Gå til innhold

Borreliose som latteliggjøres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har påvist borreliose. Leser at mange får svakhet og smerter i arm og ben, utstråling fra nakke osv. Så ser jeg at nevrologstudenten i spesialisering bare ler i skjegget og synes jeg er teit, og mener jeg ikke burde klage når jeg ikke har påvist nevroborreliose. Men ærlig talt, det gjør vondt, det er vanskelig å gripe og løfte selv lette ting, det er tungt å gå. Hjernen fungerer som en slags snegle og jeg er sliten og trøtt. Føles som antibiotikakuren er for puslete. Har erfart det før, men da pleier dosen bare å økes - ved borreliose er standard at leger nekter mer behandling med nebb og klør i Norge og kaster antibiotika etter deg i Tyskland. Virker som flått er noe man latterliggjør og mistror i norsk legestand. På nettforum finnes det hundrevis av andre med lignende symptomer og erfaringer, desperat etter hjelp. Får høre at 10-15 prosent aldri blir frisk og at det kan ta litt tid med resten. Tough luck liksom, klar deg sjøl. Noen som har funnet hjelp i Norge? Hvordan gikk det med dere etter de første månedene med smerter og ubehag?

Anonymkode: b8c1b...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...