Cid Skrevet mandag kl. 21:03 Forfatter #2841 Skrevet mandag kl. 21:03 Lur Venn skrev (På 5.4.2026 den 13.18): 😲 Trodde du at han het Svampebob Trekant?
Maskinfører Skrevet mandag kl. 21:20 #2842 Skrevet mandag kl. 21:20 Cid skrev (17 minutter siden): Takk dere Bare koselig du er det 😀
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl. 22:53 #2843 Skrevet mandag kl. 22:53 Cid skrev (1 time siden): Takk dere
Cid Skrevet onsdag kl. 18:52 Forfatter #2844 Skrevet onsdag kl. 18:52 Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! 1 5 4
Kryneren Skrevet onsdag kl. 19:06 #2846 Skrevet onsdag kl. 19:06 Cid skrev (11 minutter siden): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! Herlig. Heier på Tufte og på dere alle ❤️ ikke minst på @Cid som lager denne moroa til oss 😀 Takk! 1
Cid Skrevet onsdag kl. 19:16 Forfatter #2848 Skrevet onsdag kl. 19:16 Ramsay Street skrev (16 minutter siden): Gøy! Digger den sangen, bare synd at teksten ikke lå ute noen plass så jeg måtte prøve så godt jeg kunne og tyde alt riktig utifra videoen 😅 det var ikke lett på rappe delen 🤪
Cid Skrevet onsdag kl. 19:17 Forfatter #2849 Skrevet onsdag kl. 19:17 Perine skrev (3 minutter siden): Fantastisk 🎶💖 Takk Kryneren skrev (10 minutter siden): Herlig. Heier på Tufte og på dere alle ❤️ ikke minst på @Cid som lager denne moroa til oss 😀 Takk! Tusen takk husker hvor moro denne serien var, en gjeng datanerder som skulle spille fotball for første gang 😂 1
Strigiformes Skrevet onsdag kl. 19:19 #2850 Skrevet onsdag kl. 19:19 Cid skrev (26 minutter siden): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! Tusen takk for at jeg fikk bli med @Cid 2
Cid Skrevet onsdag kl. 19:20 Forfatter #2851 Skrevet onsdag kl. 19:20 Strigiformes skrev (Akkurat nå): Tusen takk for at jeg fikk bli med @Cid Bare hyggelig Heia kåge!
Strigiformes Skrevet onsdag kl. 19:21 #2852 Skrevet onsdag kl. 19:21 Cid skrev (1 minutt siden): Bare hyggelig Heia kåge! Heia Kåge 😂🙌🥳 2
Maskinfører Skrevet onsdag kl. 19:22 #2853 Skrevet onsdag kl. 19:22 Cid skrev (28 minutter siden): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! Ja denne var flott @Cid du får det til 😀 1 1
Kryneren Skrevet onsdag kl. 19:53 #2854 Skrevet onsdag kl. 19:53 Cid skrev (35 minutter siden): Takk Tusen takk husker hvor moro denne serien var, en gjeng datanerder som skulle spille fotball for første gang 😂 Veldig gøy 🥰 1
Fighter83 Skrevet onsdag kl. 20:05 #2855 Skrevet onsdag kl. 20:05 Cid skrev (1 time siden): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! Den var gøyal🤣 1
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl. 20:14 #2856 Skrevet onsdag kl. 20:14 Cid skrev (1 time siden): Der @Lur Venn slo @SVK med en liten @Cid skal vi poste på forumet med våre @tånegla. Mot alle odds har vi kontroll, @Kryneren skal poste når @Ford3000 scorer liiikes! Ja heia @xQueenKx! Ja heia @MegJa! Vi poster innlegg, innlegg ja kågerne her de står! Ja heia @Fighter83! Ja heia @Maskinfører! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Vi @jukkapalmer aldri! I et @Titania men nå er det alvor, vi må få det til. For alt ser ut som at det er ut av kontroll, det er da du ser det. @n0vember scorer liiikes! Ja heia @Strigiformes! Ja heia @Ramsay Street! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @Perine! Ja heia @Minimeg1234! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Hei! Hei! Hei! Vi skal skru ned @SVK, håpe på det beste. Bommer jeg så @lolitsme, jeg poster på kvinneguiden. Vi blir tagget, @fugl fønix. Du finner oss her, @Beneath the Moon. Liiikes! Ja heia @Sola de! Ja heia @Natriumclorid! Vi scorer likes, likes ja kågerne her de står! Ja heia @sofie777! Ja heia @MissStiles! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Ja heia @Stacy__! Ja heia @Hoppetaujenta! Det er vi som poster alle innleggene i ååår! Heia! Heia! Heia @Frøkenfryden! Vi synes at det er en skikkelig bra episode. 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 02:13 #2860 Skrevet i går, 02:13 Cid skrev (1 time siden): Til dere alle:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå