Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #1341 Del Skrevet 1. april Cid skrev (14 minutter siden): Weeheeheehee dee heeheeheehee weeoh aweem away Weeheeheehee dee heeheeheehee weeoh aweem away In the kåge, the @fugl fønix The @Irak posts tonight In the @Ford3000 the quiet @Maskinfører The @MegJa @Fighter83 tonight Wee heeheehee weeoh aweem away Wee heeheehee weeoh aweem away Near the @Boetica, the @FrankDrebin 2 1/2 The @SVK @Sola de tonight Near the @Polly, the @Polly Ester The @Cid @jukkapalmes tonight Wee heeheeheehee weeoh aweem away Rrr, la la la weeoh aweem away Hush, my @Frøkenfryden, don't fear, my @Hoppetaujenta, The lion @Ane Rikke Hush, @Phoenix Heart, don't fear, my @MarianneE, The @Perine feels @Lur Venn Wah oh oh, wah oh oh, wah oh wimoweh Weeheeheehee dee heeheeheehee weeoh aweem away Weeheeheehee dee heeheeheehee weeoh aweem away Vi synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 1. april #1342 Del Skrevet 1. april 👍 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. april #1343 Del Skrevet 2. april Cid skrev (12 timer siden): Weeheeheehee dee heeheeheehee weeoh aweem away Weeheeheehee dee heeheeheehee weeoh aweem away In the kåge, the @fugl fønix The @Irak posts tonight In the @Ford3000 the quiet @Maskinfører The @MegJa @Fighter83 tonight Wee heeheehee weeoh aweem away Wee heeheehee weeoh aweem away Near the @Boetica, the @FrankDrebin 2 1/2 The @SVK @Sola de tonight Near the @Polly, the @Polly Ester The @Cid @jukkapalmes tonight Wee heeheeheehee weeoh aweem away Rrr, la la la weeoh aweem away Hush, my @Frøkenfryden, don't fear, my @Hoppetaujenta, The lion @Ane Rikke Hush, @Phoenix Heart, don't fear, my @MarianneE, The @Perine feels @Lur Venn Wah oh oh, wah oh oh, wah oh wimoweh Weeheeheehee dee heeheeheehee weeoh aweem away Weeheeheehee dee heeheeheehee weeoh aweem away 🤩🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 16:10 Forfatter #1344 Del Skrevet lørdag kl 16:10 Du har en @Lur Venn i meg Du har en @KnekkeBørre i meg Når du er i, tøft @Perine og det er @Sola de langt til en god varm @Ford3000 Da kan du trøste deg med vårt @SVK, for du har en @Boetica i meg Ja, du har en @MegJa i meg Du har en @MarianneE i meg Du har en @Hoppetaujenta i meg Har du @Maskinfører er jeg på @tånegla Jeg sørger for at alt ting @CAPS LOCKER seg, for @fugl fønix Vi @jukkapalmer sammen, du og jeg, for du har en @Maestro i meg Du har en venn i @Irak Det finnes jo de som, men er littegranne @Frøkenfryden enn jeg og minst like @Fighter83 Kanskje... Men ikke en vil holde av @Cid og være grei, som jeg mot deg, for Helt til vi @Ane Rikke vil kvinneguiden aldri dø Vi to skal poste på samme forum Du har en @Polly Ester i meg Du har en @Phoenix Heart i meg Du har en @FrankDrebin 2 1/2 i meg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet lørdag kl 16:33 #1345 Del Skrevet lørdag kl 16:33 Cid skrev (22 minutter siden): Du har en @Lur Venn i meg Du har en @KnekkeBørre i meg Når du er i, tøft @Perine og det er @Sola de langt til en god varm @Ford3000 Da kan du trøste deg med vårt @SVK, for du har en @Boetica i meg Ja, du har en @MegJa i meg Du har en @MarianneE i meg Du har en @Hoppetaujenta i meg Har du @Maskinfører er jeg på @tånegla Jeg sørger for at alt ting @CAPS LOCKER seg, for @fugl fønix Vi @jukkapalmer sammen, du og jeg, for du har en @Maestro i meg Du har en venn i @Irak Det finnes jo de som, men er littegranne @Frøkenfryden enn jeg og minst like @Fighter83 Kanskje... Men ikke en vil holde av @Cid og være grei, som jeg mot deg, for Helt til vi @Ane Rikke vil kvinneguiden aldri dø Vi to skal poste på samme forum Du har en @Polly Ester i meg Du har en @Phoenix Heart i meg Du har en @FrankDrebin 2 1/2 i meg Fiin 🩷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 16:42 #1346 Del Skrevet lørdag kl 16:42 Cid skrev (30 minutter siden): Du har en @Lur Venn i meg Du har en @KnekkeBørre i meg Når du er i, tøft @Perine og det er @Sola de langt til en god varm @Ford3000 Da kan du trøste deg med vårt @SVK, for du har en @Boetica i meg Ja, du har en @MegJa i meg Du har en @MarianneE i meg Du har en @Hoppetaujenta i meg Har du @Maskinfører er jeg på @tånegla Jeg sørger for at alt ting @CAPS LOCKER seg, for @fugl fønix Vi @jukkapalmer sammen, du og jeg, for du har en @Maestro i meg Du har en venn i @Irak Det finnes jo de som, men er littegranne @Frøkenfryden enn jeg og minst like @Fighter83 Kanskje... Men ikke en vil holde av @Cid og være grei, som jeg mot deg, for Helt til vi @Ane Rikke vil kvinneguiden aldri dø Vi to skal poste på samme forum Du har en @Polly Ester i meg Du har en @Phoenix Heart i meg Du har en @FrankDrebin 2 1/2 i meg Vi synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet lørdag kl 17:20 #1347 Del Skrevet lørdag kl 17:20 Cid skrev (1 time siden): Du har en @Lur Venn i meg Du har en @KnekkeBørre i meg Når du er i, tøft @Perine og det er @Sola de langt til en god varm @Ford3000 Da kan du trøste deg med vårt @SVK, for du har en @Boetica i meg Ja, du har en @MegJa i meg Du har en @MarianneE i meg Du har en @Hoppetaujenta i meg Har du @Maskinfører er jeg på @tånegla Jeg sørger for at alt ting @CAPS LOCKER seg, for @fugl fønix Vi @jukkapalmer sammen, du og jeg, for du har en @Maestro i meg Du har en venn i @Irak Det finnes jo de som, men er littegranne @Frøkenfryden enn jeg og minst like @Fighter83 Kanskje... Men ikke en vil holde av @Cid og være grei, som jeg mot deg, for Helt til vi @Ane Rikke vil kvinneguiden aldri dø Vi to skal poste på samme forum Du har en @Polly Ester i meg Du har en @Phoenix Heart i meg Du har en @FrankDrebin 2 1/2 i meg 🥰😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:17 #1348 Del Skrevet lørdag kl 18:17 Cid skrev (2 timer siden): Du har en @Lur Venn i meg Du har en @KnekkeBørre i meg Når du er i, tøft @Perine og det er @Sola de langt til en god varm @Ford3000 Da kan du trøste deg med vårt @SVK, for du har en @Boetica i meg Ja, du har en @MegJa i meg Du har en @MarianneE i meg Du har en @Hoppetaujenta i meg Har du @Maskinfører er jeg på @tånegla Jeg sørger for at alt ting @CAPS LOCKER seg, for @fugl fønix Vi @jukkapalmer sammen, du og jeg, for du har en @Maestro i meg Du har en venn i @Irak Det finnes jo de som, men er littegranne @Frøkenfryden enn jeg og minst like @Fighter83 Kanskje... Men ikke en vil holde av @Cid og være grei, som jeg mot deg, for Helt til vi @Ane Rikke vil kvinneguiden aldri dø Vi to skal poste på samme forum Du har en @Polly Ester i meg Du har en @Phoenix Heart i meg Du har en @FrankDrebin 2 1/2 i meg Den var fin du er så gode på disse 🤗😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet lørdag kl 20:17 #1349 Del Skrevet lørdag kl 20:17 ❤️🔥 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 22:23 Forfatter #1350 Del Skrevet lørdag kl 22:23 Lur Venn skrev (2 timer siden): ❤️🔥 Vi har alle en Lur Venn inni oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 22:24 Forfatter #1351 Del Skrevet lørdag kl 22:24 Takk for fine ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 01:06 Forfatter #1352 Del Skrevet i går, 01:06 Har du hørt historien om de tre små @Cid Som endte deres liv på en kvinneguiden forum Og de postet, og de postet Og de postet rundt For deres mod hadde sagt at posting var sunt Frø frø frøken frøken @Frøkenfryden Lur lur lurven lurven @Lur Venn lur Knekk knekk knekke børre @KnekkeBørre For deres @fugl fønix hadde sagt at kvitring var sunt @Sola de rundt og rundt @Fighter83 er så sundt Men pass på @Ford3000 @Maskinfører rundt og rundt IIIIIIIIIIIIII Den ene het @Perine og den andre het @MegJa Den tredje @Ane Rikke jeg for han var @Lur Venn Og de @jukkapalmet og de jukkapalmet og de jukkapalmet rundt For deres @SVK hadde sagt at liking var sunt Hopp hopp hoppe tau @Hoppetaujenta Frank frank drebin drebin @FrankDrebin 2 1/2 Polly polly ester @Polly Ester For deres @Irak hadde sagt at @Boetica var sunt 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 01:13 #1353 Del Skrevet i går, 01:13 Cid skrev (5 minutter siden): Har du hørt historien om de tre små @Cid Som endte deres liv på en kvinneguiden forum Og de postet, og de postet Og de postet rundt For deres mod hadde sagt at posting var sunt Frø frø frøken frøken @Frøkenfryden Lur lur lurven lurven @Lur Venn lur Knekk knekk knekke børre @KnekkeBørre For deres @fugl fønix hadde sagt at kvitring var sunt @Sola de rundt og rundt @Fighter83 er så sundt Men pass på @Ford3000 @Maskinfører rundt og rundt IIIIIIIIIIIIII Den ene het @Perine og den andre het @MegJa Den tredje @Ane Rikke jeg for han var @Lur Venn Og de @jukkapalmet og de jukkapalmet og de jukkapalmet rundt For deres @SVK hadde sagt at liking var sunt Hopp hopp hoppe tau @Hoppetaujenta Frank frank drebin drebin @FrankDrebin 2 1/2 Polly polly ester @Polly Ester For deres @Irak hadde sagt at @Boetica var sunt Vi synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 04:24 #1354 Del Skrevet i går, 04:24 Cid skrev (3 timer siden): Har du hørt historien om de tre små @Cid Som endte deres liv på en kvinneguiden forum Og de postet, og de postet Og de postet rundt For deres mod hadde sagt at posting var sunt Frø frø frøken frøken @Frøkenfryden Lur lur lurven lurven @Lur Venn lur Knekk knekk knekke børre @KnekkeBørre For deres @fugl fønix hadde sagt at kvitring var sunt @Sola de rundt og rundt @Fighter83 er så sundt Men pass på @Ford3000 @Maskinfører rundt og rundt IIIIIIIIIIIIII Den ene het @Perine og den andre het @MegJa Den tredje @Ane Rikke jeg for han var @Lur Venn Og de @jukkapalmet og de jukkapalmet og de jukkapalmet rundt For deres @SVK hadde sagt at liking var sunt Hopp hopp hoppe tau @Hoppetaujenta Frank frank drebin drebin @FrankDrebin 2 1/2 Polly polly ester @Polly Ester For deres @Irak hadde sagt at @Boetica var sunt Denne var rett og slett herlig @Cid 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 05:01 #1355 Del Skrevet i går, 05:01 Cid skrev (3 timer siden): Har du hørt historien om de tre små @Cid Som endte deres liv på en kvinneguiden forum Og de postet, og de postet Og de postet rundt For deres mod hadde sagt at posting var sunt Frø frø frøken frøken @Frøkenfryden Lur lur lurven lurven @Lur Venn lur Knekk knekk knekke børre @KnekkeBørre For deres @fugl fønix hadde sagt at kvitring var sunt @Sola de rundt og rundt @Fighter83 er så sundt Men pass på @Ford3000 @Maskinfører rundt og rundt IIIIIIIIIIIIII Den ene het @Perine og den andre het @MegJa Den tredje @Ane Rikke jeg for han var @Lur Venn Og de @jukkapalmet og de jukkapalmet og de jukkapalmet rundt For deres @SVK hadde sagt at liking var sunt Hopp hopp hoppe tau @Hoppetaujenta Frank frank drebin drebin @FrankDrebin 2 1/2 Polly polly ester @Polly Ester For deres @Irak hadde sagt at @Boetica var sunt Denne var skikkelig bra du er så rå på disse ☺️👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 06:05 #1356 Del Skrevet i går, 06:05 Cid er hitmakeren på KG! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet i går, 06:31 #1357 Del Skrevet i går, 06:31 Cid skrev (5 timer siden): Har du hørt historien om de tre små @Cid Som endte deres liv på en kvinneguiden forum Og de postet, og de postet Og de postet rundt For deres mod hadde sagt at posting var sunt Frø frø frøken frøken @Frøkenfryden Lur lur lurven lurven @Lur Venn lur Knekk knekk knekke børre @KnekkeBørre For deres @fugl fønix hadde sagt at kvitring var sunt @Sola de rundt og rundt @Fighter83 er så sundt Men pass på @Ford3000 @Maskinfører rundt og rundt IIIIIIIIIIIIII Den ene het @Perine og den andre het @MegJa Den tredje @Ane Rikke jeg for han var @Lur Venn Og de @jukkapalmet og de jukkapalmet og de jukkapalmet rundt For deres @SVK hadde sagt at liking var sunt Hopp hopp hoppe tau @Hoppetaujenta Frank frank drebin drebin @FrankDrebin 2 1/2 Polly polly ester @Polly Ester For deres @Irak hadde sagt at @Boetica var sunt Er jeg en slemming nå? Pass på....? 🦈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 06:39 Forfatter #1358 Del Skrevet i går, 06:39 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Er jeg en slemming nå? Pass på....? 🦈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet i går, 07:29 #1359 Del Skrevet i går, 07:29 Cid skrev (49 minutter siden): Det var filmen sin det! Den har jeg sett flere ganger! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 07:29 Forfatter #1360 Del Skrevet i går, 07:29 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Det var filmen sin det! Den har jeg sett flere ganger! 😊 Brody var badass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå