Gå til innhold

er du god på nedvask....?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei voksen dame, elsker hus,hage, matlaging osv...MEN jeg er elendig på nedvask, samt takvask,vaske mellom fuger på bad osv. Har ei veninne som får med mannen på nedvask av hele huset fra nå og fram til jul. De vasker vegger, tak, inni og utenpå alt av skap og skuffer...Er det virkelig nødvendig da spør jeg :) 

Anonymkode: c3e28...2c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, veldig dårlig på det egentlig.

Tar det litt i perioder. Den ene gangen tar jeg kjøkkenet (alt ut av skaper osv), også er det sikkert 2 år til neste gang.

Tar det på behov for å være ærlig.

Det er kun gulvvask/overflate vask som går på "rutine". 

Anonymkode: c2b04...649

Skrevet

Vi bor 20 meter unna et stort jordbruksareal,  og full nedvask blir gjort to ganger i året hos oss. 

Først i overgangen mellom mai og juni for å bli kvitt all bjørkepollen, støv etter pløying  harving, eksos og lignende det siste halve året. Andre gangen i overgangen mellom november og desember for å bli kvitt annet pollen,  støv etter innhøsting,  eksos osv.

At det blir gjort akkurat rundt november/desember i stedet for september/oktober (når innhøstingen er ferdig) har med tradisjon å gjøre.  Jeg liker at alt er nedvasket før jul, det er en del av det som gir meg julestemning. 

Anonymkode: 0843a...ca7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...