AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #1 Skrevet 19. september 2023 Har dårlig kondis og har vært ganske lat. For en mnd siden begynte jeg å gå fjellturer. Skikkelig kondis økt hvor jeg virkelig sprengte lungene. Du vet når du nesten får vondt i lungene fordi du anstrenger deg maks. mer det vanlig at en kjenner et slags greie i lungene flere dager etter man har sprengt seg? Snuser også, så er jo selvf livredd for spiserørkreft i tillegg.. om det er det. Har litt helseangst. Bestemt meg for at snusen jeg kjøpte i dag er min siste snusboks. ønsker svar på første spm her Anonymkode: 53d79...23a
Grandidosa83 Skrevet 19. september 2023 #2 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har dårlig kondis og har vært ganske lat. For en mnd siden begynte jeg å gå fjellturer. Skikkelig kondis økt hvor jeg virkelig sprengte lungene. Du vet når du nesten får vondt i lungene fordi du anstrenger deg maks. mer det vanlig at en kjenner et slags greie i lungene flere dager etter man har sprengt seg? Snuser også, så er jo selvf livredd for spiserørkreft i tillegg.. om det er det. Har litt helseangst. Bestemt meg for at snusen jeg kjøpte i dag er min siste snusboks. ønsker svar på første spm her Anonymkode: 53d79...23a Er du sikker på du ikke «bare» har gangsperre i kjernemuskulaturen? Evt at det er psykisk? Grunnen til at jeg tenker overnevnte er jo at lungene ikke har nerver, så..
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #3 Skrevet 19. september 2023 Uansett hva det er så kutter du snusen, så slipper du å bekymre deg. Anonymkode: c890d...c0c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #4 Skrevet 19. september 2023 Det er generelt ikke noe vits i å presse seg så hardt at lungene "sprenger".. Ta litt roligere turer. Anonymkode: a0af2...0ee
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #5 Skrevet 19. september 2023 Grandidosa83 skrev (8 minutter siden): Er du sikker på du ikke «bare» har gangsperre i kjernemuskulaturen? Evt at det er psykisk? Grunnen til at jeg tenker overnevnte er jo at lungene ikke har nerver, så.. Man får jo økt oksygen til lungene når man anstrenger seg Max? Kanskje derfor? Anonymkode: 53d79...23a
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #6 Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uansett hva det er så kutter du snusen, så slipper du å bekymre deg. Anonymkode: c890d...c0c Susen skal kuttes ut. Anonymkode: 53d79...23a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #7 Skrevet 20. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har dårlig kondis og har vært ganske lat. For en mnd siden begynte jeg å gå fjellturer. Skikkelig kondis økt hvor jeg virkelig sprengte lungene. Du vet når du nesten får vondt i lungene fordi du anstrenger deg maks. mer det vanlig at en kjenner et slags greie i lungene flere dager etter man har sprengt seg? Snuser også, så er jo selvf livredd for spiserørkreft i tillegg.. om det er det. Har litt helseangst. Bestemt meg for at snusen jeg kjøpte i dag er min siste snusboks. ønsker svar på første spm her Anonymkode: 53d79...23a Jeg blir ofte sånn av kald luft, kan bli syk, men jeg har astma. Anonymkode: fc566...27d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå