MegJa Skrevet 30. juni #1642 Skrevet 30. juni Jeg brukte hårbørsten som mikrofon mens jeg sang Britney sine sanger foran speilet........... Jaja...... Så det så..... 🎤 3
Cid Skrevet 30. juni Forfatter #1643 Skrevet 30. juni Ford3000 skrev (41 minutter siden): Den hørte jeg en del på før! Hihi! Godt med ny tekst! 😊 Well done! 😊 Maskinfører skrev (1 time siden): Ja denne var fin du er gode på disse 😀 xQueenKx skrev (1 time siden): Åååh😍 fugl fønix skrev (1 time siden): Obs, Britney is not my cup of tea. But you did a god Job thou Cid. 🏆 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi synes at den er skikkelig bra, og vi synes at du er skikkelig kreativ .🥰🥰😍😍🤩🤩 Takk alle 1 2
Cid Skrevet 30. juni Forfatter #1644 Skrevet 30. juni MegJa skrev (11 minutter siden): Jeg brukte hårbørsten som mikrofon mens jeg sang Britney sine sanger foran speilet........... Jaja...... Så det så..... 🎤 Var du litt sånn Lizzie McGuire? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni #1646 Skrevet 30. juni Cid skrev (5 minutter siden): Takk alle Vi Digger historiene dine, og vi gleder oss til neste historie. 1
Cid Skrevet 30. juni Forfatter #1647 Skrevet 30. juni MegJa skrev (3 minutter siden): Jeg likte nok å late som det ja Så du også den serien på Fox Kids? 1
MegJa Skrevet 30. juni #1648 Skrevet 30. juni Cid skrev (36 minutter siden): Så du også den serien på Fox Kids? Hadde aldri den kanalen, men jeg så på det da det gikk på NRK1 😊 1
Cid Skrevet 30. juni Forfatter #1649 Skrevet 30. juni MegJa skrev (5 minutter siden): Hadde aldri den kanalen, men jeg så på det da det gikk på NRK1 😊 Har du sett den filmen hvor hun og klassen reiser til Roma og så møter hun en fyr hun blir forelsket i? 1
Perine Skrevet 30. juni #1650 Skrevet 30. juni Cid skrev (1 time siden): Takk det samme dere Helt enig med de andre, takk for sang og moro, fine Cid 2
Cid Skrevet 30. juni Forfatter #1651 Skrevet 30. juni Perine skrev (1 minutt siden): Helt enig med de andre, takk for sang og moro, fine Cid Takk 1
MegJa Skrevet 30. juni #1652 Skrevet 30. juni Cid skrev (39 minutter siden): Har du sett den filmen hvor hun og klassen reiser til Roma og så møter hun en fyr hun blir forelsket i? Tror jeg så både alle episoder og filmer ja 😊 1
Cid Skrevet 30. juni Forfatter #1653 Skrevet 30. juni MegJa skrev (17 minutter siden): Tror jeg så både alle episoder og filmer ja 😊 Husker jeg så mye Mummitrollet på NRK barne-TV som barn og han Q Jon, husker jeg møtte han på utplassering når jeg var 19 år 1
MegJa Skrevet 30. juni #1654 Skrevet 30. juni (endret) Cid skrev (40 minutter siden): Husker jeg så mye Mummitrollet på NRK barne-TV som barn og han Q Jon, husker jeg møtte han på utplassering når jeg var 19 år Q Jon husker ikke jeg, men mulig jeg så på det også. Men jeg ELSKET Mummitrollet ❤️ Jeg var mest glad i Trollmannen husker jeg, og favorittepisoden min var der hvor alle sammen er om bord på det flytende teateret. Hattifnattene og Hufsa er jeg redd for den dag i dag. Skumleste var jo da Hattifnattene ble gule og elektriske, grøss og gru. Jeg samler på Mummikopper, de som er 33 cl store. Har 48 av dem nå..... Endret 30. juni av MegJa 1
Cid Skrevet 30. juni Forfatter #1655 Skrevet 30. juni MegJa skrev (1 minutt siden): Q Jon husker ikke jeg, men mulig jeg så på det også. Men jeg ELSKET Mummitrollet ❤️ Jeg var mest glad i Trollmannen husker jeg, og favorittepisoden min var der hvor alle sammen er om bord på det flytende teateret. Hattifnattene og Hufsa er jeg redd for den dag i dag. Skumleste var jo da Hattifnattene ble gule og elektriske, grøss og gru. Jeg samler på Mummikopper, de som er 33 cl store. Har 48 av dem nå..... Trodde at du skulle si om bord på det flyet, så for meg mummifamilien i en Lost situasjon 😂 1
MegJa Skrevet 30. juni #1656 Skrevet 30. juni Cid skrev (36 minutter siden): Trodde at du skulle si om bord på det flyet, så for meg mummifamilien i en Lost situasjon 😂 Haha, en parodi på Lost ja, Mummi versjon Det skulle tatt seg ut. 1
Cid Skrevet 30. juni Forfatter #1657 Skrevet 30. juni MegJa skrev (Akkurat nå): Haha, en parodi på Lost ja, Mummi versjon Det skulle tatt seg ut. Med Hufsa som røykmonsteret mens Hemulen er John Locke og Mummipappa er Jack. 1
MegJa Skrevet 30. juni #1658 Skrevet 30. juni Cid skrev (37 minutter siden): Med Hufsa som røykmonsteret mens Hemulen er John Locke og Mummipappa er Jack. Haha, ja 1
Maskinfører Skrevet 30. juni #1659 Skrevet 30. juni Cid skrev (53 minutter siden): Takk alle Bare koselig 😀 1
Cid Skrevet 30. juni Forfatter #1660 Skrevet 30. juni MegJa skrev (3 minutter siden): Haha, ja Synd at fantasien min ikke kunne blitt til virkelighet i en tv serie, for jeg klarer å se for meg alt dette ganske godt 😅 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå