Gjest Lurven Skrevet 30. september 2023 #41 Del Skrevet 30. september 2023 Athena Freyja skrev (39 minutter siden): Må gjøre et forsøk... Wasted @Lurven Broken @Cid Time is fleeting See what it @Rumle Hellos, goodbyes, a thousand @Ford3000 Lost in sleepless @Ciaran og Ciara Heaven @Sola de Thoughtless thoughts, my @Kvakky We know we'll be @Entern again @Entern shining Silver @Peanut Weightless hours All my @Hoppetaujenta A place to hide the tears that you @Rumle Everybody says @Frøkenfryden Faith is @TheHairyToothfairy Lovers in the end Whisper we'll be @Entern again Heaven @Sola de Thoughtless thoughts, my @Kvakky We know we'll be @SVK again Faith is @TheHairyToothfairy @Hoppetaujenta in the end Whisper we'll be @Entern again Jeg er alltid wasted, men hvilken sang er det parodi på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 30. september 2023 #42 Del Skrevet 30. september 2023 Athena Freyja skrev (40 minutter siden): Må gjøre et forsøk... Wasted @Lurven Broken @Cid Time is fleeting See what it @Rumle Hellos, goodbyes, a thousand @Ford3000 Lost in sleepless @Ciaran og Ciara Heaven @Sola de Thoughtless thoughts, my @Kvakky We know we'll be @Entern again @Entern shining Silver @Peanut Weightless hours All my @Hoppetaujenta A place to hide the tears that you @Rumle Everybody says @Frøkenfryden Faith is @TheHairyToothfairy Lovers in the end Whisper we'll be @Entern again Heaven @Sola de Thoughtless thoughts, my @Kvakky We know we'll be @SVK again Faith is @TheHairyToothfairy @Hoppetaujenta in the end Whisper we'll be @Entern again 👍😀 Fin! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #43 Del Skrevet 30. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Jeg er alltid wasted, men hvilken sang er det parodi på? Trodde ikke du drakk 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september 2023 Forfatter #44 Del Skrevet 30. september 2023 Ane Rikke skrev (3 minutter siden): Ja ❤️ Tenk om dere møtte på hverandre og har blitt gode venner nå uten å vite at det er dere to fra kg 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september 2023 Forfatter #45 Del Skrevet 30. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg er alltid wasted, men hvilken sang er det parodi på? Wasted som dritings? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. september 2023 #46 Del Skrevet 30. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg er alltid wasted, men hvilken sang er det parodi på? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september 2023 #47 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Trodde ikke du drakk 😛 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september 2023 #48 Del Skrevet 30. september 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 30. september 2023 #49 Del Skrevet 30. september 2023 Athena Freyja skrev (11 minutter siden): Helt legendarisk. Har du hørt siste låten til the Killers? (Your side of town) Den er så herlig ironisk, samtidig som den er melodisk veldig god 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. september 2023 #50 Del Skrevet 30. september 2023 Ane Rikke skrev (2 minutter siden): Helt legendarisk. Har du hørt siste låten til the Killers? (Your side of town) Den er så herlig ironisk, samtidig som den er melodisk veldig god 😍 Det har jeg ikke, skal sjekke den ut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. september 2023 #51 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Trodde ikke du drakk 😛 Ikke sånn, men a total waste liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september 2023 #52 Del Skrevet 30. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ikke sånn, men a total waste liksom 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september 2023 Forfatter #53 Del Skrevet 30. september 2023 Lurven skrev (59 minutter siden): Ikke sånn, men a total waste liksom Slik du føler deg? 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2023 #54 Del Skrevet 1. oktober 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Ikke sånn, men a total waste liksom Nei! Jeg må protestere på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2023 #55 Del Skrevet 1. oktober 2023 7 hours ago, Athena Freyja said: Må gjøre et forsøk... Wasted @Lurven Broken @Cid Time is fleeting See what it @Rumle Hellos, goodbyes, a thousand @Ford3000 Lost in sleepless @Ciaran og Ciara Heaven @Sola de Thoughtless thoughts, my @Kvakky We know we'll be @Entern again @Entern shining Silver @Peanut Weightless hours All my @Hoppetaujenta A place to hide the tears that you @Rumle Everybody says @Frøkenfryden Faith is @TheHairyToothfairy Lovers in the end Whisper we'll be @Entern again Heaven @Sola de Thoughtless thoughts, my @Kvakky We know we'll be @SVK again Faith is @TheHairyToothfairy @Hoppetaujenta in the end Whisper we'll be @Entern again Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #56 Del Skrevet 1. oktober 2023 Bæ bæ lille @Cid, har du noe @SVK? Ja, ja, kjære @Boetica, jeg har @Peanutten full. Søndagsøl til @Entern, og søndagsgrøt til @Frøkenfryden, og to par romproser til bitte lille @Lurven. @Kvakky gikk til @Komfyren, kvakke, kvakky, kvakk det sa. I den nye @Polyesteren, klekket hun så mye. @Adobyen han stod for @Letharia, spørs om han var klar. I den nye @Ford3000 liknet han på @Titania. Nå er @Adobyen og @Kvakky gale kan du tro. Men den gale høna klekker begge to. Innleggene på forumet de går rundt og rundt. Rundt og rundt. Rundt og rundt. liksa på forumet de går rundt og rundt. Gjennom hele tråden. @Hoppetaujenta på Lønneberget hun hopper opp og ned. Opp og ned. Opp og ned. Frierne på Lønneberget de går inn og ut. Gjennom hele bydga. @TheHairyToothfairy på forumet sier Bil, mo, dell. Bil, mo, dell. Bil, mo, dell. @Hjarte på forumet sier selg, selg, selg. Gjennom hele tråden. @Athena Freyja på konserten sier dep, eche, mode. Dep, eche, mode. Dep, eche, mode.. @Ane Rikke på konserten sier an, er, ikke. Gjennom hele konserten. @Frøkenfryden på kåge sier pa, pi, pa. Pa, pi, pa. Pa, pi, pa. @Polly Ester på kåge sier pe, a, nøtt. Gjennom hele kåge. Gjennom hele kåge. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2023 #57 Del Skrevet 1. oktober 2023 Det første der passet fint på meg. Ikke det siste. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #58 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det første der passet fint på meg. Ikke det siste. 🍨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 1. oktober 2023 #59 Del Skrevet 1. oktober 2023 😂 Jeg begynner å angre hardt på brukernavnet mitt, det blir alt for åpenbart hva dere (du og @Lurven) skriver når jeg blir nevnt 😂. Nå kommer jeg til å høre barnesanger i hodet mitt i hele dag 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #60 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ane Rikke skrev (Akkurat nå): 😂 Jeg begynner å angre hardt på brukernavnet mitt, det blir alt for åpenbart hva dere (du og @Lurven) skriver når jeg blir nevnt 😂. Nå kommer jeg til å høre barnesanger i hodet mitt i hele dag 😅 Hva med å endre til. An Gre Rikke? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå