Gå til innhold

deres mening om di nye korkene? brus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg vet di nye korkene på brusen har vært en liten stund nå men jeg hater dem noe utrolig mye😤

man søler når man heller i glasset, vanskelig og skru igjen, renner cola i kjøleskapet.

👍hadde ingen problemer med di gode gamle korkene,(.bare di nye korkene 👎

flere enn meg som hater dem nye korkene på brusen?

Anonymkode: d0b40...b98

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hater de. River de av så fort jeg kan. Skulle ønske de som fant opp dette kunne gå tilbake til de gamle korkene…

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er såpass fæle at jeg har sluttet å drikke brus. Sånn sett var det greit både for tennene og økonomien 😆

Anonymkode: 47a7c...94d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet annet enn feilslått ymbolpolitikk.

Anonymkode: cb215...c3f

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater de nye korkene ja, bare river dem av.

Anonymkode: c340a...7bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt likegyldig. Bare river dem av.

Anonymkode: f7ac1...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt vant med de, så er helt greie for min del. Kan dere spare litt plast på avveie så er vel det fint.

Anonymkode: 4cf01...769

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er virkelig ikke noe jeg gidder å bruke energi på å synes noe som helst om. Men flott for deg TS om du har så lite andre problemer i livet!

Anonymkode: f504d...ad9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater de som pesten. Jeg river de av! 

Anonymkode: 63f88...485

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette her er virkelig ikke noe jeg gidder å bruke energi på å synes noe som helst om. Men flott for deg TS om du har så lite andre problemer i livet!

Er du en av dem som kun klarer å ha en tanke om gangen? Hvordan har du det ellers?

Anonymkode: 9025c...72e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de ikke og river (i likhet med alle andre jeg kjenner) av i det jeg åpner flaskene. Helt på jordet hele greien..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er du en av dem som kun klarer å ha en tanke om gangen? Hvordan har du det ellers?

I og med at jeg skrev at det var flott for TS med så lite problemer i livet, så kan du vel resonnere deg fram til at det har jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg fordi jeg ikke kan gjenbruke korkene på imsdalflasker etc som jeg putter i fryseren for å ha iskaldt vann igjennom hele dagen... 

River fortsatt av korkene da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg river de bare av når jeg åpner flasken første gang.

Anonymkode: df9f2...283

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har veldig mange tanker, men bruker lite på bruskorker. Ellers, sånn bortsett fra bruskorker? Har en del og ta tak i, så synes jo folk med bruskorkproblemer er heldige. 

Anonymkode: eb751...a69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som nesten alle andre her. Hater dem og river de av. Dersom de er på så kan det være vanskelig å skru på korken igjen. Dvs korken blir ofte sittende skjevt og dermed lekker det.

Jeg kan aldri tenke meg at løse korker var noe stort problem tidligere så dette er nok som noen skriver over her ren symbolpolitikk.

Anonymkode: 8872f...5a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er helt greie. Man bare knekker de før man heller, så holder de seg på plass mens man heller, og så trykker man bare litt når man skal skru den på. Jeg ser virkelig ikke problemet. 

Anonymkode: a8311...21b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livsfarlige! Skulle drikke da jeg kjørte, og da er øynene mine på veien og jeg åpner flaska med hånden uten å se dit. Den korka holdt på å stikke meg i øyet som igjen kunne ført til ulykke. 

Så to ting: ingen flaske i bilen, og den røskes av asap! Forbanna tull! Kjøper helst ikke flaske i Norge lenger. 

Anonymkode: cf616...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...