Gå til innhold

Farge på turbukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge på turbukser liker du best? Gjerne link.

Anonymkode: 526fb...a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts. Det er en allværsbukse og regnbukse.

Skrevet

Mørke farger, slik at gjørme ikke synes så godt. 

Anonymkode: 4fc80...7ac

• Liker 2
Skrevet

Liker de fra Norrøna i sterke farger. 

Anonymkode: d2b33...b09

• Liker 1
Skrevet

Ensfarget er mitt første kriterium. Ut over det liker jeg best litt dempede farger. Mørkere blå- og grønnfarger, f.eks.

Anonymkode: 21a12...414

• Liker 4
Skrevet

Jeg eier ikke sånne bukser selv, men jeg ville hatt i en farve som synes godt i terrenget. Jeg tenker om noe skulle skje og du ligger der halvdød, så er det lettere for helikopter å se en rød bukse enn en som er brun/mosegrønn/svart.

Ja, er litt paranoid på dette området da jeg har en far som er mye i fjellet. Han er gammel, men nekter å gå i andre farger en de jeg nevnte ovenfor. Såååå om han faller om så vil ikke han synes så godt i terrenget.

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker ensfarget, men med sterke farger. Da vises jeg der jeg suller rundt i mine egne tanker.

Anonymkode: 83617...e44

Skrevet

Ensfarget, svart, grå, mørkeblå eller militærgrønn. 

• Liker 1
Skrevet

Hvilken farge er finest av grønn, turkis eller oransje?

Skrevet

Alt og alle! Elsker farver!
Folk burde tenkt at turklær skal synes da det er lettere å finne igjen noen i farger enn ensfargede mørke klær.

Anonymkode: c8508...3fa

• Nyttig 1
Skrevet

Så lenge man ikke skal på jakt og skli inn i naturen er valget sterke farger. Stusser på dette ofte på fjellet. Mange som skal være nøytrale og det er ikke smart hvis det skjer noe. Vi er veldig værutsatt, men er uhell/ulykke kan skje hvor som helst og trenger man å bli funnet er det sterke farger som gjelder.

Anonymkode: 20a4d...522

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2023 den 11.53):

Så lenge man ikke skal på jakt og skli inn i naturen er valget sterke farger. Stusser på dette ofte på fjellet. Mange som skal være nøytrale og det er ikke smart hvis det skjer noe. Vi er veldig værutsatt, men er uhell/ulykke kan skje hvor som helst og trenger man å bli funnet er det sterke farger som gjelder.

Anonymkode: 20a4d...522

Det er litt hysterisk tankegang, synes jeg. Og det skjærer meg virkelig i øynene med alt det glorete turtøyet rundt omkring som ødelegger utsikten, hehe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er litt hysterisk tankegang, synes jeg. Og det skjærer meg virkelig i øynene med alt det glorete turtøyet rundt omkring som ødelegger utsikten, hehe.

Naivt…

Anonymkode: c8508...3fa

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...