xQueenKx Skrevet i går, 04:16 #2861 Skrevet i går, 04:16 Cid skrev (9 timer siden): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! Denne hadde jeg helt glemt av! Så gøy🤩 1
Cid Skrevet 17 timer siden Forfatter #2862 Skrevet 17 timer siden xQueenKx skrev (11 timer siden): Denne hadde jeg helt glemt av! Så gøy🤩 Tusen takk husker når programmet gikk på tv norge i 2004 😄 1
xQueenKx Skrevet 17 timer siden #2863 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Tusen takk husker når programmet gikk på tv norge i 2004 😄 Ja, samme her! 😁 1
MegJa Skrevet 17 timer siden #2864 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (21 timer siden): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! Veldig bra, @Cid! 1
Cid Skrevet 17 timer siden Forfatter #2865 Skrevet 17 timer siden MegJa skrev (12 minutter siden): Veldig bra, @Cid! Takk
Cid Skrevet 17 timer siden Forfatter #2866 Skrevet 17 timer siden xQueenKx skrev (15 minutter siden): Ja, samme her! 😁 På den tiden de begynte å vise Lost, husker at jeg var klistret til skjermen hver uke for neste episode 😃
Stacy__ Skrevet 17 timer siden #2867 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (21 timer siden): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! 😅 Husker denne ❤️ Takk for at jeg fikk være med! 1
Minimeg1234 Skrevet 12 timer siden #2868 Skrevet 12 timer siden Cid skrev (På 8.4.2026 den 20.52): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! Heia oss 🎉🎉🎉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå