AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #21 Del Skrevet 21. september 2023 1/10 Anonymkode: b1754...1b9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #22 Del Skrevet 21. september 2023 Om du hadde oppkjøring for 13 år siden, er det ikke størst sannsynlighet for manuell? Anonymkode: 98027...539 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #23 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slutt å tull. Selvsagt finnes det ingen 50/50 lapp. Nei, du er ikke blokkert! Anonymkode: 5b0be...201 50/50 lappen er vanlig førerkort, kan kjøre begge girkasser på den Lol Anonymkode: 257d3...c9b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #24 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om du hadde oppkjøring for 13 år siden, er det ikke størst sannsynlighet for manuell? Anonymkode: 98027...539 Jo, jeg tok hovedsakelig kjøretimene på manuell, men de gangene kjørelæreren min hadde andre elever så sa han at han ikke hadde tid til å bytte så vi kjørte den automatbilen. Bilene var akkurat samme farge, merke og modell, bare i forskjellig girkasse Anonymkode: db81f...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #25 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 50/50 lappen er vanlig førerkort, kan kjøre begge girkasser på den Lol Anonymkode: 257d3...c9b Så hvis jeg ikke har den koden, vil det si jeg har et 50/50 førerkort? Anonymkode: db81f...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #26 Del Skrevet 21. september 2023 Kanskje du kan sjekke her? https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/sjekk-andres-forerkort/ Anonymkode: e042b...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #27 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Trolleritrollera? Anonymkode: 30d66...041 Jeg kan ikke lenger stille spørsmål uten å bli anklaget for trolleritrollera? Hvis du hadde lest første innlegget mitt hadde du skjønt hvorfor jeg ikke huska. Samme type merke/modell/farge og på den tiden visste jeg ikke det var en forskjell på et manuelt eller automat førerkort, så jeg brydde meg ikke noe særlig. Anonymkode: db81f...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #28 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, de pleier å være stengt midt på natten. Prøv igjen innenfor vanlig arbeidstid. Og lykke til med å forklare purken hvorfor du kjører rundt uten førerkort, hvis du blir stoppet 🙂 Anonymkode: b1a09...a0d Og sjefen... ikke lett å holde på jobben hvis en lurer sjefen gitt . Anonymkode: 4d38b...1e3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #29 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo, jeg tok hovedsakelig kjøretimene på manuell, men de gangene kjørelæreren min hadde andre elever så sa han at han ikke hadde tid til å bytte så vi kjørte den automatbilen. Bilene var akkurat samme farge, merke og modell, bare i forskjellig girkasse Anonymkode: db81f...267 Hva kjørte du opp i? Anonymkode: 4d38b...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #30 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan ikke lenger stille spørsmål uten å bli anklaget for trolleritrollera? Hvis du hadde lest første innlegget mitt hadde du skjønt hvorfor jeg ikke huska. Samme type merke/modell/farge og på den tiden visste jeg ikke det var en forskjell på et manuelt eller automat førerkort, så jeg brydde meg ikke noe særlig. Anonymkode: db81f...267 Det er kanskje mer at du virker noe hjelpesløst i håndteringen din for å finne ut av det? Du kan laste ned førerkort-app, du kan ringe dem, du kan gå tilbake en dag de har åpent og få midlertidig kjøretillatelse. Er de stengt den ene gangen du prøver så kan du prøve på nytt en annen dag. Anonymkode: 91325...261 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #31 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva kjørte du opp i? Anonymkode: 4d38b...1e3 Det er det hun påstår at hun ikke husker Anonymkode: b92ec...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. september 2023 #32 Del Skrevet 21. september 2023 TS: Nå rusler du ned på biltilsynet og får dem til å skrive ut et midlertidig førerbevis til deg. Du kan ikke kjøre bil uten. Om du er så nysgjerrig så laster du ned førerkortappen på forhånd, der logger du inn med bank id. Og nei Vegvesenet har ikke blokkert deg. Hvorfor i alle dager skulle de det? Du logger inn på sidene deres med bank id. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #33 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er det hun påstår at hun ikke husker Anonymkode: b92ec...f2c Jeg vet selv at det høres helt fortrolig ut, men som sagt flere ganger så hadde jeg andre ting som foregikk i livet mitt, og jeg visste heller ikke at det var forskjell mellom manuell eller automat på førerkort Anonymkode: db81f...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #34 Del Skrevet 21. september 2023 Hvorfor får du ikke logget inn på vegvesen.no? Alt står jo der. Ellers er det vel bare å ringe dem eller dra innom en dag de har åpent. Evt laste ned førerkort app som flere her foreslår. Du virker litt lite løsningsorientert. Anonymkode: 486c8...235 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #35 Del Skrevet 21. september 2023 Sirah skrev (Akkurat nå): TS: Nå rusler du ned på biltilsynet og får dem til å skrive ut et midlertidig førerbevis til deg. Du kan ikke kjøre bil uten. Om du er så nysgjerrig så laster du ned førerkortappen på forhånd, der logger du inn med bank id. Og nei Vegvesenet har ikke blokkert deg. Hvorfor i alle dager skulle de det? Du logger inn på sidene deres med bank id. Jeg har prøvd å logge meg inn på førerkortappen, men får ikke det til. Tror enten at Staten Vegvesen har blokkert meg, eller så er det noe galt med min BankID Anonymkode: db81f...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. september 2023 #36 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har prøvd å logge meg inn på førerkortappen, men får ikke det til. Tror enten at Staten Vegvesen har blokkert meg, eller så er det noe galt med min BankID Anonymkode: db81f...267 Da er det nok din bank id det er noe galt med. Ta kontakt med banken din 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #37 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men, ts - du kan jo ikke kjøre jobbens bil uten å ha sertifikatet ditt! Du må skaffe deg en midlertidig kjøretillatelse inntil du får nytt sertifikat! Anonymkode: f4753...c6b Man kan jo bruke Digitalt førerkort. Anonymkode: 147d7...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 21. september 2023 #38 Del Skrevet 21. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har prøvd å logge meg inn på førerkortappen, men får ikke det til. Tror enten at Staten Vegvesen har blokkert meg, eller så er det noe galt med min BankID Anonymkode: db81f...267 Hvorfor i all verden skulle de ha blokkert deg? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 21. september 2023 #39 Del Skrevet 21. september 2023 Be noen andre logge seg inn å sjekke deg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #40 Del Skrevet 21. september 2023 Forundret.. skrev (Akkurat nå): Be noen andre logge seg inn å sjekke deg opp. Ja, jeg fikk en venninne til å sjekke meg opp, men hun fant visst meg ikke da hun søkte. Ga henne fødselsnummeret mitt men det kom ingenting opp Anonymkode: db81f...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå