Gå til innhold

farskap

Gjest Gjest_rose_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil nå heller si at en sæd donor ikke ønsker noen form for farskap i det hele tatt annet enn å kunne være behjelpelig for noen andre som ikke kan gjøre det selv.

Når det gjelder kvinner som egenlig ikke har ønsket å være mamma da tenker jeg:

- Prevensjon eller frivillig abort.

Som man reder så ligger man

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Rose_*
Skrevet

Åjåjåjåj....takk for svar men dere havnet vist litt utfor selve emne.

Altså; Mor lurer på om han som har betalt bidrag i alle år er hennes "Pappa". Hennes Mamma er død og kan derfor ikke svare på det, "Pappa"er også død. Hun har aldri hatt kontakt med ham.

Så derfor lurer Mor på om hun kan få krevd evnt. DNA-Test av hennes "søsken" som hun vet hvem er. Evnt. kan barn av Mor gjøre noe for å finne det ut??????

Lurer veldig på dette :overrasket:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Lover og regler på dette området vet jeg ikke noe om, men har hun forsøkt å spørre? Jeg mener det burde ikke være rare offeret å gi en bloddråpe for at et annet menneske skal få sjelefred? Ellers går det kanskje an å ringe noen? Er ikke sikkert på hvem som har med sånt å gjøre, men jusbuss kanskje? Men jeg tror ikke hun kan kreve det. Så lenge han har betalt bidrag hele tiden har han jo på en måte erkjent farskapet? Og søsknene vil dermed ikke ha noe å tape på å gå med på en evnt. DNA test, dersom man skulle tenke arv mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...