AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #1 Skrevet 18. september 2023 Har ett lite dilemma, jeg er en lykkelig gift mann, og alltid hatt ett åpent forhold til sex, vi har ett godt sex liv, og snakker ofte om hvilke fantasier og lyster vi har.. har en litt uskreven regel, om at vi ikke ønsker inkludere andre en oss selv, så typ trekanter og swingers har alltid vært en ting vi har snakket om, men på en måte sagt skal vente til vi har "testet" alt annet først.. For ca 12 mnd siden testet vi ut pegging, noe som forsovet var en god erfaring for oss begge.. men i etterkant, ved en av disse samtalene våre, så spurte hun om jeg noen gang tenkte på hvordan det ville være å bli tatt av en mann, å det var jo ikke noe jeg hadde fundert noe særlig på, så svarte nei.. men med tiden, så har jeg gitt det noen tanker, og det tenner meg, tanken av å bli tatt litt røft av en kar.. så snakket med kona om dette.. at joda, var hørtes spennende og pirrende ut.. hun sier at hun ønsker at jeg prøver... at hun ikke ser på det som utroskap, fordi hun ønsker være med på "prossesen" og at tanken på at jeg blir dominert av en mann, gjør henne veldig kåt.. typ hun vil ikke se på eller være med, men vil at jeg skal fortelle hvordan det kjentes ut og føltes, i etterkant.. Hun har til å med landet på en "kompis" vi har felles, som hun ønsker at jeg ligger med, som hun også syntes er en relativt attraktiv mann, så bunner virkelig i en fantasi for henne... Grunnen til at jeg skriver, er, jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, for dette frister jo veldig på en måte, å oppdage nye sider ved en selv, men er jo samtidig litt redd for at det ikke lever opp til fantasien hennes, og at forholdet vi har kan bli snudd til noe negativt.. noe jeg absolutt ikke vil.. Noen som har noen erfaringer eller tanker rundt hva dere ville gjort selv? Dette er noe vi har snakket om flere ganger, og hun insisterer på at hun ønsker dette både for meg, men også at dette er noe hun finner veldig pirrende.. Tl;dr: jeg er tydligvis en snev biseksuell, kona vil jeg skal ligge med en mann, usikker på hva jeg føler rundt det, burde jeg prøve? Hva ville dere gjort? Anonymkode: b35e8...0ea
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #2 Skrevet 18. september 2023 Hvordan dette vil påvirke forholdet deres, det vet du jo ikke før det skjer. Jeg hadde vært skeptisk til at det er hun som velger en mann hun liker til deg, og at han skal dominere deg. Det gir meg inntrykk av at hun kanskje liker ham mer enn hva som kanskje er sunt for forholdet. Selv om han ikke er en trussel for forholdet deres i dag, så kan han jo bli det hvis hun liker ham. Dessuten - hvordan vet hun at han vil ha deg, har hun allerede snakket med ham om det...? Har dere et godt forhold hadde jeg ikke villet gå den veien, men latt fantasi forbli fantasi. Dere risikerer forholdet når dere begynner slik. Men hvis det er en risiko dere aksepterer, og alt er frivillig fra alles side, så får dere gjøre som dere vil. Anonymkode: 94b86...2bf 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Skrevet 18. september 2023 skjønner ikke helt denne greia med at hun ikke vil se på, bare høre fra deg hvordan det var.. Kan du ikke heller bare finne opp en historie du dirty talker med henne med i stedet for? Men om det er noe du virkelig vil oppleve så skjønner jeg jo det fra din side, jeg skjønner bare ikke helt hennes side. Tror en skuffelse fort kan skje der fra henne sin side. Jeg tenner også på tanken med mannen min med en annen mann, men jeg vil ikke at det skal skje. Det er kun en "forbudt" fantasi og ikke noe mer enn det, ikke noe jeg vil leve ut på noen måte ettersom jeg er sjalu av meg og liker ikke tanken på mannen min med noen andre egentlig, bortsett fra denne lille fantasien som er kun nettopp det. Mannen min er ikke der i det hele tatt, så den fantasien holder jeg for meg selv for det meste (Han vet at jeg har fantasert om det). Anonymkode: a3723...d5d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #4 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan dette vil påvirke forholdet deres, det vet du jo ikke før det skjer. Jeg hadde vært skeptisk til at det er hun som velger en mann hun liker til deg, og at han skal dominere deg. Det gir meg inntrykk av at hun kanskje liker ham mer enn hva som kanskje er sunt for forholdet. Selv om han ikke er en trussel for forholdet deres i dag, så kan han jo bli det hvis hun liker ham. Dessuten - hvordan vet hun at han vil ha deg, har hun allerede snakket med ham om det...? Har dere et godt forhold hadde jeg ikke villet gå den veien, men latt fantasi forbli fantasi. Dere risikerer forholdet når dere begynner slik. Men hvis det er en risiko dere aksepterer, og alt er frivillig fra alles side, så får dere gjøre som dere vil. Anonymkode: 94b86...2bf Han er en homofil mann.. så nei, ikke så bekymret for at han skal stjele henne.. De er relativt gode venner, og tror igrunn det er fordi han er kjekk, og hun er trygg på han ift sykdommer.. Har vel ikke gitt det så mye tanker på hvorfor hun har "valgt" seg ut han.. men burde kanskje stille spørsmål om det 😛 takk for godt svar Anonymkode: b35e8...0ea
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #5 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): skjønner ikke helt denne greia med at hun ikke vil se på, bare høre fra deg hvordan det var.. Kan du ikke heller bare finne opp en historie du dirty talker med henne med i stedet for? Men om det er noe du virkelig vil oppleve så skjønner jeg jo det fra din side, jeg skjønner bare ikke helt hennes side. Tror en skuffelse fort kan skje der fra henne sin side. Jeg tenner også på tanken med mannen min med en annen mann, men jeg vil ikke at det skal skje. Det er kun en "forbudt" fantasi og ikke noe mer enn det, ikke noe jeg vil leve ut på noen måte ettersom jeg er sjalu av meg og liker ikke tanken på mannen min med noen andre egentlig, bortsett fra denne lille fantasien som er kun nettopp det. Mannen min er ikke der i det hele tatt, så den fantasien holder jeg for meg selv for det meste (Han vet at jeg har fantasert om det). Anonymkode: a3723...d5d Er litt det jeg er redd skal skje ja, at hun angrer, ikke at hun er så sjalu av seg, men at det ikke lever opp til hva hun forventer? Anonymkode: b35e8...0ea
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #6 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er litt det jeg er redd skal skje ja, at hun angrer, ikke at hun er så sjalu av seg, men at det ikke lever opp til hva hun forventer? Anonymkode: b35e8...0ea Da ville jeg heller kanskje prøvd dirty talking og rollespill først. Hva med at hun er en annen mann som dominerer deg? Det kan være ganske sexy. Før man går videre på det harde man aldri kan ta tilbake. Anonymkode: a3723...d5d
Fremmed fugl Skrevet 18. september 2023 #7 Skrevet 18. september 2023 Første tanke. Hvorfor ikke dogging? Noe tilfeldig og maksimalt uforpliktende. Men så er det flere bunner i ditt HI. - Det å gå bort fra et monogamt forhold. Er dere klare for det nå. - Din biseksualitet, bør den få blomstre, eller klarer du og dere deg fint uten den. - Er det sånn at dere har gjort dere avhengige av å flytte grenser og teste nye ting i deres seksuelle samliv. Kan det være lurt med å reflektere over det. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #8 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er litt det jeg er redd skal skje ja, at hun angrer, ikke at hun er så sjalu av seg, men at det ikke lever opp til hva hun forventer? Anonymkode: b35e8...0ea Akkurat denne samtalen, om at du er litt nervøs over at det ikke skal leve opp til hennes fantasi, det er en samtale dere kan ha. Lærte faktisk av en "shorts" på Youtube i dag at vi burde bli flinkere til å stille de spørsmålene vi er mest redd for å stille, ja så lenge det er innafor empatisk, etisk og moralsk osv. Det er noe med det, det blir større i hodet vårt enn det trenger å være. Spør henne om det du tenker på! Anonymkode: 6b55c...0f4 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #9 Skrevet 18. september 2023 Jeg er litt på samme sted som deg TS. Jeg og kona har snakket om MKM-trekant, men jeg er ikke sikker på om hun er helt klar for å se meg med en annen mann. Det har uansett foreløpig blitt med praten… Uansett, om jeg var 100% sikker på at kona var komfortabel med det og det fantes en mann jeg kunne tenke meg å ha sex med, ja da hadde jeg bare hoppet i det. Man lever bare en gang. Anonymkode: 8c2fe...362
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #10 Skrevet 18. september 2023 Vi har samme fantasi. Mannen har etter nærmere 15 år sammen åpnet seg om sin binysgjerrighet. Han har fra start likt analstimuli og etter noen år forsøkte vi pegging, noe som vi begge liker godt. Jeg tenner på tanken av han med en annen mann, men jeg vil være en del av det. Jeg fantaserer om å ha han inni meg samtidig som han blir tatt analt. Han fantaserer også om å se meg med en annen mann og at jeg blir dobbelpenetrert, så vi snakker mye om en bifil mann som kan være til felles glede. Vi har hatt denne fantasien lenge, men har ikke tatt steget med å leve det ut av flere grunner; vi nyter fantasien og bruker den aktivt i vårt sexliv, hvis det ikke blir noen høydare kan den fantasien bli ødelagt. Kan jeg bli sjalu selv om jeg ikke føler det nå? Vil han bli sjalu? Vil vi komme styrket ut av det eller kan det ødelegge det fine vi har på noe vis? Jeg tenker at det er viktig at dere snakker MYE om det før dere tar steget. Tenker det også er viktig å ha avklart hvor frie tøyler du har og hva hun vil vite i etterkant. Altså hvor mye detaljer kan du dele med henne? Vil hun i ettertid kunne kjenne på sjalusi? Vil det føre til at du ønsker å teste ut mer av din biseksualitet og hvordan vil hun eventuelt takle det? Hvis det gir mersmak til deg, vil du kunne leve med å aldri prøve det igjen hvis hun ikke ønsker gjentakelse? Hvordan vil ditt og hennes forhold til deres felles venn endre seg i etterkant? Hva hvis dette ødelegger deres felles fantasi? Anonymkode: d7484...a54 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #11 Skrevet 18. september 2023 Ingen kvinner hadde ansett det som utroskap om hun hentet inn en kar som tok deg bakfra. Det ville bare vært et ledd i å ytterligere dominere deg. Så det får du nok lov til. Om det var snakk i å hente inn en deilig 21-åring jente som så 10x så digg ut som kona. Da hadde hun nok satt foten kraftig ned. Anonymkode: 85e20...72a 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #12 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har ett lite dilemma, jeg er en lykkelig gift mann, og alltid hatt ett åpent forhold til sex, vi har ett godt sex liv, og snakker ofte om hvilke fantasier og lyster vi har.. har en litt uskreven regel, om at vi ikke ønsker inkludere andre en oss selv, så typ trekanter og swingers har alltid vært en ting vi har snakket om, men på en måte sagt skal vente til vi har "testet" alt annet først.. For ca 12 mnd siden testet vi ut pegging, noe som forsovet var en god erfaring for oss begge.. men i etterkant, ved en av disse samtalene våre, så spurte hun om jeg noen gang tenkte på hvordan det ville være å bli tatt av en mann, å det var jo ikke noe jeg hadde fundert noe særlig på, så svarte nei.. men med tiden, så har jeg gitt det noen tanker, og det tenner meg, tanken av å bli tatt litt røft av en kar.. så snakket med kona om dette.. at joda, var hørtes spennende og pirrende ut.. hun sier at hun ønsker at jeg prøver... at hun ikke ser på det som utroskap, fordi hun ønsker være med på "prossesen" og at tanken på at jeg blir dominert av en mann, gjør henne veldig kåt.. typ hun vil ikke se på eller være med, men vil at jeg skal fortelle hvordan det kjentes ut og føltes, i etterkant.. Hun har til å med landet på en "kompis" vi har felles, som hun ønsker at jeg ligger med, som hun også syntes er en relativt attraktiv mann, så bunner virkelig i en fantasi for henne... Grunnen til at jeg skriver, er, jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, for dette frister jo veldig på en måte, å oppdage nye sider ved en selv, men er jo samtidig litt redd for at det ikke lever opp til fantasien hennes, og at forholdet vi har kan bli snudd til noe negativt.. noe jeg absolutt ikke vil.. Noen som har noen erfaringer eller tanker rundt hva dere ville gjort selv? Dette er noe vi har snakket om flere ganger, og hun insisterer på at hun ønsker dette både for meg, men også at dette er noe hun finner veldig pirrende.. Tl;dr: jeg er tydligvis en snev biseksuell, kona vil jeg skal ligge med en mann, usikker på hva jeg føler rundt det, burde jeg prøve? Hva ville dere gjort? Anonymkode: b35e8...0ea Styr unna. De jeg kjenner som har inkludert en tredjemann har ikke klart å holde ekteskapet etterpå. Anonymkode: 88c23...031 1
Fremmed fugl Skrevet 18. september 2023 #13 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen kvinner hadde ansett det som utroskap om hun hentet inn en kar som tok deg bakfra. Det ville bare vært et ledd i å ytterligere dominere deg. Så det får du nok lov til. Om det var snakk i å hente inn en deilig 21-åring jente som så 10x så digg ut som kona. Da hadde hun nok satt foten kraftig ned. Anonymkode: 85e20...72a Dette er faktisk ikke sant. Kan faktisk være andre veien rundt, det vil si mer sjalusi. Kvinnen kan ikke gi mannen det enn mann kan gi han. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #14 Skrevet 18. september 2023 Jeg synes det mest som høres mest risky ut her er at dere skal ta inn en dere kjenner... Anonymkode: 92a24...9f4 2
Doolittle Skrevet 18. september 2023 #15 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes det mest som høres mest risky ut her er at dere skal ta inn en dere kjenner... Anonymkode: 92a24...9f4 Enig. Det tror jeg TS skal være veldig forsiktig med. Det går jo an å stille litt krav andre veien også, tenker jeg. Selv om kona har sagt at hun helst bare vil høre om det etterpå, kan du jo si at det føles feil uten henne tilstede (enten hun deltar eller bare ser på og koser seg med det). Jeg ville nok ha foretrukket et sånt scenario om det var noe kona ønsket å prøve. Mulig det bare er min egen usikkerhet som kommer til syne, men det ville på en måte vært mer noe vi var sammen om, og for min del er akkurat det viktig. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #16 Skrevet 18. september 2023 Høres litt risikabelt ut i første omgang. Har dere snakket om risikoene: hva hvis du liker det veldig godt og vil ha det fast på menyen. Eller kan det være at dette åpner opp for din tiltrekning/begeistring for menn generelt? Sjalusi fra henne etc. Jeg mener, du skriver du er lykkelig gift. Kanskje bedre å dra på swingers istedenfor, så deltar dere begge. Anonymkode: 05dd1...d41
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #17 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han er en homofil mann.. så nei, ikke så bekymret for at han skal stjele henne.. De er relativt gode venner, og tror igrunn det er fordi han er kjekk, og hun er trygg på han ift sykdommer.. Har vel ikke gitt det så mye tanker på hvorfor hun har "valgt" seg ut han.. men burde kanskje stille spørsmål om det 😛 takk for godt svar Anonymkode: b35e8...0ea Selv om hun kjenner vedkommende, så skal man ikke stole på at vedkommende ikke har sykdommer. Det flommer over med sykdommer i det miljøet der. Bruk kondom om du hiver deg uti det Anonymkode: c701a...aff 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #18 Skrevet 18. september 2023 Som kvinne, med en biseksuell mann, og tidligere hatt denne fantasien: nei. Det kan være ødeleggende for forholdet, enten for deg eller henne. Anonymkode: 45a6e...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #19 Skrevet 18. september 2023 Er det mulig å starte litt roligere først, prøve noen ganger med bare nakenhet og forsiktig berøring av hverandre, ikke hoppe rett på å bli knulla i ræva første gang Anonymkode: 1fda4...433
Millinea Skrevet 18. september 2023 #20 Skrevet 18. september 2023 Kinky. Skulle gjerne sett mannen min bli dominert av en annen, hadde tent meg også. MEN jeg hadde nok ikke sett på mannen min på samme måte igjen etterpå... Han hadde på en måte mistet litt av sin "manndom". Pirrende der og da, men ingen vei tilbake etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå