Gå til innhold

Skal jeg sminke meg til date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal på date i kveld. Jeg sminker meg ikke til vanlig, bare veldig sjeldent. Men jeg farger bryn og vipper på salong så de har farger.

Jeg vil jo se best mulig ut samtidig vil jeg jo ikke, hvis det blir flere dater, måtte begynne å sminke meg fast. 

Hva synes du jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sminker meg til vanlig, bruker maskara. Så på date har jeg på min vanlige sminke, og penere tøy.

Anonymkode: b6c6a...bc0

• Liker 1
Skrevet

Dersom du ikke vil sminke deg, gjør du det ikke. Jeg sminker meg ikke til daglig, men bruker lett sminke ( mascara og litt pudder) dersom jeg skal noe spesielt, steller også håret anderledes da og føler meg pynta da. Jeg føler ikke plikt til å sminke meg alltid fordi om jeg gjør det innimellom. 

Anonymkode: 98c40...8bb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest AnonymkvinneViken
Skrevet

Greit med mascara og bare naturlig sminke. Jeg bruker selv bare mascara og litt «brynspudder». Aldri brukt foundation eller pudder. Kan bruke lip gloss fra Clarins i fargen Cherry, men bare et tynt lag så det ikke blir for mye. Jeg trives best naturlig. 

Skrevet

Jeg sminker meg ikke til vanlig, og heller ikke på date. Han får ta meg som jeg er, om han ikke liker meg uten sminke på første date, så kommer han ikke til å like meg uten sminke til hverdags heller 😄

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker litt lett sminke om jeg skal ut av huset, og ville derfor brukt det samme om jeg skulle på date. 
Har likevel aldri følt meg forpliktet til å sminke meg til hverdags. 

• Liker 1
Skrevet
Fru2020 skrev (4 timer siden):

Skal på date i kveld. Jeg sminker meg ikke til vanlig, bare veldig sjeldent. Men jeg farger bryn og vipper på salong så de har farger.

Jeg vil jo se best mulig ut samtidig vil jeg jo ikke, hvis det blir flere dater, måtte begynne å sminke meg fast. 

Hvis personen du skal på date med et interessert uten at du har sminke så går det nok fint om du ikke bruker det på date også, sminke er ikke en nødvendighet så lenge man ser bra ut på håret og går i noe ordentlig av klær.

Anonymkode: 387f0...f0e

• Liker 1
Skrevet

Det er jo kun opp til deg! Jeg bruker ikke sminke, ikke på dates heller.

Anonymkode: eb4a7...35a

Skrevet

Helt opp til deg! Kos deg på date🥰

Anonymkode: ffaac...f37

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Beste er å være seg selv. Personlig hadde jeg synes det var litt rart om dama brukte sminke på date, for så å slutte å bruke det, da ville jeg heller likt at hun hadde selvtillit nok til å vise seg uten sminke, hvis det er mest naturlig for henne 

Endret av Artmo3
Skrevet

Hvis du ikke bruker sminke til vanlig trenger du ikke det til daten. 

Anonymkode: 0eb68...120

Skrevet

Det er vanlig å pynte seg litt når man skal treffe noen, når man skal ut. Så da tar jeg litt lett sminke på.

Skrevet

Tja, hvis du aldre bruker det ellers syns jeg ikke du trenger det nå heller.

Anonymkode: d7d35...90b

Skrevet

Bruker kun mascara til hverdags, men sminker meg litt mer til date. 
Jeg har aldri følt at jeg må begynne sminke meg mer fast, bare fordi jeg sminker meg mer til en date. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker sminke kanskje et par ganger i året, så jeg ville nok ikke sminket meg til date. Eller kanskje jeg hadde gjort det, men uten da å tenke at jeg hadde satt en standard for framtidige dater. Stelt på håret og velkledd er en selvfølge.

Anonymkode: e210d...806

Skrevet
On 9/21/2023 at 9:43 AM, Fru2020 said:

Vær deg selv.

Anonymkode: 0354d...a49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...