Cid Skrevet 9. mars Forfatter #2781 Skrevet 9. mars MegJa skrev (7 minutter siden): Jepp, jeg vet ☺️ Det sier bare litt om hvor hjertevarm og god den mannen faktisk er ❤️ En nydelig låt, en låt som gjør meg både rørt og glad! Har du sett Tarzan filmen?
MegJa Skrevet 9. mars #2782 Skrevet 9. mars Cid skrev (40 minutter siden): Har du sett Tarzan filmen? Tarzan filmen har jeg sett mange ganger. Det er den Disneyfilmen jeg blir aller mest rørt av, jeg ender opp med å sitte og gråte på slutten hver gang 1
Cid Skrevet 10. mars Forfatter #2783 Skrevet 10. mars MegJa skrev (22 timer siden): Tarzan filmen har jeg sett mange ganger. Det er den Disneyfilmen jeg blir aller mest rørt av, jeg ender opp med å sitte og gråte på slutten hver gang Dette er favoritt sangen min fra filmen. 1
MegJa Skrevet 10. mars #2784 Skrevet 10. mars Cid skrev (3 timer siden): Dette er favoritt sangen min fra filmen. Ja, det er en kjempefin sang ❤️ Denne sangen er en av grunnene til at jeg gråter hver gang jeg ser filmen, fordi jeg blir rørt av den. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars #2785 Skrevet 10. mars Cid skrev (5 timer siden): Dette er favoritt sangen min fra filmen.
Cid Skrevet 4 timer siden Forfatter #2786 Skrevet 4 timer siden Nei, nei @Cid, dette må bli slutt Ikke storme inn i @tånegla, før du har fått av deg @Maskinføreren Glemte du det @Stacy__? Det var ikke @Lur Venn Husk å ta alltid @fugl fønixen Ikke kast @sofie777, ikke sleng @Frøkenfryden Pent og rett på @Fighter83 heng den Tørk av @MegJaen din og @jukkapalme stille inn Og @Perine stille inn 2
sofie777 Skrevet 2 timer siden #2787 Skrevet 2 timer siden Oj, det var en gammel sang! Jeg var alltid fornøyd med at de sang om gutter, så slapp jeg å ta av meg lua om jeg ikke ville. Nå er det det eneste fra Kompani Lauritzen jeg praktiserer, at jeg tar av meg lua/hatten når går inn en dør.
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #2788 Skrevet 1 time siden Cid skrev (3 timer siden): Nei, nei @Cid, dette må bli slutt Ikke storme inn i @tånegla, før du har fått av deg @Maskinføreren Glemte du det @Stacy__? Det var ikke @Lur Venn Husk å ta alltid @fugl fønixen Ikke kast @sofie777, ikke sleng @Frøkenfryden Pent og rett på @Fighter83 heng den Tørk av @MegJaen din og @jukkapalme stille inn Og @Perine stille inn Vi synes at dette er en skikkelig bra episode, du er skikkelig flink og kreativ med disse episodene.
Perine Skrevet 48 minutter siden #2789 Skrevet 48 minutter siden Cid skrev (3 timer siden): Nei, nei @Cid, dette må bli slutt Ikke storme inn i @tånegla, før du har fått av deg @Maskinføreren Glemte du det @Stacy__? Det var ikke @Lur Venn Husk å ta alltid @fugl fønixen Ikke kast @sofie777, ikke sleng @Frøkenfryden Pent og rett på @Fighter83 heng den Tørk av @MegJaen din og @jukkapalme stille inn Og @Perine stille inn Ha ha, den var koselig Rart, men jeg tror det ble sett på som rampete før i tiden hvis guttene glemte å ta av seg lua. Er det noen som bryr seg om dette nå for tiden? Jeg lærte slike ting på skolen i oldtiden en gang, og denne sangen kunne vi utenat, men selv har jeg aldri reagert. Din tekst var mye gøyere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå