Gå til innhold

Hvordan spørre om eksklusivitet ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr siden tidlig sommer , juni ca . Vi møtes ca 2 ganger i uka når jeg har barnefri . Jeg synes det er så vanskelig å spørre om han treffer noen andre enn meg 🙈 har jeg noe med det liksom ? Jeg synes jo kanskje det er på tide å avklare det , jeg treffer ikke andre , men hvis han gjør det så burde jeg kanskje det . 

Anonymkode: d7249...a0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør, men vær obs på at du kan få et svar du ikke ønsker. eller/og han kan lyve fordi han ikke vil såre. Men bruk muligheten til å finne ut om dere skal satse mer på hverandre. Når du allerede tenker i de baner så kjør på :) 

Anonymkode: 251be...0c4

Skrevet

Er det da , han kan jo lyve så klart 🙈 men man må vel prøve å stole på folk. 

Anonymkode: d7249...a0b

Skrevet

Enten så må du tørre å stole på ham eller så har du et problem. Jeg sier ikke du skal være naiv. Men på ett punkt må du ta en kritisk evaluering og bestemme deg for å stole på ham eller ikke. 

Derfra er det rett fram. Du sier "Vi har jo holdt på en stund nå og jeg liker deg. Jeg treffer ikke andre. Gjør du? Jeg vil gjerne ta vi er eksklusive" (eller noe slikt.) 

👍

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker det er helt innafor å spørre og si hva du tenker. Jeg møter selv en kar, er veldig uformelt og vet ikke om noen av oss har tanker om at det skal utvikle seg til noe mer. Jeg har allikevel sagt at han er fri til å gjøre som han vil, men om han har sex med andre så trekker jeg meg ut. Ikke av sjalusi, men jeg orker ikke være å utsette meg for potensiell smitte. Så vi har hvertfall blitt enig om det, så får jeg bare satse på at han er ærlig. Kjenner han godt fra før da, og vi har en god dialog 😊 så jeg tenker at det skader ikke å spørre hvertfall 

Anonymkode: c6f60...adf

• Liker 1
Skrevet

Det der burde man avklare veldig kjapt. Spesielt for du som har barn. 

Skrevet

Jeg ville ikke spurt direkte, jeg ville ventet på en god anledning til å fortelle at jeg ønsket å være den eneste for han. Da trenger han ikke lyve om noe som helst, bare sørge for at det blir slik, fra nå av, enten det er slik eller ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...