AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:58 #1 Del Skrevet mandag kl 22:58 Jeg skal på kåbbåifest 🤪 Vurderer en av disse tre: Likte egentlig best de i cordfløyel og kan nok bruke dem ved flere anledninger, style med retro støvletter feks. Hvilken er minst heslig? (Alt er jo kjerring og Harry her inne får jeg inntrykk av 🤪) Anonymkode: abd3e...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:02 #2 Del Skrevet mandag kl 23:02 Jeg synes den grønne er finest Anonymkode: 971d1...7af 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:40 #3 Del Skrevet tirsdag kl 11:40 Den grønne var finest, men den røde var mest kåbbåi! Anonymkode: 031b0...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:38 #4 Del Skrevet tirsdag kl 13:38 Jeg ville gått for den grønne og stylet med hatt og støvler og skjerf i halsen 👌 Anonymkode: 3f151...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:43 #5 Del Skrevet tirsdag kl 13:43 Må du ha ny kjole, da? Kan du ikke bruke f.eks. skjorte, olabukse/-skjørt/semsket, med skjerf i halsen, støvler og hatt? Hvis du har 😊 Ellers synes jeg de to øverste kjolene var finest! Men hadde ikke kjøpt dem med mindre jeg visste at jeg kunne brukt dem ved flere anledninger 👍🏻 Anonymkode: bf8e5...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:46 #6 Del Skrevet tirsdag kl 13:46 Hvor er kjolene fra? Syns den grønne var så fin, lyst på selv. Anonymkode: 03d52...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet tirsdag kl 13:49 #7 Del Skrevet tirsdag kl 13:49 (endret) Den grønne var finest, både i farge og snitt, men skulle jeg hatt den selv ville jeg ønsket meg lange ermer. Grunnen er at den ville vært mer anvendelig på vinteren. Kordfløyel passer godt på vinteren, synes jeg. Endret tirsdag kl 14:00 av Ullvott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:57 #8 Del Skrevet tirsdag kl 13:57 Personlig likte jeg den i midten best. God kjole å bruke om vinteren med strømpebukse under, og fin varm farge. Anonymkode: b39ad...b43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:58 #9 Del Skrevet tirsdag kl 13:58 Den grønne eller den brune! Grønne var veldig fin ☺️ Anonymkode: c31a6...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet tirsdag kl 14:36 #10 Del Skrevet tirsdag kl 14:36 (endret) De to første var forsåvidt fine de. liktefargen i den gresskar fargede best, i og med at det er cord og det nærmer seg høst etc syns jeg bare den fargen passer litt bedre. Men snittet etc var finest på den grønne. Ble mer feminin. Vet ikke hvilken jeg likte best overall. Den siste var rimelig stygg. Endret tirsdag kl 14:38 av Kipling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet tirsdag kl 20:59 #11 Del Skrevet tirsdag kl 20:59 Den grønne er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet tirsdag kl 21:02 #12 Del Skrevet tirsdag kl 21:02 Den røde er mest kåbbåi😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:33 #13 Del Skrevet tirsdag kl 22:33 Avhenger av din kroppsfasong Anonymkode: 8206f...677 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:37 #14 Del Skrevet tirsdag kl 22:37 Grønn! Spesielt om du har afro! Anonymkode: 0fb56...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:40 #15 Del Skrevet tirsdag kl 22:40 Ingen av de så cowboyaktig ut, men den grønne er best hvis det er en av de du må ha. Du burde hatt skjorte med mønster på brystet og et kort dongeri miniskjørt, cowboystøvletter og cowboyhatt+musefletter til. Anonymkode: 40a23...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:35 #16 Del Skrevet onsdag kl 13:35 Gikk for den grønne, alt er fra Zalando. Den grønne er Lee, den andre Wrangler. https://www.zalando.no/lee-rider-shirt-dress-skjortekjole-olive-grove-le421c02c-n11.html https://www.zalando.no/wrangler-slim-western-dress-skjortekjole-pony-brown-wr121c01m-o11.html Tenker den kan brukes ved andre anledninger også, cowboyboots til kønntriaften, og platå til 70-tallsaften, chelseaboots og ullstrømpebukse på vinteren, lettere sko på sommeren…. Håper den passer! Kroppsfasong er ganske rett opp og ned, lite midje, 170 høy, 65 kg, bruker 38-40 eller 29 tommer i bukser. Har ikke afro, men våkner ofte med en heftig pulesveis 🤪 Anonymkode: abd3e...665 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå