tanken på at mor til mine barn har bæsjet meg i ansiktet. Jeg tørr heller ikke si til min kone at dette er noe jeg ønsker, og det skjønner dere kanskje. Dette er derimot noe som jeg føler jeg må få utløp for, og bare tanken gir meg jævlig dårlig samvittighet, men det er en fantasi som jeg tenner ekstremt på. Jeg blar nå på Tinder for å se om noen damer er keen på å gjøre dette, men føler meg ekstremt dårlig. Sålangt har jeg ikke funnet noen. Er dette utroskap?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Jeg ville definitivt sett på det som utroskap om dama gikk på tinder for å få oppfylt seksuelle fantasier, se på det andre veien, du ville vel ikke likt om hun var på let etter andre menn for å få oppfylt fantasier, selv om du ikke kunne oppfylle de? Anonymkode: 50c6c...020 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 Drit tråd🤢. Klarer disse kvinnene ikke å utføre, kan det jo hende de har vært med noen andre/utro😂. En tråd vi får håpe ikke flyter ut💩. Anonymkode: 154f1...bcf
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 I vårt forhold ville dette så absolutt ha vært utroskap, uavhengig av hvem av oss som hadde gjort det. Jeg hadde nok strevd med tillit etter noe slik. For det første så har du en fantasi som du "må" få utløp for som du ikke deler med partner (skjuler noe som er så viktig for deg). For det andre så ønsker du å gjennomføre en seksuell fantasi med andre kvinner. For det tredje har du ordnet deg profil på datingapp hvor du leter etter kandidater. Alt dette bak din kones rygg. Det er kalkulert fra din side. Forkastelig spør du meg. Hvis ikke dette er trolling, så skjønner ikke jeg noe. Å tenne på avføring er ikke det jeg reagerer på her, men prosessen rundt det. Anonymkode: cc257...2e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #5 Skrevet 22. september 2023 Man trenger ikke få utløp for alt fantasien setter i gang av tanker.... Anonymkode: 7f391...103 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #6 Skrevet 22. september 2023 Trodde jeg var liberal og fordomsfri. Men dette.. 😱 Anonymkode: 23e76...a61 1
Ron Ingvar (Ronny) Skrevet 22. september 2023 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): I vårt forhold ville dette så absolutt ha vært utroskap, uavhengig av hvem av oss som hadde gjort det. Jeg hadde nok strevd med tillit etter noe slik. For det første så har du en fantasi som du "må" få utløp for som du ikke deler med partner (skjuler noe som er så viktig for deg). For det andre så ønsker du å gjennomføre en seksuell fantasi med andre kvinner. For det tredje har du ordnet deg profil på datingapp hvor du leter etter kandidater. Alt dette bak din kones rygg. Det er kalkulert fra din side. Forkastelig spør du meg. Hvis ikke dette er trolling, så skjønner ikke jeg noe. Å tenne på avføring er ikke det jeg reagerer på her, men prosessen rundt det. Anonymkode: cc257...2e8 Jeg vil ikke si at det å ha en fantasi om andre eller det å ha seksuelle fantasier du ikke forteller din partner om er utroskap. Dette er noe jeg selv ikke kan kontrollere. Jeg skjønner at du synes det er forkastelig, og jeg føler meg veldig dårlig av å tenke på det selv. Noe av grunnen til at jeg ikke vil gjøre dette med min kone er at jeg respekterer hun for mye til at jeg synes det er noe digg. Tviler uansett på at hun hadde vært interessert. Jeg skjønner at du ser på det som utroskap, men skjønner ingen annen måte jeg skal få utløp for mine egne fantasier. Det gjør meg rett og slett gal.
Ron Ingvar (Ronny) Skrevet 22. september 2023 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Drit tråd🤢. Klarer disse kvinnene ikke å utføre, kan det jo hende de har vært med noen andre/utro😂. En tråd vi får håpe ikke flyter ut💩. Anonymkode: 154f1...bcf Heisann! Skjønner ikke hva du mener her. Mener du det er min kones feil?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #9 Skrevet 23. september 2023 Ron Ingvar (Ronny) skrev (11 timer siden): Jeg vil ikke si at det å ha en fantasi om andre eller det å ha seksuelle fantasier du ikke forteller din partner om er utroskap. Dette er noe jeg selv ikke kan kontrollere. Jeg skjønner at du synes det er forkastelig, og jeg føler meg veldig dårlig av å tenke på det selv. Noe av grunnen til at jeg ikke vil gjøre dette med min kone er at jeg respekterer hun for mye til at jeg synes det er noe digg. Tviler uansett på at hun hadde vært interessert. Jeg skjønner at du ser på det som utroskap, men skjønner ingen annen måte jeg skal få utløp for mine egne fantasier. Det gjør meg rett og slett gal. Du respekterer ikke din kone når du planlegger å være utro mot henne. Anonymkode: aa414...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå