Cid Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter #201 Del Skrevet 6. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Du har til og med fått med video av meg danse. Er du Geir? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. oktober 2023 #202 Del Skrevet 6. oktober 2023 33 minutter siden, Cid said: Er du Geir? 😄 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #203 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (35 minutter siden): Er du Geir? 😄 SVK skrev (1 minutt siden): Jepp! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. oktober 2023 #204 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (42 minutter siden): Klart @Kokeplate skal få, @SVK skal få, @Trish skal få, @FrankDrebin skal få! Om du er @Letharia eller @Boetica, litt for @Lurven eller @Sola de. Om det er @Adobyen derpå, om du har store eller små @Peanut Er du @Polly Ester eller @Polyester, er du @sid eller @Cid? Om du er @Frøkenfryden, eller er @TheHairyToothfairy på kåge. Om du er Anton og @Hoppetaujenta, eller @Athena Freyja, må du forståååå! @Entern skal få, @Titania skal få, @Kvakky skal få! Klart du @Ane Rikke, Alle skal @jukkapalme, @Ford3000 skal få, @KnekkeBørre skal få! Takk! Hva skal jeg få? 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter #205 Del Skrevet 6. oktober 2023 Kvakky skrev (7 minutter siden): Takk! Hva skal jeg få? 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #206 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. oktober 2023 #207 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Ååå, heldige meg! 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter #208 Del Skrevet 6. oktober 2023 Kvakky skrev (5 minutter siden): Ååå, heldige meg! 🥳 🍗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2023 #209 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (1 time siden): Klart @Kokeplate skal få, @SVK skal få, @Trish skal få, @FrankDrebin skal få! Om du er @Letharia eller @Boetica, litt for @Lurven eller @Sola de. Om det er @Adobyen derpå, om du har store eller små @Peanut Er du @Polly Ester eller @Polyester, er du @sid eller @Cid? Om du er @Frøkenfryden, eller er @TheHairyToothfairy på kåge. Om du er Anton og @Hoppetaujenta, eller @Athena Freyja, må du forståååå! @Entern skal få, @Titania skal få, @Kvakky skal få! Klart du @Ane Rikke, Alle skal @jukkapalme, @Ford3000 skal få, @KnekkeBørre skal få! 🤠 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. oktober 2023 #210 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (1 time siden): Klart @Kokeplate skal få, @SVK skal få, @Trish skal få, @FrankDrebin skal få! Om du er @Letharia eller @Boetica, litt for @Lurven eller @Sola de. Om det er @Adobyen derpå, om du har store eller små @Peanut Er du @Polly Ester eller @Polyester, er du @sid eller @Cid? Om du er @Frøkenfryden, eller er @TheHairyToothfairy på kåge. Om du er Anton og @Hoppetaujenta, eller @Athena Freyja, må du forståååå! @Entern skal få, @Titania skal få, @Kvakky skal få! Klart du @Ane Rikke, Alle skal @jukkapalme, @Ford3000 skal få, @KnekkeBørre skal få! Alriiight! Gimme gimme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. oktober 2023 #211 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): Klart @Kokeplate skal få, @SVK skal få, @Trish skal få, @FrankDrebin skal få! Om du er @Letharia eller @Boetica, litt for @Lurven eller @Sola de. Om det er @Adobyen derpå, om du har store eller små @Peanut Er du @Polly Ester eller @Polyester, er du @sid eller @Cid? Om du er @Frøkenfryden, eller er @TheHairyToothfairy på kåge. Om du er Anton og @Hoppetaujenta, eller @Athena Freyja, må du forståååå! @Entern skal få, @Titania skal få, @Kvakky skal få! Klart du @Ane Rikke, Alle skal @jukkapalme, @Ford3000 skal få, @KnekkeBørre skal få! Jeg vil haaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. oktober 2023 #212 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (57 minutter siden): 🍗 Alle skal få kylling? 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 6. oktober 2023 #213 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): Klart @Kokeplate skal få, @SVK skal få, @Trish skal få, @FrankDrebin skal få! Om du er @Letharia eller @Boetica, litt for @Lurven eller @Sola de. Om det er @Adobyen derpå, om du har store eller små @Peanut Er du @Polly Ester eller @Polyester, er du @sid eller @Cid? Om du er @Frøkenfryden, eller er @TheHairyToothfairy på kåge. Om du er Anton og @Hoppetaujenta, eller @Athena Freyja, må du forståååå! @Entern skal få, @Titania skal få, @Kvakky skal få! Klart du @Ane Rikke, Alle skal @jukkapalme, @Ford3000 skal få, @KnekkeBørre skal få! Hurra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter #214 Del Skrevet 6. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Alriiight! Gimme gimme! Lurven skrev (2 minutter siden): Jeg vil haaa Kvakky skrev (1 minutt siden): Alle skal få kylling? 🥳 Kvakky kylling ja 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter #215 Del Skrevet 6. oktober 2023 Ane Rikke skrev (Akkurat nå): Hurra! Aner ikke hva du skal få da 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 6. oktober 2023 #216 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Aner ikke hva du skal få da 😅 Det spiller ingen rolle, bare jeg får noe 😅 (bare det ikke er juling….) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #217 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Kvakky kylling ja 😁 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter #218 Del Skrevet 6. oktober 2023 Ane Rikke skrev (7 minutter siden): Det spiller ingen rolle, bare jeg får noe 😅 (bare det ikke er juling….) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #219 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (3 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 6. oktober 2023 #220 Del Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Ååååååh 💕 Takk!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå