AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #1 Skrevet 22. september 2023 Har du noen skikkelige, eller mindre skikkelige, flauser du har gjort på date? 🥳 Anonymkode: e1abb...966
exictence Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Nei, egentlig ikke. Har helt sikkert gjort noe dumt, men ikke at jeg har blitt flau over det.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 Jeg skulle lukke bildøra til daten og klemte finger i døra. Måtte kjøre vedkommende på legevakten 😆 gikk ikke som planlagt, og veldig gentleman fmfølte jeg ikke meg som hvertfall. Anonymkode: e1abb...966 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #4 Skrevet 22. september 2023 Ikke så veldig flause egentlig, men flaut nok for meg. Skulle bake kake til en kokk og jeg stresset slik at jeg tror jeg glemte et steg i oppskriften (på en kake jeg har bakt hundre ganger før). Kaken ble murstein, og det var det eneste jeg hadde å servere akuratt da. Og han tygget den høflig i seg, og sa den var god. Haha. Uff jeg så hvordan han slet stakkar. Anonymkode: e1abb...966 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #5 Skrevet 22. september 2023 Hadde bestilt bort på en restaurant -trodde jeg. Og da vi kom hadde de ikke bord ledig og bestillingen var ikke gjort. Så vi ble gående ute i regnet for å finne en annen plass. Gikk ikke som planlagt og vi var søkkvåte av å gå i regnet når vi endelig fant oss en kafé med snacks og vin. Men ble relativt hyggelig lell. Dog Ingen date nr to. Anonymkode: e1abb...966 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #6 Skrevet 22. september 2023 Jeg glemte ut hele daten, og kom først på det når han ringte for å spørre hvor jeg ble av. 🙈 Anonymkode: e1abb...966 1
Warg Skrevet 22. september 2023 #7 Skrevet 22. september 2023 Det værste jeg har opplevd var vel andrehånds flauheten ved en date som bare snakket om avl. Avl av travhester, opphav fra søsken (nevøer) og våre avl prospekter ( arvelig sykdommer på min fars og mors side) . Det ble litt mye for første date så det ble ikke noe natta-kyss eller andre date. 1
Merlin Skrevet 22. september 2023 #8 Skrevet 22. september 2023 Kom ikke så langt som til daten. Men jeg trodde hun tullet med meg da hun sa navnet sitt. Der glapp den sjansen og hun var skikkelig vakker. 🥴
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #9 Skrevet 22. september 2023 Haha, det verste var vel at jeg ba en fyr på date, uten å vite at han hadde dame (i et annet land). Han fortalte det til meg på slutten av daten. Burde kanskje sagt det da jeg spurte, liksom. 🤣 Da var jeg rimelig flau. Anonymkode: ca244...28b
Numii Skrevet 22. september 2023 #10 Skrevet 22. september 2023 Warg skrev (4 minutter siden): Det værste jeg har opplevd var vel andrehånds flauheten ved en date som bare snakket om avl. Avl av travhester, opphav fra søsken (nevøer) og våre avl prospekter ( arvelig sykdommer på min fars og mors side) . Det ble litt mye for første date så det ble ikke noe natta-kyss eller andre date. Dette er jo nesten som min strategi når noen bare tjater i vei om seg selv om egen fortreffelighet. Da begynner jeg å snakke om hundeoppdrett, utstillinger, sporsøk og premieringer.
Warg Skrevet 22. september 2023 #11 Skrevet 22. september 2023 Numii skrev (4 minutter siden): Dette er jo nesten som min strategi når noen bare tjater i vei om seg selv om egen fortreffelighet. Da begynner jeg å snakke om hundeoppdrett, utstillinger, sporsøk og premieringer. Jager du også vekk dater ved å diskutere slektstre og odel? Jeg var ikke så interesser i gården i bytte mot førstefødte 🙈
Numii Skrevet 22. september 2023 #12 Skrevet 22. september 2023 Warg skrev (14 minutter siden): Jager du også vekk dater ved å diskutere slektstre og odel? Jeg var ikke så interesser i gården i bytte mot førstefødte 🙈 Ikke de interessante 😉
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #13 Skrevet 22. september 2023 Er litt som Susan i frustrerte fruer og det er ikke gøy. De to siste datene jeg har vært på veltet jeg glass fra fulle drinker over hele meg, et glass knuste. Driver alltid å snubler osv. Verste må være da jeg var på en date med en jeg falt for umiddelbart og jeg ikke klarte å slutte å le av en dårlig spøk. Dvs jeg lo så lenge at både han og jeg ble ukomfortable, jeg hadde mest lyst å gråte etterpå. Lo jo bare av nervøsitet. Heldigvis ba han meg ut igjen 🙈 men fått litt angst for date etter det, høres ikke ille ut men var virkelig helt grusomt å ikke klare å stoppe å le Anonymkode: 98fb9...0c2 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #14 Skrevet 23. september 2023 Date nr 3 med en fyr, og den var hjemme hos han. Endte etter hvert til sengs, og etterpå sovnet vi mens vi lå i skje. Våknet av at jeg slapp en ganske høylytt fis som luktet alt annet enn blomster😅 Han våknet selvfølgelig også av det, men var høflig nok til å ikke kommentere det. Anonymkode: 766fc...629 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #15 Skrevet 23. september 2023 Jeg var ute med en date, og vi skulle gå fra en plass til en annen. Jeg hadde en jeans med oppbrett nederst, og syltynne, høye hæler, og jeg klarte å få en ene hælen nedi bretten på motsatt ben, så jeg falt som et prosjektil🫣🙈😂 Jeg var så flau, og det var så vondt, men jeg spratt opp igjen, og prøvde å late som ingenting😅 Anonymkode: 9d5d4...863 1
Gjest Inverto Skrevet 23. september 2023 #16 Skrevet 23. september 2023 Warg skrev (17 timer siden): Det værste jeg har opplevd var vel andrehånds flauheten ved en date som bare snakket om avl. Avl av travhester, opphav fra søsken (nevøer) og våre avl prospekter ( arvelig sykdommer på min fars og mors side) . Det ble litt mye for første date så det ble ikke noe natta-kyss eller andre date. HAHA! Hva i faen er det i profilbildet ditt? 🤣
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #17 Skrevet 23. september 2023 Merlin skrev (18 timer siden): Kom ikke så langt som til daten. Men jeg trodde hun tullet med meg da hun sa navnet sitt. Der glapp den sjansen og hun var skikkelig vakker. 🥴 Haha ånei! Ikke på date, men min da nye kjæreste opplevde noe flaut, han skulle fortelle meg det styggeste manne navnet han visste om. Viste seg å være navnet til pappa min 😂 Morsomt. Anonymkode: 56b06...a1f
Warg Skrevet 23. september 2023 #18 Skrevet 23. september 2023 Inverto skrev (1 time siden): HAHA! Hva i faen er det i profilbildet ditt? 🤣
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #19 Skrevet 23. september 2023 On 9/22/2023 at 10:58 AM, AnonymBruker said: Har du noen skikkelige, eller mindre skikkelige, flauser du har gjort på date? 🥳 Anonymkode: e1abb...966 Det å aldri få en date. Anonymkode: 27f1a...b49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå