Gå til innhold

Lei av å chatte chatte chatte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Chatte to dager så fader det ut....ny match...Chatte to dager, så fader der ut....ny match.....

Fader så mye TID en kan bruke på å chatte..

Jeg går jo inn i hver match med friskt mot og åpent sinn. Men det dabber stort sett av...samtalen dør ut. 

Men det betyr kanskje at det ikke var den rette da...?

Anonymkode: 9b9c8...266

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Har sikkert chattet med 30 stk siden sommerferien. I 98 % av tilfellene er det han som har startet samtalen. Hvis jeg tar kontakt først så får jeg sjelden svar.

Jeg er egentlig åpen for å treffe folk uten alt for lang chatting, mest for erfaringen sin del. Men det er jammen ikke lett å finne felles ledig tid. Og så skal vi vente et par uker, og så er momentet borte og så blir det ikke. Jeg burde kanskje innse at jeg ikke helt har tid? Eller prioriterer jeg det ikke, fordi jeg egentlig ikke tørr? Eller gutta fenger nok? 🤔

Anonymkode: b8e89...7a7

Skrevet

Du finner aldri ut om det er den rette kun ved å chatte.

Anonymkode: 985e6...b78

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her. Har sikkert chattet med 30 stk siden sommerferien. I 98 % av tilfellene er det han som har startet samtalen. Hvis jeg tar kontakt først så får jeg sjelden svar.

Jeg er egentlig åpen for å treffe folk uten alt for lang chatting, mest for erfaringen sin del. Men det er jammen ikke lett å finne felles ledig tid. Og så skal vi vente et par uker, og så er momentet borte og så blir det ikke. Jeg burde kanskje innse at jeg ikke helt har tid? Eller prioriterer jeg det ikke, fordi jeg egentlig ikke tørr? Eller gutta fenger nok? 🤔

Anonymkode: b8e89...7a7

Samme her...så dør samtalen ut før det er aktuelt å spørre om å møtes.  

Jeg chatter gjerne noen dager, men da bør mannen og samtalen fenge...OG der bør være aktuelt å møtes. 

Men alle disse 2dagers chattevenn greiene...😑 

Anonymkode: 9b9c8...266

• Liker 1
Skrevet

«alle» er tindenisert om dagen, blitt kynisk og bare en underholdning. To dager morro er bedre enn ingenting😉 da får mennene noe å runke til også. De trenger ikke mer. 

Anonymkode: 5ee18...273

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Chatte to dager så fader det ut....ny match...Chatte to dager, så fader der ut....ny match.....

Ja. Kanskje de gutta trenger å bli litt kjent og vurdere litt om de vil be deg ut. Kan hende de har flere de chatter med og det kan hende de har et liv, så de kan ikke bare kaste seg rundt å gå på date med deg og de andre. 

Får veldig "cut the crap and show me the dick" vibe her, og det er nettopp sånt jeg vil sile vekk for min del. Der jeg er i livet orker jeg ikke tull. Enten må det være seriøst og hyggelig eller så vil jeg fortsette singellivet. 

Jeg er ganske lei kyniske og utålmodige damer på Tinder. Et par meldinger for mye og så ghoster de eller avslutter. Litt for sen med svare.. Borte! Jeg begynner å bli lei. Blir litt skuffa hver gang det skjer. Nå fikk jeg en match for litt siden av en knallbra dame med like interesser som meg. Men jeg har ikke orket å ta kontakt, for jeg kan ikke date akkurat nå og jeg gidder ikke ny runde med to dager chat og ghost fordi jeg ikke er "på" nok. Jeg kan godt gå på date, men jeg vil vite hva jeg går til. 

Håpløst. 

7 hours ago, AnonymBruker said:

To dager morro er bedre enn ingenting😉 da får mennene noe å runke til også. De trenger ikke mer

Femcel much? Eller har du ikke kommet deg gjennom puberteten ennå? 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...