AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Jeg var for sen på 1 pille, tok den sent dagen etter, siden da har jeg blødd litt hver dag og nå har jeg fått mensen selv om jeg etter den dagen, har tatt tabletten på tiden klokken 9 hver kveld, det er 2 uker siden nå og jeg blør fremdeles! Hva er det som skjer?? Noen som har opplevd noe slikt? Anonymkode: d550b...86a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Jeg blødde ofte 3 uker i strekk på pillene. Anonymkode: 079e5...96b 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 Duff skrev (4 timer siden): Hvilke piller er det? De heter mirabella🙈 Anonymkode: d550b...86a
Duff Skrevet 22. september 2023 #5 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De heter mirabella🙈 Anonymkode: d550b...86a Da var det litt rart å blø bare pga noen timers glemsel. Jeg ville sett det litt an om det roer seg etter mens, hvis ikke ville jeg snakket med legen.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #6 Skrevet 22. september 2023 Før jeg begynte på Zyrona blødde jeg 26 av 30 dager i måneden, så jeg er kanskje ikke den beste til å uttale meg... Opplever fortsatt litt blødninger i perioder, spesielt om det går for lenge mellom pillefrie perioder. Anonymkode: 399dd...562
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #7 Skrevet 27. september 2023 Duff skrev (På 22.9.2023 den 22.19): Da var det litt rart å blø bare pga noen timers glemsel. Jeg ville sett det litt an om det roer seg etter mens, hvis ikke ville jeg snakket med legen. Jeg har veldig dårlig råd akkurat nå i disse tider så jeg har ikke råd til en legetime engang for øyeblikket.. jeg gikk av p- pillene nesten en uke og hadde mensen, tror jeg fikk jernmangel av så mye blod🤕😵💫 føler meg skikkelig dårlig I formen men jeg har sluttet å blø nå da. Veldig villt. Har en legetime for neste måned igjen da så jeg får krysse fingrene for at legen har noen gode svar. Føler det bare er tull med den p pillene.. men jeg vil ikke ha p stav heller..😬 Anonymkode: d550b...86a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #8 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (På 22.9.2023 den 22.20): Før jeg begynte på Zyrona blødde jeg 26 av 30 dager i måneden, så jeg er kanskje ikke den beste til å uttale meg... Opplever fortsatt litt blødninger i perioder, spesielt om det går for lenge mellom pillefrie perioder. Anonymkode: 399dd...562 Samme her, det har nok med det å gjøre at kroppen må få renset seg på ett tidspunkt uansett. Anonymkode: d550b...86a
Duff Skrevet 27. september 2023 #9 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har veldig dårlig råd akkurat nå i disse tider så jeg har ikke råd til en legetime engang for øyeblikket.. jeg gikk av p- pillene nesten en uke og hadde mensen, tror jeg fikk jernmangel av så mye blod🤕😵💫 føler meg skikkelig dårlig I formen men jeg har sluttet å blø nå da. Veldig villt. Har en legetime for neste måned igjen da så jeg får krysse fingrene for at legen har noen gode svar. Føler det bare er tull med den p pillene.. men jeg vil ikke ha p stav heller..😬 Anonymkode: d550b...86a Det finnes andre typer piller og det kan være de du har av en eller annen grunn ikke virker helt for deg men at ett annet merke vil fungere bra. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #10 Skrevet 27. september 2023 Duff skrev (1 time siden): Det finnes andre typer piller og det kan være de du har av en eller annen grunn ikke virker helt for deg men at ett annet merke vil fungere bra. Jeg har alt byttet 1 gang, jeg byttet pga jeg fikk nedsatt sex lyst til ikke eksisterende. Legen mente mirabella kunne hjelpe, får fremdeles perioder hvor jeg ikke ønsker eller i det hele tatt tenker på sex.. føler det er noe galt med meg Anonymkode: d550b...86a
Duff Skrevet 27. september 2023 #11 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har alt byttet 1 gang, jeg byttet pga jeg fikk nedsatt sex lyst til ikke eksisterende. Legen mente mirabella kunne hjelpe, får fremdeles perioder hvor jeg ikke ønsker eller i det hele tatt tenker på sex.. føler det er noe galt med meg Anonymkode: d550b...86a Du bør snakke med en gynekolog, de har flere løsninger i hodet. Fastlegen har ofte litt begrenset kunnskap.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #12 Skrevet 27. september 2023 Opplevd det med p-piller og p-sprøyte. Tenker kroppen gir beskjed om at den ikke vil ha det i seg. Aldri hatt problemer uten sånn dritt i kroppen. Klarer i hodet også. Anonymkode: 93ad7...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå