Gå til innhold

Sex med unge kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37 år gammel og merker jeg har draget på damer når jeg klarer å være selvsikker på utesteder og danser, de kommer ofte bort og gnir seg inntil meg. Disse kvinnene er som regel i 20 årene, Jeg vet at på kvinneguiden regnes det som feil at eldre menn har sex med yngre kvinner, men jeg har asperger og har aldri hatt kjæreste. Jeg har gått glipp av den intimiteten og nærheten alle andre har opplevd, skal jeg liksom ikke få lov til å oppleve det? Jeg føler at det er mye fordommer i Norge, det er så mye firkant tenkning og det føles klamt for oss som er annerledes. Jeg har også lyst til å oppleve sex.. Unge kvinner er veldig søte og sexy... Er jeg liksom et "creep" da? Uff.. : ( 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel opptil hver enkelt om man vil ha sex eller ikke. Fordommer nei egentlig ikke så lenge hun ønsker det samme som deg så kjør på 

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, TLR said:

Det er vel opptil hver enkelt om man vil ha sex eller ikke. Fordommer nei egentlig ikke så lenge hun ønsker det samme som deg så kjør på 

Ja så lenge det er et gjensidig ønske om det burde det ikke regnes som noe forferdelig! 

• Liker 2
Skrevet

Så lenge det er frivillig så spiller det ingen rolle hva andre tenker.

Anonymkode: 36de5...c63

• Liker 4
Skrevet

Du kan vel ha sex med noen som er over 18år om de vil det selv, ser ingen grunn for at det er et problem.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Så lenge du er ærlig om alderen når du ser de ser såpass unge ut så spiller det da vel ingen rolle? Dere får ta den avgjørelsen selv, men ikke lyv på deg alderen for å ha sex. Dersom du vurderer hennes alder feil, og kan være under seksuelle lavalder kan du jo bli anmeldt.

Derfor sier jeg ifra tidlig om min egen alder, og spør helst underveis flørten om alderen hennes også ettersom de kan se eldre ut enn det de er. Merker også at jeg får mye oppmerksomhet ifra en del damer som er en god del yngre, og noen av de tror faktisk ikke på meg når jeg forteller alderen til de. Husker jo en gang ble møtt på ei dame i byen og under samtalen med henne viste jeg henne legitimasjon, og enda trodde hun ikke på meg. Det skal sies at uten skjegg så ser jeg veldig ung ut.

Endret av Intervence
Skrevet
3 minutter siden, Intervence said:

Så lenge du er ærlig om alderen når du ser de ser såpass unge ut så spiller det da vel ingen rolle? Dere får ta den avgjørelsen selv, men ikke lyv på deg alderen for å ha sex. Dersom du vurderer hennes alder feil, og kan være under seksuelle lavalder kan du jo bli anmeldt.

Derfor sier jeg ifra tidlig om min egen alder, og spør helst underveis flørten om alderen hennes også ettersom de kan se eldre ut enn det de er. Merker også at jeg får mye oppmerksomhet ifra en del damer som er en god del yngre, og noen av de tror faktisk ikke på meg når jeg forteller alderen til de. Husker jo en gang ble møtt på ei dame i byen og under samtalen med henne viste jeg henne legitimasjon, og enda trodde hun ikke på meg.

Siden dette er på utested er de minimum 20 år gamle, i tillegg ser jeg ut som jeg er i tredve årene

• Liker 2
Skrevet
Akkarogg skrev (1 time siden):

Jeg er 37 år gammel og merker jeg har draget på damer når jeg klarer å være selvsikker på utesteder og danser, de kommer ofte bort og gnir seg inntil meg. Disse kvinnene er som regel i 20 årene, Jeg vet at på kvinneguiden regnes det som feil at eldre menn har sex med yngre kvinner, men jeg har asperger og har aldri hatt kjæreste. Jeg har gått glipp av den intimiteten og nærheten alle andre har opplevd, skal jeg liksom ikke få lov til å oppleve det? Jeg føler at det er mye fordommer i Norge, det er så mye firkant tenkning og det føles klamt for oss som er annerledes. Jeg har også lyst til å oppleve sex.. Unge kvinner er veldig søte og sexy... Er jeg liksom et "creep" da? Uff.. : ( 

Det er mange som går gjennom livet uten å finne kjæreste.

Hvis det kun er sex du er ute etter så bør det absolutt være mulig å finne seg en dame kun for det.

Kanskje ikke jeg vet hva som foregår ute på byen siden jeg ikke ferdes der selv,  men syns det er ugreit at noen gnir seg inntil andre folk slik du beskriver. 

Anonymkode: f556f...71c

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

syns det er ugreit at noen gnir seg inntil andre folk slik du beskriver. 

Jeg har definitivt ikke noe imot at damer gnir seg inntil meg på dansegulvet.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt poenget med innlegget? Var det først nå i helga de begynte å vise interesse, og hvorfor har du ikke ligget med noen av dem før? Hvem er det som nekter deg å oppleve noe som helst? Det må være noe mer med denne historien, enn bare autismen, tenker jeg.  

Anonymkode: 8d49f...ef2

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, Intervence said:

Derfor sier jeg ifra tidlig om min egen alder, og spør helst underveis flørten om alderen hennes også ettersom de kan se eldre ut enn det de er. Merker også at jeg får mye oppmerksomhet ifra en del damer som er en god del yngre, og noen av de tror faktisk ikke på meg når jeg forteller alderen til de. Husker jo en gang ble møtt på ei dame i byen og under samtalen med henne viste jeg henne legitimasjon, og enda trodde hun ikke på meg. Det skal sies at uten skjegg så ser jeg veldig ung ut.

Hvorfor det? Kvinner lyver alltid for å få det som de vil.

Dersom kvinner har lov til å bruke make-up og push-up BH, da har menn også lov til å jukse.

Anonymkode: deefe...3ef

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke helt poenget med innlegget? Var det først nå i helga de begynte å vise interesse, og hvorfor har du ikke ligget med noen av dem før? Hvem er det som nekter deg å oppleve noe som helst? Det må være noe mer med denne historien, enn bare autismen, tenker jeg.  

Nei det var ikke først nå i helga. Asperger omfatter veldig mye i livet, jeg har dårlig selvbilde og tar ikke sosialt initiativ. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Kvinner lyver alltid for å få det som de vil.

Dersom kvinner har lov til å bruke make-up og push-up BH, da har menn også lov til å jukse.

Anonymkode: deefe...3ef

Jeg har ikke noe behov for å lyve, det er ikke et tema her.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må være noe mer med denne historien, enn bare autismen, tenker jeg.  

Hva mer tenker du? Asperger fører mange andre plager med seg, det er nærmest en selvfølge.

Skrevet
Akkarogg skrev (8 minutter siden):

Hva mer tenker du? Asperger fører mange andre plager med seg, det er nærmest en selvfølge.

Asperger kommer i alle varianter. 

Jeg tenker at du er 37år, og ganske ny på KG. Hvem er det som tidligere har passet på at du ikke har sex med unge damer?  Og hvis du har muligheten til å ligge med noen som er 10-15 år yngre,  så er det garantert noen jevnaldrende som vil. Da slipper du å tenke på creeps. 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Asperger kommer i alle varianter. 

Jeg tenker at du er 37år, og ganske ny på KG. Hvem er det som tidligere har passet på at du ikke har sex med unge damer?  Og hvis du har muligheten til å ligge med noen som er 10-15 år yngre,  så er det garantert noen jevnaldrende som vil. Da slipper du å tenke på creeps. 

Dette var en utblåsnings tråd der jeg egentlig bare ville høre: "Drit i hva enkelte mener, kjør på hvis dere begge vil det!" Jeg plages generelt av å bry meg for mye om hva andre mener. Det som stopper meg er meg selv og hvis det er noen jevnaldrende på byen så for all del, men som regel er de yngre. 

Endret av Akkarogg
Skrevet

Kjør på. 37 og 29 er nærmest jevnaldrende. 37 og 20 er det heller ingenting galt med, da det er to voksne mennesker.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Akkarogg skrev (1 time siden):

Må de være i 20-årene for at du skal kunne oppleve intimitet og nærhet?

Du mener kanskje at du gikk glipp av dette da du var yngre, og at du ved å være med noen som er i den alderen gjør at du kanskje veier opp for det du ikke fikk opplevd da? At dere på en måte er mer "likeverdige" partnere fordi begge er mindre erfarne enn de fleste som nærmer seg 40?

Uansett grunn så er det jo bare å kose deg så lenge begge parter er voksne og det er frivillig fra begges side. Men husk at du bare blir eldre, og 20-åringer kommer ikke til å henge etter deg i alle evighet. Derfor kan det være greit å være forberedt på å prøve med noen nærmere din egen alder til enhver tid.

Skrevet
Akkarogg skrev (2 timer siden):

Er det diskotekdans du danser eller pardans?

Så er det du som legger begrensninger på deg selv så lenge du holder deg innen loven og innen samtykke da. 

Det kan selvfølgelig hende noen tenker sitt eller sier noe. Men det er hun og deg det gjelder at det er greit for.

Skrevet

Så lenge det er frivillig (og opplyst), er det bare å kjøre på. Ser ingen grunn til å si nei til sex når begge vil. Har de kommet inn på et utested er de voksne nok til å bestemme hvem de vil ha sex med.
Din alder spiller heller ingen stor rolle. Hvis de brydde seg om alder, ville de spurt... eller aldri gått bort til deg i første omgang.

Du er ikke en creep om du har sex med kvinner som har lyst til å ha sex med deg.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...