Gjest Lurven Skrevet 25. april #761 Del Skrevet 25. april Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😂😂😂 Don’t let the @Cid go down on me.. nå erre snart freddan ass🥳😂😂 Jeg er så nærme at jeg starter fredag nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. april #762 Del Skrevet 25. april Lurven skrev (Akkurat nå): Jeg er så nærme at jeg starter fredag nå Jeg skal på hotell i morgen! Da blirre fredag da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april #763 Del Skrevet 25. april Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg skal på hotell i morgen! Da blirre fredag da Åhåhå. Skal franzen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. april #764 Del Skrevet 25. april Lurven skrev (9 minutter siden): Dont let the @Cid go down on me" I can't @Peanut no more of your @Silva Pluvialis All my @Polly Ester seem to fade to @Baktus and @Pringle I'm growing tired, and @Rumlestands still before me @Frøkenfryden here on the @Maskinfører of my life Too late to save myself from @CAPS LOCK I took a chance and changed your way of @jukkapalme But you misread my meaning when @Irakmet you Closed the door and left me blinded by the @Peanut Don't let the @Cid go down on me Although I search myself, it's always someone else @Irak see I'd just allow a fragment of your life to wander @MarianneE But losing everything is like the @Cid going down on me I can't find, oh, the right romantic @Ane Rikke But see me once and see the way I feel Don't discard me just because you think I mean you @hjärterdam But these @Peanuts I have, oh, they need love to help them heal Don't let the @Cidgo down on me (Don't let the sun) Although I search myself, it's always @KnekkeBørre else I see I'd just allow a fragment of your life to wander free (Don't let the sun) But losing everything is like the @Cid going down on me Don't let the sun go down on me (Don't let the sun) Although I search myself, it's always someone else I see I'd just allow a fragment of your life to wander free, yeah (Don't let the sun) But losing everything is like the sun going down on me Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. april #765 Del Skrevet 25. april Lurven skrev (Akkurat nå): Åhåhå. Skal franzen med? Jupp! ☺️ mye bisniss. Litt kos☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. april #766 Del Skrevet 25. april Lurven skrev (20 minutter siden): Dont let the @Cid go down on me" I can't @Peanut no more of your @Silva Pluvialis All my @Polly Ester seem to fade to @Baktus and @Pringle I'm growing tired, and @Rumlestands still before me @Frøkenfryden here on the @Maskinfører of my life Too late to save myself from @CAPS LOCK I took a chance and changed your way of @jukkapalme But you misread my meaning when @Irakmet you Closed the door and left me blinded by the @Peanut Don't let the @Cid go down on me Although I search myself, it's always someone else @Irak see I'd just allow a fragment of your life to wander @MarianneE But losing everything is like the @Cid going down on me I can't find, oh, the right romantic @Ane Rikke But see me once and see the way I feel Don't discard me just because you think I mean you @hjärterdam But these @Peanuts I have, oh, they need love to help them heal Don't let the @Cidgo down on me (Don't let the sun) Although I search myself, it's always @KnekkeBørre else I see I'd just allow a fragment of your life to wander free (Don't let the sun) But losing everything is like the @Cid going down on me Don't let the sun go down on me (Don't let the sun) Although I search myself, it's always someone else I see I'd just allow a fragment of your life to wander free, yeah (Don't let the sun) But losing everything is like the sun going down on me Den var fin ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april #767 Del Skrevet 25. april Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Jupp! ☺️ mye bisniss. Litt kuse☺️ Hå hååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. april Forfatter #768 Del Skrevet 25. april Lurven skrev (4 timer siden): Jeg er så nærme at jeg starter fredag nå 🍾 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai Forfatter #769 Del Skrevet 2. mai Det er ord vi ikke får si Noen ord er @Lurven, andre sier vi Det er fint og det er @SVK Fint at @Boetica sier ifra Er du klar og blir du med @Freyja Valkyrie? Så teller vi en-to-tre: @Cid, mid, sild og slikk Cid, mid, sild og slikk Cid, mid, sild og slikk Cid, mid, sild og slikk I selskap med sushi og vin Er det @Frøkenfryden som starter Cid som alltid fjerter Det er fint og det er bra Fint at @Peanut sier ifra Er du klar og blir du med @Polly Ester? Så teller vi en-to-tre: Fars, melk, papi og milk Fars, melk, papi og milk Fars, melk, papi og milk Fars, melk, papi og milk I dag kommer onkel @KnekkeBørre Som alltid @jukkapalmer @Maskinføreren Og ser @Lurven ut Skal vi få han til å @Rumle Uten at vi må @mumle Er du klar og blir du med @Titania? Så teller vi en-to-tre: Tics, niks, kliss og is Tics, niks, kliss og is Tics, niks, kliss og is Tics, niks, kliss og is Folk i andre tråder Raper når de poster Og noen av dem @Ane Rikke Det er lov og det er lol Fint at @Fighter83 sier ifra @Hoppetaujenta hun blir veldig glad Tenk deg om de også sa: Hopp, popp, promp og fis Hopp, popp, promp og fis Hopp, popp, promp og fis Hopp, popp, promp og fis Hopp, popp, promp og fis Hopp, popp, promp og fis Det er fint og det er bra Fint at @Ford3000 sier ifra Er du klar og blir du med @TheHairyToothfairy? Så teller vi en-to-tre: Post, ost, sort og klor Post, ost, sort og klor Post, ost, sort og klor Post, ost, sort og klor 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mai #770 Del Skrevet 2. mai Cid skrev (5 minutter siden): Det er ord vi ikke får si Noen ord er @Lurven, andre sier vi Det er fint og det er @SVK Fint at @Boetica sier ifra Er du klar og blir du med @Freyja Valkyrie? Så teller vi en-to-tre: @Cid, mid, sild og slikk Cid, mid, sild og slikk Cid, mid, sild og slikk Cid, mid, sild og slikk I selskap med sushi og vin Er det @Frøkenfryden som starter Cid som alltid fjerter Det er fint og det er bra Fint at @Peanut sier ifra Er du klar og blir du med @Polly Ester? Så teller vi en-to-tre: Fars, melk, papi og milk Fars, melk, papi og milk Fars, melk, papi og milk Fars, melk, papi og milk I dag kommer onkel @KnekkeBørre Som alltid @jukkapalmer @Maskinføreren Og ser @Lurven ut Skal vi få han til å @Rumle Uten at vi må @mumle Er du klar og blir du med @Titania? Så teller vi en-to-tre: Tics, niks, kliss og is Tics, niks, kliss og is Tics, niks, kliss og is Tics, niks, kliss og is Folk i andre tråder Raper når de poster Og noen av dem @Ane Rikke Det er lov og det er lol Fint at @Fighter83 sier ifra @Hoppetaujenta hun blir veldig glad Tenk deg om de også sa: Hopp, popp, promp og fis Hopp, popp, promp og fis Hopp, popp, promp og fis Hopp, popp, promp og fis Hopp, popp, promp og fis Hopp, popp, promp og fis Det er fint og det er bra Fint at @Ford3000 sier ifra Er du klar og blir du med @TheHairyToothfairy? Så teller vi en-to-tre: Post, ost, sort og klor Post, ost, sort og klor Post, ost, sort og klor Post, ost, sort og klor Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. mai #771 Del Skrevet 2. mai 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai #772 Del Skrevet 2. mai Nå har jeg lest det også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai Forfatter #773 Del Skrevet 2. mai Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Nå har jeg lest det også... Hørt mener du 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. mai #774 Del Skrevet 2. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. mai #775 Del Skrevet 2. mai Sild og slikk? Idk... slikke silda? Erre sånn du drar damene? Kom og slikk på silda mi? @Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai Forfatter #776 Del Skrevet 2. mai Ford3000 skrev (Akkurat nå): Sild og slikk? Idk... slikke silda? Erre sånn du drar damene? Kom og slikk på silda mi? @Cid 👅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. mai #777 Del Skrevet 2. mai Cid skrev (27 minutter siden): 👅 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai Forfatter #778 Del Skrevet 2. mai Ford3000 skrev (Akkurat nå): 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai #779 Del Skrevet 3. mai Lurven skrev (På 25.4.2024 den 21.03): Jeg er så nærme at jeg starter fredag nå Jeg åpna dagens fredag🥳 Men lugubre dikt😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai #780 Del Skrevet 3. mai Cid skrev (15 timer siden): Den glorien lurer ingen, unge mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå